Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Hva er grunnen til at du har DNB i portisen? Eller kjøpte du den på dippen tidligere i år for rekyltrade?

DNB og SVEG er for ren diversifisering til finans.

Kjøpte DNB først helt på bunnen i fjor

1 Like

Har følt meg litt for forelsket og sta i NANO, så tok ut de aksjene jeg kjøpte der for 17,21 og satte inn i PHO heller.

2 Likes

Bra driv i den nye bitcoin-akkumuleringen jeg startet i mai.

Har ikke turt margin i denne perioden, og kommer nok ikke til å begynne med det igjen med det første. Spot only

image

image

2 Likes

Grattis! Hvor kjøper du? Coinbase?

Dette er coinbase ja, simpelthen fordi det er der det er enklest å kjøpe med kredittkort on the fly, gjøres på 2 minutter rett i appen

Coinbase pro? Betaler man ikke 3% per transaksjon med kredittkort? Har styra med overføringer men det er tregt.

Jeg har et litt sløvt forhold til dette med prosent må jeg innrømme. Kursene på bitcoin svinger jo med mange titalls prosent uansett :stuck_out_tongue:

1 Like

Haha du er tydeligvis ikke økonom da… De tenker jo prosenter i alt.:sleeping:

Har en kompiss som gjør det samme som deg. Tydelig at det har funket for dere begge!

Nå er det stopp på kjøpingen?
Hvor holder du tritt med porteføljen?
Coinbase pro er jo håpløs å følge utvikling på!

Har et googleregneark med hele portisen min, gjort månedens oppdatering nå :smiley:

Går egentlig ganske så trått for tiden, Precious Metals er det mest skamløst manipulerte markedet jeg noensinne har vært borte i, og biotech er et marked som egentlig begynner å bli ødelagt av den voldsomme mengden nye børsnoteringer

Bitcoin kjøper jeg mens momentumindikatorene er veldig svake, helt til det utgjør for mye av porteføljen.

3 Likes

Har skrellet mange posisjoner i dag og solgt ut den lille trvx posisjonen jeg hadde.

Trenger å øke cashposisjonen min generelt, og forventer også wavefoil emisjon snart

1 Like

Have you been touched the U?

Nei de koser seg på asken

1 Like

Nå har jeg derimot pause fra Ultimovacs

Har vært noen nitriste måneder for aksjeporteføljen men begynner å komme seg

Bitcoin redder mye for totalen nå i det siste., coinbasesparingen jeg begynte på har gått bra

Coinbase:

Nordnet:
image

3 Likes

Holy crap, hva skjedde nå?

image

image

1 Like

Herlig når børs er kraftig ned og portis kraftig opp…

Ja det siste året har jeg ikke akkurat hatt så mange sånne dager for å si det mildt!

1 Like

Hehe, vi har helt forskjellige porteføljer, men hadde det ganske likt som deg. +5,93% i dag. Du kan gjette driveren :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Nekkar vel :smiley:

Portisen tester brudd fra nedtrend!

image

3 Likes

Tar på felleskiene og kaster meg inn i ultisporet igjen

Var redd den skulle miste fotfeste og rase under 100, men ser helt ok ut

2 Likes