Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Hehe, det var det.

Er vel heller snakk om en justering fra grov overvekt til kun overvekt.

Det ligger en viss risiko i gf i morgen. Baissere kan skape mye støy.

image

5 Likes

Har ikke koblet at det er ditt nick på shareville! :slight_smile:

Oppgjør før romjulen:

Har ikke regnet på kost, og ser det må være en eller annen feilkilde i tallene mine, for summen på nordnet og i regnearket er ikke helt like. For mye juleøl. :thinking::beers:

2 Likes

Ser jeg har litt lavere snitt enn deg i Trvx, skulle heller hatt lavere enn deg i Nano med de pengene jeg har investert!:sweat_smile::+1:
Hadde vel vært 6-sifret antall aksjer da! :grin::heavy_dollar_sign::dollar::moneybag::money_mouth_face:

Hirr. :stuck_out_tongue:

Jeg må dobbeltsjekke det, for nordnet har ikke fått ting helt korrekt med priser og sånn etter flytting av aksjer mellom aksjekonto og aksjesparekonto, men jeg tror faktisk jeg nå er kommet ned i ganske nøyaktig kostpris 0 på de nano-aksjene jeg sitter med for øyeblikket.

Så er det jo litt synd at omtrent alle andre disposisjoner jeg har gjort i 2017 ikke har betalt seg noe særlig. Photocure og Episurf ble kostbare detours.

4 Likes

Jeg unner deg all oppgang og suksess du kan få, men hvis du har effektiv kostpris på ca 0 kr på Nano, og veldig lav pris på de andre du har, så har du vel gjort det rimelig bra hittil? :slight_smile: Altså ikke så synd på deg, men jeg håper du blir steinrik snart likevel da! (da blir jeg også det :money_mouth_face: )

3 Likes

Well hello there januareffekt?

image

8 Likes

Samme her :smiley:

image

5 Likes

Får vel være en skikkelig partypooper :smile:

image

8 Likes

image

4 Likes

Februar/mars 2017 er en hard nøtt å knekke for flere ser jeg! Er mer i pluss nå enn jeg var da, men det var jeg ikke i november 2017! :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg er fortsatt ned 15-20% fra ATH i fjor…

Hvis du var tungt lastet i Funcom på starten av året i fjor, så synes jeg ikke så veldig synd på deg. :smiley:

2 Likes

Det var jo balubaspike i NANO og PCIB på en gang da, på et tidspunkt der hadde jeg 40 tusen flere papirkroner i løpet av en tur med bussen. Det var greit adrenalinkick.

4 Likes

Over middels bra dag:

image

6 Likes

Hvilken aksje har kostpris på 1000? :nerd_face:

Genmab

1 Like

Update 11.01:

Nå begynner faktisk ATH-kriblingen å komme:


image

8 Likes

Sjekket portisen på nordnet…

giphy%20(1)

3 Likes

Ned -1,8% totalt i dag, kan leve med det

1 Like

En solid smell siden sist. :stuck_out_tongue:

image

4 Likes