Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio fundamentale forhold (CRNA, tidl. TRVX)

Det må jo komme noe annet her enn det de tidligere har kommunisert. Det kan jo ikke være det at de skal si akkurat det samme bare på norsk vel? :smiley:

Tja, selskapet har vel hatt mer enn nok møter i uken som har vert og kommer frem mot emi. Så da er det vel bare rett å rimelig at norske investorer som har fulgt selskapet i lang tid får tilgang til samme informasjon som de som kan kjøre one on one møter med selskapets ledelse.

Kan vel kanskje se på det som en oppsummering av alle spørsmål og kommenatrer som de har fått i denne perioden.

Å håpe på noe nytt av særlig verdi er nok litt i overkant. Men vi nærmer oss uansett en periode med en del nyehter. Pluss vi vet at det er mye på gang innen TG som kan komme anytime eller om 6 mnd.

2 Likes

Litt for spekulativt og tro at oppdaterte data kommer før eller på, da Meso kun er nevnt?:rofl:🥲:star_struck:

1 Like

Joda det var ikke noe feil med det. Men tenker tidspunktet er litt interessant, etter at emipris er satt, og man skal inn i en t handel periode.
Jeg har jo lyst å tro at det kommer noen beroligende ord, men mtp at det er kun norsk så er det sikkert lite sannsynlig.

For min egen del har jeg alltid hatt midt desember som uttalt mål. mOS skal komme her, men det var jo før Soug ble byttet ut.

2 Likes

Jeg tenker at de vil gi oss litt oppdatert informasjon rundt resultater så langt. Gjerne noen flere datapunkter. Kanskje kan man få litt informasjon rundt next gen og c-RNA. Skulle ikke overraske meg om selskaper som er intressert i c-RNA får blod på tann.

Videre så må man huske på at vi er på vei inn i høysesongen for M&A aktivitet. Ofte mye som skjer i forkant av/rundt J.P. Morgan 40th Annual Healthcare Conference, 10-13 January 2022.

Uansett så er det nesten bare å glemme hva kursen er dag fra dag i en sånn fase vi nå er inni. Selsvsagt moro for de som trader, men i all hoevdsak støy for de med lange briller på (med mindre kraftig belånt posisjon)

3 Likes

Targovax ASA - Terms of the fully underwritten rights issue

1 Like

Targovax ASA - Updated key information relating to the preferential rights issue

1 Like

Targovax ASA - Rights issue approved by the extraordinary general meeting

1 Like

Targovax ASA - Approval and publication of the prospectus for the rights issue

2 Likes

Targovax ASA - Commencement of the subscription period for the rights issue

1 Like

Targovax ASA - Receipt of subscription rights in the rights issue by primary insiders and their close associates

1 Like

Targovax ASA - Exercise of subscription rights in the rights issue by close associate of a primary insider

2 Likes

Disclosure in TARGOVAX ASA

2 Likes

Disclosure in Targovax ASA

1 Like

Shareholder disclosure by Radforsk Investeringsstiftelse

2 Likes

Ikkje bra

:point_up_2: minst å fare med, snakker mest/høyest prinsippet i praksis

Husk å holde småkjekling og småprat til småprat tråden: Targovax - Småprat 2 (TRVX)

10 Likes

Targovax ASA - Exercise of subscription rights in the rights issue by close associate of a primary insider

8 Likes

Targovax ASA - Last day of trading in subscription rights

1 Like