Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio fundamentale forhold (CRNA, tidl. TRVX)

Targovax: Completion of drop-down demerger

4 Likes

Notification of changed shareholding

2 Likes

Targovax ASA: Invitation to Targovax’s second quarter and first half 2022 presentation, Thursday 18 August

2 Likes

Targovax ASA: Second quarter and first half year 2022 results

2 Likes

Targovax to present at upcoming conferences

20 Likes

Targovax to host Investor Event: Meet the Management on 27 September

12 Likes

Påminnelse: Targovax arrangerer investormøte 27. september

9 Likes

Targovax receives approval to proceed with the ONCOS-102 phase 2 melanoma study from the US FDA

45 Likes

The ONCOS-102 phase 1b melanoma study selected for oral presentation at the SITC 2022 annual meeting

26 Likes

Har vært ute av denne aksjen siden 2017. Hadde virkelig satt pris på om noen kunne gi en situasjonsrapport på TRVX da jeg registrerer at kursen er en brøkdel av sist jeg var inne.

Jeg flyttet fra TRVX over i NYKD tilbake i tid, men vurderer å flytte en andel over til TRVX (og BGBIO) da det jo virker å være gunstige kursnivåer.

Noen som kan gi en kort og relativt objektiv vurdering? :slight_smile:

1 Like

Mye å hente her: Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 - #3576 av BioMed

2 Likes

Feil tråd

2 Likes

The ONCOS-102 phase 1b melanoma study is published in the prestigious scientific journal Clinical Cancer Research

30 Likes

The ONCOS-102 phase 1b melanoma study is published in the prestigious scientific journal Clinical Cancer Research - with updated publication info

13 Likes

Invitation to Targovax’s third quarter 2022 presentation, Thursday 3 November

2 Likes

Targovax ASA: Third quarter 2022 results

6 Likes

Hubro Therapeutics AS acquires GM-CSF vaccine adjuvant from Targovax ASA in asset purchase agreement

7 Likes

Hvem kan uddybe betydningen sf dette?

Targovax har utviklet en GM-CSF vaksinegreie som de ikke lenger bruker/investerer tid og penger i, og Hubro kjøper denne for 10mNOK🤷🏻‍♂️

1 Like

Tak - det spor havde jeg bare aldrig hørt om…