Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

In 2016, IMMU was a struggling $400M biotech when Avoro (then known as VenBio) went activist against the old management team.

Today, sold to GILD for $21B

That’s how it’s done.

7 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/513456

2 Likes

Sykt spent kursutviklingen de neste 3 månedene.

webcast September 16, 2020 10:30 a.m. EDT
kl 16:30 Onsdag i Oslo

https://wsw.com/webcast/hcw7/trvx/1653012

9 Likes

@Ramsess @InVivo er ikke aktiv lenger men leser jevnlig på trvx trådene. Solgt deg/dere ut ?

1 Like

Neida! :sunglasses:
Har ikke solgt noe, men følger ikke selskapet like tett lenger (bare innom her 2-3 ganger daglig :sweat_smile:). Har fortsatt troa, men tror det fortsatt er litt tid til vi ser 52,50 :crazy_face:

3 Likes

Hva skal skje under presentasjonen imorra?

Skal vel legge frem forskningsresultatene for potensielle investorer…så vi får nye “langsiktige” investorer til neste emisjon som kommer (mest sannsynlig i løpet av året)

1 Like

Forventer vi kursoppgang imorgen da?

Nei, vil ikke tro det. Kommer det inn større investorer så venter de nok på en emisjon og håper å få kommet seg inn der med en god rabatt…tradisjonen tro i Targovax (og stort sett all annen biotek)

1 Like

Off topic or relevant, you decide:

IMMUNOLOGY TO THE PEOPLE (1221 GMT)
It may sound obvious but COVID-19 is indeed going to give a nice shot in the arm to the
global vaccines market.
Jefferies has looked into it and sees the business surging above $50 billion by 2025 from
$36 billion currently.
“COVID-19 has introduced immunology to the masses & heightened infectious disease awareness,
with governments also reassessing preparedness & health economics of prevention. We see this
kick-starting a new era for vaccines,” they say.
(Danilo Masoni)

2 Likes

Kan dessverre ikke TA, men satser på at investing.com og tradingview vet hva de driver med, begge har nå “strong buy”!

13 Likes

RAS-targeted drug discovery summit

TRVX_Official_Event_Guide___Digital_2nd_RAS_Targeted_Drug_Development_Summit__1_.pdf (5,1 MB)

13 Likes

Fikk ikke helt med meg dagens presentasjon (hadde den på i bakgrunnen), men syntes jeg hørte “Advanced talks” for RAS med nye collaborators og “commercial opportunities” for next gen oncos.

Noen som kan bekrefte?

5 Likes

Her er linken til dagens presentasjon.

21 Likes

Advanced talk about collaborations on RAS. Men jeg fikk ikke med meg noe om commercial opportunities for Oncos, men den er jeg hypp på å høre hvis noen fanget det opp.

Kommer nok noe nytt med RAS…
Det han sa mot slutten var:

“We are slowly building up a large portfolio of interesting commercial opportunities, we think in collaborations using oncos 102 or new oncolytic viruses or the mutRas platform”

12 Likes

Det var en presentasjon med lite futt. Han framstod passiv med tanke på det som selskapet har frontet som den store milepælen - data fra melanom. Nå virket det som han tonet ned melanom og at Mesothelioma er viktigst. Mer usikker på selskapets framtid etter dagens presentasjon - dessverre.

1 Like

Her må jeg sige mig uenig; jeg synes umiddelbart Soug gjorde en udmærket figur alt taget i betragtning … det er ganske svært at presse så meget materiale ind på så få minutter. Det var min opfattelse, at der blev brugt den nødvendige energi på de dele af præsentationen, der direkte kommunikerede til investorer (særligt omkring konkurrenter mv.).

I øvrigt er præsentationen alene et oplæg til videre dialog for øvrige interessenter. Havde man forestillet sig at en investor ville investere et betydeligt beløb alene på sådan en præsentation?

2 Likes

Håper du har rett :slight_smile: