Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Nei, jeg er bare en enkel kar uten særlig innsikt i slikt, men vi får vel mer kjøtt på beinet når de lager en børsmelding på det. Kommer vel en tilleggskommentar fra MJ eller EW så vi vanlig dødelige forstår verdien av beskyttelsen og markedet de går etter :blush:

1 Like

Hvad angår den daglige kursudvikling så lægger jeg mærke til at volumen på salgsposterne @ 6,98 - 6,99 matcher købsposterne @ 6,80 - 6,90. Med andre ord, der ligger en retailer og spiller smart i markedet med 10 - 15 øres fortjeneste.

Interessant … er ikke en retailer med interesse i højere kurser, så er dét sagt. Jeg tipper endnu en interessant lukkeauktion.

8 Likes

Selskapet opplever snart Ketchupeffekten. Enten havner alt i do eller så blir det gull og glitter.

image
image

7 Likes

Vi får håpe på en TG nyhet fra Kina til uka👍 Da tror jeg kursen går bananas🚀

Er Erik Wiklund CEO i TRVX jfr. første slide?

Adenovirus gir mange muligheter

Når kan vi vente oss melding fra selskapet med ny data?

Off-topic men likevel: jeg unner russerne å få til den vaksinen. Mye flinke folk der, og vi i vesten har det med å underspille dem hele tiden.

2 Likes

Ved siste oppdatering ble det sagt at de forventer to utlesninger “før jul”. Så kan du tolke det som du vil.

1 Like

De forventet også snarlig klarsignal fra Kina og oppstart av TG-studie med 3 MUSD utbetalingen til TRVX.

9 Likes

Avklaring vedrørende TG og Kina i løpet av kort tid.

Data fra melanom og meso tipper jeg kommer rundt 9 november :stuck_out_tongue:

6 Likes

TG plattformen har aldri vært priset inn i noe som helst selv om det er strålende resultater.

https://research.birmingham.ac.uk/portal/en/publications/tg01gmcsf-and-adjuvant-gemcitabine-in-patients-with-resected-rasmutant-adenocarcinoma-of-the-pancreas-ct-tg0101(3066d67f-c1cb-4763-bd94-6b57f5a07018).html

2 Likes

Targovax present at the H.C. Wainwright 22nd Annual Global Investment Conference. The conference is being held virtually on September 14 – 16, 2020.

Event: H.C. Wainwright 22nd Annual Global Investment Conference

Date: Wednesday , September 16, 2020

Time: 10:30 -AM EDT

Location: Virtual Conference

Presentation Webcast Link: https://wsw.com/webcast/hcw7/register.aspx?conf=hcw7&page=TRVX&url

13 Likes

Vil 6. Oktober og IO Summit være der Targovax legger fram data fra Melanom?? Hvis de ønsker å legge dataene fram på en større konferanse, så er vel dette plassen.

1 Like

https://www.immuno-oncologysummit.com/Oncolytic-Virus-Immunotherapy

1 Like

Ser ikke ut som at det blir fremlagt nye data der, men absolutt tiden for å laste opp nå… Lukter avlesning i nær fremtid og kursen vil nok drive sakte oppover.

Siste pasient innrullert 3. Mars i år, og behandlingen tar ca 6mnd. Ergo vil jeg tro at samtlige pasienter har gjennomført behandling rundt denne tiden. Gi de noen uker på data-analyse også kommer nok melding sent oktober :slight_smile:

3 Likes

11:40 ONCOS-102: Kliniske resultater fra kombinasjonsforsøk med melanom og mesoteliom

Erik Digman Wiklund, PhD, Chief Business Officer, Science & Business Development, Targovax ASA

Targovax utvikler ONCOS-102, et bevæpnet onkolytisk adenovirus, som testes i tre fase I / II-kombinasjonsforsøk i mesoteliom, melanom og peritoneal kreft. Mesoteliom- og melanomforsøkene har rapportert om oppmuntrende effektdata de siste månedene, og et sammendrag av funnene til dags dato vil bli presentert.


11:40 amONCOS-102: Clinical Results from Melanoma and Mesothelioma Combination Trials

Erik Digman Wiklund, PhD, Chief Business Officer, Science & Business Development, Targovax ASA

Targovax is developing ONCOS-102, an armed oncolytic adenovirus, which is being tested in three Phase I/II combination trials in mesothelioma, melanoma, and peritoneal cancers. The mesothelioma and melanoma trials have reported encouraging efficacy data over the past months, and a summary of the findings to date will be presented.

5 Likes