Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

jeg hører deg :stuck_out_tongue:

Og det er kanskje en av grunnene til at Targovax er såpass lavt priset også da …

Helt sikkert er det iallefall at Big Pharma har øynene på Targovax og at foreløpige resultater er meget lovende ! så får vi se hva mnd fremover bringer , om det kommer en partner på TG 01 snart… eller hvor lenge de tørr og vente før det foreligger bud :wink:

mulighetene er flere , selv om tidvis aksjen er/har vært kjedelig og sitte i , så tror jeg det er godt på vei til og løsne nå !

Lykke til med dine investeringer ( mulig jeg maser på deg senere om TA ) :slight_smile: hehe

3 Likes

Snodig kurs, håper inderlig ikke de kommer med beskjed om at de har kurert kreft i podcasten i dag, da vil jo kursen gå i minus. /ironi

1 Like

kommer den ut idag eller imorgen ? husker ikke helt jeg :slight_smile:

Torsdag?

Mener det varierer alt etter hvor raskt de får til å legge podcastene ut, de to siste var på en tirsdag og de to før det var på en torsdag?

Biotek selskap i Norge bør spøre seg om det er verdt og være notert på Oslo Børs, det må da finnes andre markeds plasser som skjønner Biotek?

4 Likes

Sendte mail til Einarsson. Podcasten blir spilt inn i dag og publisert i dag eller i morgen.

7 Likes

Meget hyggelig å drive med støttekjøp på dagens nivå. 4k på 17,20 i dag. Her er det bare å laste opp.

2 Likes

5 Likes

Mange som hopper fra targo til nano idag tror jeg.

Gratulerer til de som sitter i NANO idag :slight_smile:

Men correct me if im wrong. Sammenlign melding til targo og nano. Jeg er ikke expert på nano så vet ikke hvor bra det paradigme studiet er, men det er jo bare en bekreftelse på at ene studiet kan starte? Absolutt ingen faktiske resultater er kommet ut som f.eks Targo kom med. Av og til skjønner jeg ikke noe i aksjeverden. Er det bare hype som gjelder? :sweat_smile:

2 Likes

Tja… husk på at Nano lå rundt 70 før regulatoriske problemer begynte. Dette er kun ett skritt tilbake på veien dit hvor markedet for noen måneder mente kursen skulle være hvis ting gikk som forventet.

1 Like

Nano har fått godkjenning til å starte opp et pvotalt fase 2/3 studie, som er det siste de trenger å gjøre før de kan få godkjenning.

Trvx har en liten stund igjen til det, dessverre. Men deres tid kommer!

Jeg har i alle fall en skummel plan om å dytte en del av profitten fra Nano inn i Trvx…

Så for min del er jeg faktisk glad for at TRVX er lav akkurat nå…

3 Likes

Okei. takk for svar begge to. Men igjen så var vel NANO der TRVX er nå når de var i nesten 100kr for over et år siden? :slight_smile:

1 Like

jo, men først må resultatene presenteres skikkelig for markedet, og så bør man helst unngå at noen av ledelsen i selskapet finner det for godt å kjøpe nytt hus rett etter en 500 millioners emisjon. Og sist men ikke minst, så bør man sørge for at REK forstår hva de holder på med…

1 Like

Ja jeg har vært ute siden februar av Targovax, men prøvde å komme meg inn igjen i dag. Har tro på at det løsner opp mot 20-25 ganske snart… men om vi da snakker juni eller august vet jeg ikke. Må bare se om jeg kan få en aksjepost billig nok nå.

1 Like

Da har jeg hørt gjennom podcasten en ekstra gang for å være sikker på at jeg ikke har glemt noe.

MJ kom med en veldig god vaklaring rundt R0/R1 som flere har “trukket” i tvil. Skal bli utrolig spennende å se hvor veien går videre. Tipper gjengen skal storkose seg på ASCO :slight_smile:

At det fremdeles er mulig å handle TRVX her ned er meg en gåte.

5 Likes

Jeg satt også igjen med tankene:

  • Mange aksjer jeg kan selge, men TRVX med inngang 14 totalt blir liggende i skuffa uansett hvor sjøen tøffer…
  • Spennede å se utviklingen, den burde vært oppe med Bergenbio og PCI IMHO.
6 Likes

Den kommer. Gi markedet tid til å skjønne hva som er på gang.

2 Likes

Hadde vært helt nydelig med et breakout-forsøk til. Støtte rundt 16,40 (ålreit SL-nivå dersom man vil spille litt safe), og ellers tolker jeg såpass stor oppgang i dag på relativt lavt volum som tegn på lav supply og høy demand.

5 Likes

Kanskje en børsmelding fra Targovax i morgen ??
Mener at Soug nevnte noe om (i den siste Podcasten) at dem børsmeldte når den første pasienten hadde fått Oncos-102…

http://www.jforcs.com/sotio-starts-phase-iii-trial-dcvac-combination-oncos-102-targovax-adenovirus-based-immunotherapy/

7 Likes