Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Plukka bittelitt til ja. Men noe vàr.

1 Like

kan jo bli dyrt og holde igjen på ørene nå :stuck_out_tongue: Får håpe den ryker den sperra !

ser ut som dump teknikken som var igår ikke følger opp idag heller :slight_smile:

1 Like

Helt obegripligt att någon kan sälja nu när vi kanske får ett PM inom några veckar. Det kommer att bli trångt in sen.

1 Like

Ikke så vanskelig å forstå ut fra et teknisk perspektiv kanskje…


Trenden er ganske begredelig, men ok støtte på 10. Ryker den så er fremdeles lav 9 ganske nærliggende synes jeg.

Edit: Skal også nevnes at kommer det noe positivt så burde veien til 13 være kort :slight_smile:

1 Like

Når man først er innom Melanom, mener jeg det er det relevant å dra frem musedataene i kombinasjon med keytruda. De er oppløftende, selv om man skal være forsiktig å spekulere altfor mye i disse dataene. Om ikke annet, beviser det ihvetfall konseptet, og at ONCOS faktisk fungerer godt både i monoterapi, såvel som i kombinasjon med CPI. ( Merk :slight_smile: musedata)

I tillegg har man oppløftende fase 1 resultater på 12 pasienter der man har sett korrelasjon mellom immunaktivering og overlevelse.
Så Joda, konseptet og effekten må bevises i videre kliniske studier men uansett spennende å se over dette.

"The mouse data support the scientific rationale of the ongoing clinical melanoma study with ONCOS-102 and KEYTRUDA®

Reduction in tumor volume
CD8+ T-cell infiltration
Conclusions :

® ONCOS-102 + KEYTRUDA (high) reduced volume by 69%
ONCOS-102 alone reduced tumor volume by 51%. KEYTRUDA® alone did not reduce tumor volume

® ONCOS-102 + KEYTRUDA >2-fold increase in CD8+ T-cell
count in tumor (vs. neg. control and vs. KEYTRUDA® alone) KEYTRUDA® alone – no change

Synergistic anti-tumor effect of ONCOS-102 + KEYTRUDA®
ONCOS-102 primes the immune system and enhances response to KEYTRUDA®

Initial Phase I trial :

Solid tumors 7 indications
o 12 refractory patients
o Monotherapy
o Correlation between immune activation and survival "


( side 19-22)

3 Likes

Solid oppsummering @Cinvest!

Det er nesten hvor skummelt sikker jeg er på at disse dataene kommer til å være positive på melanoma. Hvor sannsynlig ser du en partner her med gode resultater?

1 Like

Unnskyld min uvitenhet.

Men når kan data fra ONCOS102 og Keytruda forventes?

På forhånd takk!

https://newsweb.oslobors.no/message/459173

Targovax announces publication of new oncolytic virus data in the Journal of Medical Virology and Cancer Gene Therapy

1 Like
1 Like

Det er guidet Interim på x’antall pasienter i H2 2018, hvor man skal lese av immundata, og ORR( Overall response rate).
Jeg mener å huske at resterende fulle datasett skulle være i H1 2019, om det ikke er kommet noen forandringer siste mnd.

1 Like

Det stemmer. Håper virkelig vi får en mld om siste pasient rekruttert snart. Gangen er som jeg forstår 3 uker behandling med oncos, så 6 mnd behandling med keytruda. Så hvis vi skal få fullt analysert data H1 19 bør vi bli ferdig med rekruttering snart

1 Like

åpner jo bra iallefall
51

1 Like

Bra PM idag. Nu börjar ONCOS-102 resan på allvar som kan komma att uppvärdera bolaget på allvar. Tror att vi kan vänta oss mer om ONCOS i närtid. Bolaget är idag tokbilligt och jag säljer inte en enda aktie på nuvarande nivåer.

Har 5% gutta fått penger t kebab å pils i helga nå tru ? :stuck_out_tongue: Da kan vi sikte oppover kanskje :wink:

2 Likes

Vedrørende partner vil jeg tro vi står i gullposisjon ved gode effekt resultater i Melanoma og andre indikasjoner.

SOTIO er partner og sponser pågående studie i kombinasjon med ONCOS-102. FPD for noen mnd siden.

Cancer research institute i samarbeid med medimmune/ Astrazeneca og ONCOS-102 kjører studie med opptil 78 pasienter. Delvis eller helt sponset. FPD for en god stund siden.

Melanom studien mener jeg kan peke retningen kortsiktig. Viser vi tilsvarende, eller bedre resultater enn CAVATAK( viralytics) som ble kjøpt opp av Merck, vil jeg tro det er flere av de større BP som ønsker sitt eget virus som er kommet langt klinisk og at ONCOS-102 kan bli høyaktuelt.

Husk at ONCOS i tillegg allerede har en solid safetyprofil på veldig mange pasienter.

Den store optimismen min er foreløpig litt tilbakeholden da jeg vil se gode effekt resultater i pågående kliniske studier først. Men skjer det, da har vi plukket et gullegg.

Men klart, jeg har troa, derfor jeg er investert med mine sparepenger.

3 Likes

“If proven effective in clinical trials, oncolytic viruses could become stand-alone therapeutics and could compete with immuno-oncology compounds and cancer vaccines, the report predicts.”

Targovax är i världsklass med sin ONCOS. Tids nog kommer alla att förstå detta.

https://www.ptcommunity.com/news/20170127/analysts-see-bright-future-oncolytic-viruses-cancer-treatment

Det kommer mer konkurranse i mesotheliom, British Lung Foundation betaler for en større studie som starter i høst(120 pasienter), der man skal teste 4 forskjellige kombinasjoner av både godkjente og eksperimentelle legemidler. 2 av armene er med CPI. Pasienter som ikke responderer kan flyttes mellom de forskjellige armene for å se om noe annet virker. Det virker som de favner bredt i håp om at noe treffer.

Kan være greit å ha i bakhodet etterhvert som det kommer data herfra, til neste år.
https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03654833?term=NCT03654833&rank=1

2 Likes

I tillegg har jo BergenBio og Merck begynt et studie i mesotheliom etter at det ble oppdaget synergier
mellom Keytruda og Bemcentinib innenfor NSCLC.

TRVX:PUBLISERT I JOURNAL OF MEDICAL VIROLOGY OG CANCER GENE THERAPY.

	07:22
	Oslo (TDN Direkt): Targovax har fått publisert to artikler i de vitenskapelige tidsskriftene Journal of Medical Virology og Cancer Gene Therapy, ifølge en melding onsdag.

Artikkelen i Journal of Medical Virology viser at selskapets ONCOS-102-virus kan generere rettet T-celle respons mot velkjente tumorassosierte antigener (TAA), ifølge meldingen.

Artikkelen i Cancer Gene Therapy viser at selskapets ONCOS-401-virus produserer funksjonell CD40 ligand (CD40L), skriver Targovax.

-Dataene publisert i disse ledende tidsskriftene gir ytterligere vitenskapelig bevis for det brede potensialet i vår ONCOS onkolytisk virus-plattform. Det er spesielt oppmuntrende å se bevis på at ONCOS-102 genererer T-celler aktivert for å gjenkjenne det viktige tumorantigenet mesothelin. Dette er sannsynligvis det mest veletablerte antigenet i mesothelioma, som gir viktig vitenskapelig begrunnelse for vår pågående fase II-forsøk i denne indikasjonen, sier selskapets forskningssjef Magnus Jäderberg i meldingen.

HB, [email protected]

2 Likes