Diskusjon Triggere Porteføljer

Targovax (TRVX) Småprat

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f3f6058f010>

Tenker den lurer i sivet, kanskje noen som ønsker å ta lodd i nano🤔

0 Likes

Altså sælge TRVX på all time low (med mega triggeren ret forude) for at købe NANO (uden triggere før ultimo 2019 og endda i en heftig korrigerende trend) … lyder som en profitabel strategi (not). Jeg sidder roligt og afventer NANOs mulige brud gennem 40,00 (37,00 skal muligvis testes).

1 Like

Hva i all verden er det som skjer i selskapet?. Er det virkelig grunn til å håpe på en bedre fremtid ?

image

Upcoming Events

2 Likes

11/02-2019 07:00:05: (TRVX) First patient treated in dose expansion cohort of Targovax’s ONCOS-102 trial in melanoma

6 Likes

Noen fortsetter å akkumulere:

2 Likes

5,5k på 8,80, nedsiden er jo svært begrenset nå :smiley:

0 Likes

Ikke noe spennende på top50 heller

1 Like

hvis vår venn @aborum har rett så er jo det bare positivt. De får iallefall et pent snitt på aksjene sine!

Kan det tenkes at folk er over til NANO pga emisjon? Det gir ingen mening å kaste TRVX på disse nivåer. Skulle man cutte losses, burde det iallefall skjedd for lenge siden, ikke nå.

0 Likes

Præcis. Understreger bare hvor dumt det er, at sælge store poster på det niveau vi så i sidste uge med 30.000 stk @ 8,30 (naturligvis mit perspektiv).

TRVX kan jo melde efter eget ønske i open label studier og jeg tipper man hurtigt vil producere resultater fra ONCOS melanoma. Kan selskabet fremvise yderligere CR tidligt i forløbet, da vil dette pege på en deal med BP.

Læs meldingen: “we’re confident…” skriver man nok ikke, hvis ONCOS er et talentløst produkt. Jeg holder fast og planlægger tidlig pension.

0 Likes

Disse store postene det snakkes om er jo småtteri og om man ser hvem som selger så er det jo bare smånissene rundt på diverse forum som skal jokke kursen opp og ned får å prøve å lure ut noen øre fra andre nett troll.

Dagens melding derimot. Den er gull!!!

0 Likes

Ja det er meget mulig du har rett.

Men over til meldingen idag. Det skal rekrutteres 12 pasienter, men første pasient er først behandlet nå. Tidligere er det nevnt at det tok ca 65? dager før pasient oppnådde CR. Så i teorien er det tidligst mulig ny info om ca 2-3 mnd.
Men siden de kjører på med 12 injeksjoner denne gang kan det tenkes at det går enda fortere. Vertfall interessant å høre hvor optimistisk Targovax er på at de 12 injeksjonene skal virke enda bedre enn 3.

0 Likes

Dosering i 2. cohort matcher den dosering som Viralytics reelt blev solgt på. Forskellen på Targovax og Viralytics er bare, at resultaterne fra 1. cohort (TRVX) allerede er langt bedre, end det Viralytics kan fremvise. Ergo kan man med tilnærmelse og rimelighed forvente svært stærke resultater fra 2. cohort.

Jeg tipper selskabet melder så tidligt som muligt, når patienterne begynder at fremvise CR.

1 Like

Synes som om det er noen som vil ut. Der har vært store salgsposter den siste uken. Er det overskrifter etter Q4 noen engster seg for? Bare spør jeg🤔

0 Likes

Skikkelig stasmelding! Dette var viktig! Tør vi også håpe på melding om TG01 i nær framtid?

0 Likes

Jeg tipper det er bekymring for videre finansiering.Pengeinnhentning i biotech kommer fort med rabatt opp mot max 50%. Jeg våger ikke å være inne med mere enn lytteposter i lengre tid før den situasjonen er avklart. Gikk på en smell i pcib-emisjonen og har bestemt meg for å ikke gå i den “fellen” igjen. Gikk mye bedre med emisjonen i NANO f.eks.

Og større fisker kan relativt lett komme inn igjen tungt ved en emisjon.

1 Like

??? Gikk ikke veldig bra med kursen der heller…:confused:

0 Likes

Tenkte mer på min vekting der og at jeg med letthet kunne snitte ned uten at det gjorde vondt siden jeg var inne med kun lyttepost. Enda bedre hadde vært hvis jeg hadde vært helt ute, men det våget jeg ikke.

0 Likes

Og så var vi tilbake på vante nivåer… den ene gode nyheten blir avløst av den anden, men opp skal ei kursen… frustrerende…

0 Likes

På disse nivåene er uansett nedsiden svært begrenset.

1 Like

Hadde du foreevnet oppgang pga av dette?

1 Like