Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Herlig jobbet aborum. Skal kikke på presentasjonen senere idag.

Ref H1 og 3 års data på TG01, så blir denne særdeles spennende da dødsratio flater ut etter 3 år! Drømmer om 8 overlevende på cohort 2, da vil fremdeles ikke mOS være møtt! :slight_smile:targovax-presentation-december-2017-carnegie-14-638

Veldig bra! Oppløftende med TG, og at mOS fortsatt ikke er møtt! Jeg har ikke fått sett presentasjonen enda, ekstremt opptatt med andre ting for tiden. Som du er inne på er 3’års overlevelse et viktig målepunkt.

Snakket de noe mer om det de har på gang rundt TG? Og fikk man indikasjon på at ting nærmet seg?

Tror det kan bli meget spennende å sitte i Targovax fra nåværende nivåer i 2019. Pengene minker, men samtidig er det mye spennende data i vente, særlig i kombinasjonsstudiene.

Fikk endelig sett igjennom presentasjonen.

Det Øystein sier på slutten av sin presentasjon, om at målet er en Aproval på biomarker mutant ras, er enormt spennende, da er alle dører åpne.

Skulle ønske de kunne holde seg til Magnus, at han kunne presentere, han er en god pedagog, og snakker bra engelsk. Erik er også god, men på norsk. Ikke imponert over Torbjørn.

For min egendel så skifter jeg fokus fra Nano til Targo, da Targo ser ut til å ha masse spennede på gang i 2019. Targetene til de tre nextgen oncos’ene blir veldig spennende.

1 Like

De trenger mange pasienter hvertfall…Håper de nå melder 3 sifret talls pasienter i ny TG studie… RAS + pancreas = sant…

Skal se presentasjonen straks :slight_smile:

1 Like

Øystein nevner jo det på slutten der, at de trenger nok litt mer enn 100 pasienter “for safety reasons”, men at det har gått igjennom med under hundre tidligere.

ah… Ramsess, har 50 min igjen, ikke kom med slike spoilers… :slight_smile:

1 Like

Unnskyld! :smiling_face_with_three_hearts::clown_face:

" La oss redegjøre for sykdommen først: Legene har oppdaget flere ondartede svulster på ulike steder i Christines kropp. De er resultat av en sjelden form for føflekkreft, som ikke sitter i føflekkene på kroppens utside, men på slimhinnene.

Krefttypen kan ikke behandles med cellegift eller stråling, men med såkalt immunterapi. Dette er en ganske ny, og i noen tilfeller svært effektiv behandlingsform. Den aktiverer og styrker kroppens immunceller, og lar kroppen ta knekken på kreften selv."

Kreft er forferdelig. Godt å vite at vi bidrar til å utvikle nye behandlingsformer!

Da har jeg fått sett ferdig i ro og fred. :slight_smile:
Og nå sitter jeg med et enda større håp på TG og ENDA større tro på ONCOS. Repitisjon hjelper. :slight_smile:

  • Igjen nevner Soug at dette ikke er persontilpasset(tid+penger), men off shelf(universal+billig) for begge plattformene (Sa det samme på DNB Healthcare). Herlig!
    *Og igjen nevnes denne pasienten med CR (aldri skjedd i CPI refractory setting), denne gangen med at de har data som støtter dette (ikke tilfeldig). Supert!

Erik sine kommentarer fra RedEye sist og dagens uttalelser fra Soug og Torbjørn for meg til å gjette på følgende fremtid:

Det blir ihvertfall 2 sponsede trials, da som arms i studier som allerede kjører (her er det “bare” å lete etter aktive pancreas studier på https://clinicaltrials.gov/ for å plukke ut de aktuelle.):

1 studie med chemo alene, deretter måle DFS (For raskere Endpoint). Her trengs minst 70 pasienter (+32 vi har data fra før av på) for safety godkjenning etc…

1 studie i en mer avansert pancreas kreft (Slik Erik sa på Redeye og som ble repetert idag). Hvis det er mer avansert og har tumor som ikke kan opereres bort, kan vi se kombo med CPI + TG. :).

Biomarker… Hvor mange ganger ble ikke dette ordet repetert i forskjellige settinger? Her er det noe på gang… Noterte meg at biomarker på RAS kan leses fra flere krefttyper også (var det for aborum sitt spørsmå og CMA?) uansett, så er det fint at TG02 holder på med colorectal (50% RAS) studie itillegg til pancreas (90% RAS)…

Selv digger jeg når Magnus presenterer/snakker fritt, men han har en tendens til å slippe ut litt for mye info. Har flere ganger snappet opp kommentarer der jeg tenker, huh… dette er vel litt hemmelig? Kvartals presentasjon er en perfekt arena for Torbjørn. Det beste med alt idag var tid 48.00, da Torbjørn rett og slett drepte han gjøken som pirket på pengeforbruket. Mr CFO vet hva han driver med. :slight_smile: bare se på dette "er du ferdig?, vel fuck off "blikket

image

4 Likes

Glimrende opsummering og reflektion.

Hvad angår safety profile, da er jeg lidt uforstående omkring behovet for mindst 100 patienter i aktuelle studier (vedr. CMA) da de tidligere studier der ligger til grund for TG (Hydro) vel kan præsentere data for et betydeligt antal patienter.

2 Likes

Hmmm. RAS… er jo marked for det også. :slight_smile: Etter Soug sine kommentarer om moderna, fikk jeg inntrykk av at de var små… guess again! men det er ikke størrelsen som teller. 94% imunrespons… lykke til…

Tror dette er det soug referete til:

https://cen.acs.org/business/Merck-partners-Moderna-test-KRas/96/web/2018/05

Her i samarbeid med Merck…

“For Merck, the vaccine is another opportunity to expand the use of its marketed therapy Keytruda into more kinds of cancers, including pancreatic cancer, for which Keytruda currently doesn’t work.”

Gleder meg til litt TG + CPI data…

4 Likes

Det sier meg at Targo har ett sterkt case ettersom den blir diskutert så lite her, ref Nano :yum::sunglasses:

Kjenner ikke caset veldig godt men kikket på chartet og det frister ikke særlig til kjøp her før den kommer seg opp og over 12 kr og 200 dagers glidende snitt.

Descending triangle.

Nå er ikke jeg noen stor fan av ta i startups, men sammenlignet med for eksempel Nano, så har Targo en god del data å publisere i 2019. Derfor tror jeg at det ikke er så lenge til vi kommer oss opp over 12 kr.

Hvad sagde TA før den tidligere melding om TG-01 trak aktien op fra 8,00 til 33,00? :slight_smile:

… det er min opfattelse, at når selskabet melder om aftale/r på TG-01, da får du dit købssignal, før du når at handle … og muligvis vil de første 50% være indregnet allerede. Jfr. dagens handel er det tydeligt, at der fortsat er investorer, der har tro på at selskabet kan levere varen i H1, 2019.

4 Likes

Du poker litt i vepsebolet nå :sweat_smile:

Det er vel ingen som forventer at denne aksjen her skal stige noe fremover uten nyheter. Kjøper man nå så er man nok innstilt på å se fremover. At den skal falle noe ytterligere er det heller ingen indikatorer på. Det har virket som folk ser på 7 tallet som ekstremt billig da den har hoppet fort opp derifra ved tidligere anledninger intradag.

Heheh… TA… En god melding kan 2x kursen alene nå. Å ikke kjøpe i Q1-2, rett før de gjentatte ganger sier at de snart skal annonsere minst en sponset studie som koster maaange millioner, vil jo føre kursen opp.

Klarer Teknisk Analyse å ta hensyn til slike ting: neppe… Logikk > TA…

2 Likes

Derfor det heter TEKNISK analyse, og ikke fundamental analyse kanskje?
Ett oppkjøpsbud på 100 kr aksjen vil jo også sende opp kursen, gode resultater i studiene osv? :slight_smile:

Poenget mitt er… hvorfor i det hele tatt skrive “det frister ikke særlig til kjøp her”, når aksjen sannsyneligvis straks får et massivt hopp?

Man kan vende og dreje denne diskussion, men der tegner sig efterhånden til at være konsensus om at aktien er oversolgt. Er det prispresseren, der har indset at aktien ikke går under 8,00?