Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Utlisensiering av TG kan selvsagt ha vært et alternativ, men jeg tror heller på en klinisk samarbeidsavtale der 3’part sponser en god del(til hele) av et fremtidig studie, og at Targovax bistår med vaksinen. Da tror jeg Targovax skal være fornøyde.

Syntes den tredelte strategien er bra. Oppnå Musedata, i tillegg til en seperat studie for å teste synergier med TG+CPI. Skulle gjerne sett at vi hadde kommet i gang med dette asap.

Trigere står i kø

Upcoming milestones

1H2019: ONCOS-102 phase I trial in checkpoint inhibitor
refractory advanced melanoma
– ORR and immune data first cohort

1H2019: TG02 phase I trial in colorectal cancer
– Immune activation and mechanistic data (TG
monotherapy cohort)

1H2019: TG01 phase I/II trial in resected pancreatic cancer
– 3-year survival data

Outlook

There is much excitement in the industry for the potential of oncolytic viruses and with our
ONCOS platform we have the potential to become a key player in this market. We keep in
frequent contact with a number of pharmaceutical and biotech companies regarding, inter
alia, collaborations on trials and supply of combination products. We have four ongoing
clinical trials for our ONCOS-102 program, which delivered encouraging data during the
year and we expect several meaningful data read-outs over the next 12-18 months.
We remain confident in the potential of the TG neoantigen vaccine platform to treat mutant
RAS cancers as shown by the encouraging results from the TG01 trial in resected
pancreatic cancer. We are in active discussions with a number of collaborative groups who
have expressed interest in sponsoring pancreatic cancer combination trials. We are also
excited by the potential of TG02, our second-generation pipeline candidate from the TG
platform, which is currently being tested in a phase Ib exploratory trial in colorectal cancer.
We enter 2019 with optimism and look forward to providing further updates on our clinical progress.

3 Likes

Correct me if I am wrong, men av Targos verdsettelse på ca 432 mill , så er nesten 35% egenkapital? I såfall er det helt lattlerlig :sweat_smile:

2 Likes

Penger hentes en god stund før de tar slutt. Veldig sikkert at det skjer ila 2019. Blir spennende å se hvordan det skjer. Jeg sitter på gjerdet da jeg frykter en emisjon. Brant meg på håpet på en mulig partner for PCIB.

1 Like

Mange med emisjonsfobi :rofl:

PCI hentet for fimachem.
NANO for betalutin.
BGBIO for sin lille røde pille.

Hva skal trvx hente penger for? Sist var det TG01 som hadde knall data. Fokuset nå på papiret er Mesothelioma og data får vi om ca 1 år. Her må det vel meldes mer før penger kan hentes… Det vil i mitt hodet si videre oppgang.

Penger vil/må hentes… kanskje i form av emisjon (tipper da laaangt over dagens kurs på 8,-), men skulle jeg håpet, så ville det blitt med partnerskap sammen med AZ…

3 Likes

Vurdere inngang hvor lenger bør jeg vente å ta posisjon?

1 Like

Klokken 07.00 en dag de neste ukene (guidet H1) vil følgende børsmelding forekomme:

“Targovax announces collaboration with xxx for TG01…”

Ta posisjon dagen før denne meldingen kommer…

2 Likes

Er det en uke flere uker fremover?

1 Like

Selskapet guider H1 2019… hører du noe annet, er det spekulasjoner. :slight_smile:

1 Like

Men virker som om det er any day og at de er i sluttfasen av en signering… selv tipper jeg innen utgangen av mars.

1 Like

Er det en uke flere uker fremover?

Fredag 29.mars. Siste mulighet til å kjøpe seg inn under 20.- he-he-he

1 Like

Synes det er mye substansløs haussing her nå.
Det kan godt hende Trvx velger å hente penger nå, selv om de har cash til H1 2020.
Nano hadde også cash til H1 2020, men valgte å hente penger nå, der var det også mange som sa at de ble nok ikke å hente penger før mot jul, og da mest sannsynlig i en partneravtale.
Høres dette kjent ut?
Mulig de ( begge selskaper ) tenker at det er best å hente inn cash mens det går, i et usikkert børsklima, nå når Ultimovax (?) skal hente inn ca 700 millioner i år, i et allerede lite norsk biotek investormiljø.
Når dette er sagt, så håper jeg dere er “heldigere” enn oss i Nano, og at kursen går en del opp før en evt EMI eller partneravtale.

4 Likes

Nettopp…
Ultimovacs henter for sitt forsøk med telemorase mot malignant melanoma.

TRVX vil også hente eller få partner, men klarer de å hente for å ta Mesothelioma til markedet basert på 3-6 pasienter blir jeg imponert.

De må nok bevise at de faktisk er verdensledene i RAS og OV da i form av TG deal og potensielt mer OV data før evnt EMI… tipper kursen da er nærmere 20 enn 10…

Enig, de henter ikke penger over et år før de trenger det uten å ha lagt fram nyheter først. Det er såpass mye i pipeline i inneværende halvår at det nok skal komme fram noe av dette først iallefall.

Dagens liste, og inn med en nykommer:

3 Likes

Håper dere har rett, oppgang og framgang i norsk biotek trenger vi :slight_smile:
Jeg har ingen grunn til å “snakke ned” Targovax for øvrig, har ikke en krone å investere dessverre, skulle gjerne kunnet kjøpt en god del aksjer her, for å sittet med langsiktig, siden jeg tror selskapet er veldig lavt priset nå, i følge min begrensede kunnskap om Trvx hvert fall :slight_smile:

Hvis ONCOS102 kan «vekke» Keytruda burde det vel bli en suksess vil jeg tro.
Keytruda vil om få år bli verdens mest profitable medisin tipper jeg.
Salget i Q4 var på over 2.1 milliarder $.

Ja det som kan øke effekten av Keytruda er verdt milliardbeløp (i USD)…

2 Likes

Oncos vil ikke bare vekke keytruda, men i teorien alle CPI. Derfor blir det spennende å se partner updates mot andre CPI’er…

1 Like