Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Apropos ASCO, vil vi egentlig få noen vesentlig trigger her ? Abstraktet gir jo en brukbar indikasjon på hva som er i vente, tenker at presentasjonen vil “kun” gi detaljer ?

1 Like

@100dollabills, skal Trvx presenter noe nytt på konferansen som ikke er kjent i abstractet?

Jeg ser også at du har tegnet inn trvx grafen med en topp rundt konferansen, men grafen for NANO fortsetter opp etter Lugano. Hvorfor?

TRVX slapp børsmelding både da abstraktet ble godkjent og da abstraktet ble tilgjengelig offentlig, så det er ikke utenkelig at dette allerede er priset inn.

2 Likes

Det går vel sikkert opp et par dager etter Lugano og så litt ned igjen.

Nå har vi mottatt omfattende dokumentasjon på at TG01 tilnærming faktisk virker. Tidligere kun børsmelding. Studerer en dette så bevises det over enhver tvil at Targovax evner å manipulere/programmere imunnforsvaret til selv aktivt å bekjempe kreftceller.Som i seg selv er en «game changer».

Selskapet selv har lovet nyheter under Asco i Chicago (2-6 juni), videre kommer jo Capital Markets day i London/Oslo 8 juni og nye target fra meglerhus med første ute 3 juni.

Videre er jo TRVX priset til ca 1/4 del av Nano.
Ikke et vondt ord om Nano, men jeg mener i det korte bildet og med nevnte aktiviteter ovenfor at reprisings potensialet er størst her den nærmeste tiden.

1 Like

Jeg sitter med både Nano og Trvx. Triggermessig så synes jeg de ser ut til å stå ganske likt akkurat nå, men Trvx ca 2 uker foran i løypa. Tror kanskje mange som meg kjenner Nano litt bedre så derfor har jeg mest trua på stigning i den i det korte bildet, men hvis Trvx reprises så er det helt konge! :slight_smile:

Du tror ikke mange går fra TRVX til Nano i morgen da? PCIB vil det kanskje gå mest utover?

Etter det jeg har lest har mange troa på snarlig oppgang i Targo også, så jeg tror det vil gå mer på bekostning av Pcib, Fun, Apcl osv.

2 Likes

Jo, redd for det, selv om jeg hadde valgt å selge noe annet enn Trvx akkurat nå. Enig i at PCIB synes mer nærliggende å ta støyten.

For meg som ikke er sånn super risikovillig (i Tekinvestormålestokk i hvert fall ;-)) så er diversifisering et prinsipp jeg ikke dropper helt uansett, men det er andre aksjer enn trvx i min portefølje som jeg kan vurdere å selge noe av for Nano i de nærmeste dagene. (Fun, Natto, Episurf)

2 Likes

Mye bedre om folk selger TRVX enn PCIB for å bli med i NANO. Er TRVX jeg vil inn i, og dermed vil jeg ha en lavere inngang :slight_smile:

Så, selg alt dere har :stuck_out_tongue:

2 Likes

Virker som om en del her tror at det er de samme investorene som “flytter mellom” TRVX,NANO og PCIB.

Noen gjør nok det i forsøk på å få med stigningene i flere selskap, men tror bestemt at bildet er langt mer sammensatt enn det. Og at hvert av selskapene i stor grad har ulike investortyper/grupper.

F.eks. stiger ofte alle disse i kurs etter at biotech har vist bra stigning i USA t.d. og alle sank parallelt i en periode tidligere i vår.

1 Like

Jeg sitter i alle tre nå. Har ikke tenkt å flyte så mye mellom. Spennende alle sammen

2 Likes

Ble litt nervøs for at det bare skulle rase når vi traff 27 ved åpning der, men det gikk seg til. Targovax er sterk for tiden og dette blir nok bare bedre og bedre fra nå av. :slight_smile:

Toppen er litt etter ASCO konferansen. Regner med at vi har en dag eller to med rally etter konferansen før gevinstsikring og/eller omplassering starter. NANO grafen fortsetter litt opp etterpå av samme grunn som TRVX. Regner med at den begynner å dale nedover etter en dag eller to den også, tegningen er bare ferdig der. :slight_smile:

Charten min har stemt ganske bra så langt. Poster den på ny her:

Vi har jo Capital Markets day 8 juni i London/Oslo og nye kursmål fra meglerhus som trigger også da (første 3 mai), og så forventes en del nytt under Asco også, de har jo uttalt dette i guiding.

I tillegg er jo denne priset kun til 1/4 del av Nano p.t., er klar over forskjellene , men mener at noe av dette gapet fort kan “tettes” også gjennom reprising av TRVX aksjen…

TRVX ser spennende ut. Min største bekymring er uten tvil konkurrenter innen immunterapi.
Noen med god innsikt og oversikt over mulige konkurrenter?

Det samme tenker jeg. Kommer nok til å bytte litt mellom TRVX og NANO for å fiske mest mulig i forbindelse med konferansene, men ellers kommer jeg garantert til å være tyngst vektet i TRVX da den har et mye større vekstpotensiale den kommende tiden. Newsflowen fremover er meget bra, og bare vent til vi får vite mer om ONCOS studien. :smirk:

har folk fått med seg den her?

http://abstracts.asco.org/199/AbstView_199_191964.html

Ble offentliggjort 17. Mai. Du kan lese kommentarer lenger opp i denne tråden :slight_smile:

Radium 17 ute nå

Targovax fra 12:45 - Om resultatene i abstractet sier Einarson at det kunne ikke vært bedre :slight_smile:
Understreker også risiko med hensyn til at det er basert på få pasienter.

2 Likes

Nice! Blir spennende dette fremover :slight_smile:

1 Like