Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Med gullforgylt kanin så tenker jeg på hvem som kommer inn. I og med at aksjene er tilgjengelig allerede i dag så er det dessverre lite sannsynlig at det er feks Parker

Ja, tildels.

Listed, er dette bare oversikten?

Håper det er noe slikt som er forklaringen på denne uvanlige aktiviteten… Ledelsen har høy kompetanse, høye lønninger og lang fartstid, så jeg nekter å tro at de gjør noe så åpenbart latterlig uten agenda…

Hva vil det si om PICI blir nye eiere? Potensielt oppkjøp av TG på sikt?

1 Like

90 dages lock up på emitterede aktier og fortsat guiding om 3 readouts i H1, 2019. Man må håbe dette holder hånden under dagens sell off da kursen forventes at reagere positivt på mindst 3-års OS på TG-01.

1 Like

90 dagers lock up på disse aksjene betyr jo dog ikke at de har 90 dagers lock up på andre aksjer de måtte ha for hånden. :roll_eyes:

1 Like

Jeg har hatt mine runder med tilsvarende, men selv Spetalen sine tidligere herjinger stilles i godt lys opp mot denne drittpakken. Hinsides rabatt og utvanning for småkroner. For seint å komme med glidekrem etter på, men et dugelig plaster hadde gjort seg her nå.

22/03-2019 08:18:09: (TRVX) Eks reparasjonsemisjon i dag

Tror de virkelig at en vil kjøpe flere aksjer.

Blitt rævkjørt ordentlig i bioteksektoren jeg også ja og fått månge års inntjening radert ut. Hadde jeg bare holdt meg til olja​:money_with_wings::ambulance:

3 Likes

Den 4. april arrangerer DNB Markets den årlige SMB konferansen i Oslo. Investorer som ønsker å delta kan få mer informasjon på DNB Markets SME Conference 2019 .

Meld dere på og møt opp, så kan dere stille spørsmål til Soug… ingen presentasjoner etter trvx 4 april, så han har goooood tid til å besvare. :slight_smile:

3 Likes

Ev. møte opp på Q-presentasjoner og GF…

Før TG-studiet blev sat på stop havde DNB 31 NOK i kursmål.

Hvor lang tid går der før de har en ny studieplan godkendt.

En betydelig andel av investeringen kommer fra amerikanske fond, som dermed bidrar til ytterligere å utvide aksjonærbasen .

3 Likes

en unik kjøpsanledning
vi snakker jo bare om en liten fartsdump , irriterende ja , med dog…
det fundamentale uberørt og regelrett imponerende utvikling siste tiden.

men trist for de som måtte bli kastet ut selvsagt.

2 Likes

Biotek er misvisende, burde heller hete emisjonstek!:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Skuffende kurs, men den får man være ferdig med.
Fokus må være
Fremover og mulighetene, en styrke og hente penger i stigende utvikling og før man måtte hente, servile vert dårligere stilt om i en dårlige periode og nedadgående kurs, måtte ha køyrt kriseemisjon.
Skuffende kurs, men likevel bedre enn og hente cash når alt lyser rødt.

1 Like

Er emisjonen et første skritt på vegen til notering i US?

tror kanskje jeg bare skal ri denne nedgangen av da den neppe blir så langvarig … :thinking:

hva tror du @ufo

Jaha, hvordan gikk det med Nano ette emisjonen i 2016? En langvarig nedetrend som har vart i over 2 år…:confused: