Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Merrill Lynch Professional Clearing Corp. was formerly known as Wagner Stott & Clearing Corporation. Merrill Lynch Professional Clearing Corp. operates as a subsidiary of Merrill Lynch, Pierce, Fenner & Smith Incorporated.

ref:
https://www.bloomberg.com/research/stocks/private/snapshot.asp?privcapId=4591450

Den viktige opplysningen om , Citibank, Merrill Lynch og Nomura Int. er de tre bokstavene “NOM”, som betyr at dette er nominee accounts. Dette betyr at aksjene holdes på en konto på vegne av underliggende investorer. Vi vet derfor ikke utfra denne informasjonen om de reelle eierne er utenlandske spesialiserte biotech fond, private investorer eller hedgefond.
Det eneste vi vet er at de er utenlandske, ettersom det ikke er lov for nordmenn å skjule sitt eierskap på nominee konti. Men flaggeregler gjelder, så om en enkelt investor har over f.eks. 5 eller 10 % av aksjene skal de melde det til børsen.

3 Likes

Noen synes det er moro å kjøpe 1 aksje på 6,80 gang på gang…

From bors.e24.no

Roboter ?

Øker kursen gang på gang :slight_smile:

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @aborum (346 likes)
  1. @Whatsthat (259 likes)
  1. @BioMed (176 likes)

Resten av topp 10:

1. @Ramsess (158 likes)

2. @Krieghoff (103 likes)

3. @Cinvest (99 likes)

4. @ufo (77 likes)

5. @Snoeffelen (75 likes)

6. @JAXI (75 likes)

7. @sjog (74 likes)

Gratulerer!

2 Likes

Kjøper litt til og håper 6,78 var bunn

Jeg velger å vente 4 uker. Får se om det lønner seg eller ikke…

2 Likes

Javel, redd for at kursen skal dundre ned? Tenker heller jeg er redd for å stå utenfor den kursen fyker til værs🤗

Ja, magefølelsen sier vi er på bunn nå. Så kjøpte endel mer. Neste nyhet blir hvertfall ikke emisjon, forhåpentlig noe bull forsknings data.

1 Like

Hehe, Er godt lastet, men neste nyhet som trvx kontrollerer er ikke før mai (sansynligvis). I mellomtiden velger jeg å ikke stole på OB. :slight_smile:

Viktig presisering det som er uthevet ja :slight_smile:

ja, kan brått komme noe annet.

Ligger gpdt lastet selv etter i dag.

Uansett hvor man kjøper under 50lappen så er det nok ett bra kjøp, men man må være tålmodig.
Gi aksjen ett par år, minst.

Saftig volum nå om dagen da, selv om det er litt synkende.

Høyt volum og ATL. :fearful:… men volumet synker daglig…

Very exciting to see Targovax collabortion partners Parker institute and CRI together with Apexigen and BMS reporting remarkable results in metastatic pancreatic cancer

4 Likes

Fantastiske resultater, men fra linken i artikkelen:

Toxicity, however, is a key concern. Thirteen patients — 54% — discontinued the regimen due to an adverse event from the cocktail. Ten of the adverse events were serious. Investigators followed up with me to note that 9 of the 13 continued on at least one of the drugs and 4 stopped altogether.

Har dette noe med Targovax å gjøre?

Tenkte også det samme. TRVX er jo ikke involvert i disse forsøkene i det hele tatt, så vidt jeg forstår.