Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

optimist1 Jeg er optimist og ser litt lyst på det .

Snapshot

Average Recommendation: BUY Average Target Price: 13.64
Number of Ratings: 2 Current Quarters Estimate: -0.76
FY Report Date: 12 / 2019 Current Year’s Estimate: -2.89
Last Quarter’s Earnings: N/A Median PE on CY Estimate: 9,999
Year Ago Earnings: -2.70 Next Fiscal Year Estimate: -2.53
Median PE on Next FY Estimate: 9,999

https://www.marketwatch.com/investing/stock/trvx/analystestimates?countrycode=no

2 Likes

Hehe du bærer navnet ditt godt :v:optimisme er supre greier^^,
har ikkje sett noe spennende idag typ nyheter, mer enn som vi begge påpekte at det ser ut som 1s runde har satt seg.

Tror det er lite sannsynlig at vi bryter støtten, eller motstanden for den del. Om så vi gjør det, hadde det vært fint om noen ville hjelpe meg å tippe neste støtte. Om 6.5 brytes så tror eg det skal mye flaks til for å holde den over 6.

Har du noen forslag @optimist1 ?

2 Likes

La bare merke til at noen skulle inn i går, la inn kjøp på 6,75 og det var jammen ikke mange jeg klarte å snappe. De ble hentet på 6,80 6.85 om og om igjen, så her lå det nok skjulte ordrer. Måtte tilslutt gi meg, turde ikke vente til idag så, det ble noen ører dyrere. Pytt, nå skal jeg ikke følge kursen sekund for sekund, heller ett kjspt blikk daglig. Er optimist og er sikker på at en dag fyker kursen til værs, og da skal jeg være inne😊

2 Likes

Nærmer nedsalget seg slutten?

Gjentar denne.

Et av verdens mest prestisjetunge institutt henvender seg til targovax med ønske om samarbeide/felles studier og betaler det meste…

“The design of the first clinical trial is currently under discussion”

Her kan vi i nær fremtid få annonsert oppstart eller beslutninger tatt om oppstart på studier satt sammen av parker hvor targovax er en viktig komponent.

Ledelsen i targovax imponerer.

“Under the agreement, PICI, CRI and Targovax plan to set up one or more clinical trials with TG, in combination with other immuno-oncology treatments and chemotherapy, in late stage pancreatic cancer. PICI will be the sponsor and responsible for running the clinical trials and scientific analyses, CRI and PICI co-organize the immunotherapy experts, and Targovax will be responsible for TG supply. Targovax may also contribute by partial cost sharing of the trial(s). The design of the first clinical trial is currently under discussion.”

https://www.parkerici.org/about/

Lykke til

2 Likes

Begynner jo å få et greit antall pasienter som har prøvd TG mot pancreas kreft nå, N=32.

DNB’s 15th Annual Small & Medium Enterprises (SME) Conference
English

April 4, 2019

1 Like

Kunne du lagt ut artikkelen? :wink:

Tror det er en gammel artikler. De har rotet med datoene og publisert gamle artikler på nytt. Ser det samme med Bionor og PCI Biotech.

1 Like

Har de et kursmål?

13.64

ref e24 børs.

artikkelen må jo være fra høsten 2016, når det står at trvx ble notert på oslo axess " i sommer"

Dagens gladmelding:
Parker vil kjøre 4 armer og TG blir inkludert i en av de siste. De første armene starter i 2019. :slight_smile:

Kan ikke garantere dette 100% da informasjonen er via,via… noen som var @dnb igår som kan bekrefte?

Blir det TG+CPI?

Vet ikke…
Kanskje de kan redgjøre mer når neste podcast kommer…

Mange muligheter for data på ASCO:

3 Likes

Er ikke fristene gått ut?

Hva mener du? Det har ikke vært abstract release enda

Ja, de kan jo selvsagt ha meldt inn noe allerede.
Blir spennende.