Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Enligt HO forumet skal Targovax holds tre presentasjoner på ESMO i september. Bland annet skal de ta opp den første read-outen for ONCOS-102. Da selskapet er i en tyst periode nå intill rapporten så får vi sikkert melding om dette i samband med rapporten eller noen dager rett etter. Men første triggeren er hvertfal rundt hjørnet. Om det er en read-out basert på resultater eller kun studie presentasjon återstår å se.

Da jag har satt meg in litt i studiene og forskingen bak targovax og tror på att vi faller ut positivt så har jag lagd meg en langsiktig plan i form av teknisk analyse.

Første motstand er trend tak og ATH nivåer, etter det er første store motstand rundt 52 kr. Forventer meg att vi bryter det etter hvert of beveger oss oppover 80-110 kr der tak burde ligge. Er vi heldige ser vi topp nivåer på 126 kr. Dette må dere skjønne er basert på godt børs klimat og gode resultater fra Targovax.

3 Likes

The board of directors of Targovax ASA (the “Company”), has on 18 August 2017,
in accordance with the authorizations granted by the general meeting 5 April
2017, resolved:

  • to increase the share capital of up to NOK 113,514.20 by issuance of up to
    1,135,142 new shares, each with a nominal value of NOK 0.10 in order to
    facilitate the exercise of vested employee options; and

  • to increase the share capital of up to NOK 10,918 by issuance of up to 109,180 new shares, each with a nominal value of NOK 0.10 in order to facilitate the settlement of vested restricted stock units (“RSUs”) granted to the board of directors in the Company.

Depending on the number of vested options exercised and vested RSUs settled, the
share capital may be increased from NOK 5,256,438.10 to up to NOK 5,380,870.30 in total. The share capital increases will be registered in the Register of Business Enterprises
(Nw.: Foretaksregisteret) as soon as practically possible after the exact amount
of the capital increases has been determined and the share capital has been
fully paid up.


For further information, please contact:

Erik Digman Wiklund, CFO
Phone: + 47 413 33 536
Email: [email protected]

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=433009

3 Likes

Fascinerende lavt interesse for Targovax fra den norske børsen. Allt dreier seg om NANO og PCI, to selskaper hvorav ett har lik potensial som Targo. Dette halvåret og 2018 kmr vise hva som gjelder.

Har man først lest og forstått forskingen så skjønner man hvor selskapet kan gå.

3 Likes

magefølelsen min sier av de 3 vil kun 1 lykkes og det er Targovax, uten å hisse på meg folk hehe. Lykke til alle sammen uansett!

1 Like

Alle selskapene har potensial. Men jag synes folk overvurderer NANO. Targovax har en bredere pipeline med en større marked, med en lettere teknologi som kan kombineras till mengder av indikasjoner. Det er riktig att NANO skal vurderes høyere nå, men ikke 4x, og det kommer snart synes i kursen, bare vent.

Lykkes Targo med sin teknologi, noe some kmr vises innen 1-2 år så er sjansene for oppkjøp/lisensiering meget gode.

Det gjør meg dock ingenting, jag fortsetter kjøpe aksjer mens det er billig :slight_smile: jag tror selv Targovax går om NANO i BV i 2017 eller 2018. Jag håper selvfølgelig att NANO slår ut positivt da det er stort behov for det. Men fordelingen av interesse er skjevt idag. Mer hype enn fakta rundt Nano idag. Det finnes ikke i Targo atm.

2 Likes

ja Targo har flere ben å stå på, feiler Nano feks i Fase 3 er det ikke mye igjen å hente… Håper jo selvsagt alle lykkes siden det er behov. Targo kan jo ende opp med å kurere alle typer kreft in the end tror jeg :slight_smile: kan være tidenes investering.

TRVX skal presentere på ESMO 2017. Kan ikke se dette er børsmeldt? Er det her vi får triggerne våre? Vil kvartalspresentasjonen om 2 dager føre til en liten dipp før rykket kommer mot konferansen? Spennende dager.

https://cslide.ctimeetingtech.com/library/esmo/browse/search/2gbZ

1 Like

Blir sikkert presentert i rapporten.

Att Nordnet dumper mens bankene kjøper inntil rapporten er ett godt tegn :slight_smile: let’s goooo

2 Likes

Tror vi får noen gode mnd fremover nå😀 Jeg sitter langsiktig for potensialet er enormt men vi mangler nok litt publisitet på aksjen for tiden.
Takk for gode bidrag på targovaxtråden babyrage…

:+1::+1::+1:

Har en følelse om att rapporten imorgen kan bli avgjørende i det korte. Aksjen kan bryte ned eller oppover. Men noe action er bedre enn ingen action. Skikkelig kjedelig range vi jobber i nå.

3 Likes

Oslo, Norway, 23 August 2017: Targovax ASA (“Targovax” or “the Company”; OSE:
TRVX), a clinical stage company focused on developing immuno-oncology therapies
to target treatment-resistant solid tumors, today announces that three abstracts
been have accepted for poster presentation during the European Society for
Medical Oncology (ESMO) 2017 Congress to be held in Madrid, Spain from 8-12
September. The details of the abstracts can be found below.

Poster session: Poster Display session
Abstract title: TG01/GM-CSF and adjuvant gemcitabine in patients with resected
RAS-mutant adenocarcinoma of the pancreas
Poster number: 3568
Location: Hall 8
Time: 9 September, 13:15-14:15 CET

Poster session: Poster Display session
Abstract title: ONCOS-102 and pemetrexed/cisplatin in patients with unresectable
malignant pleural mesothelioma
Poster number: 3564
Location: Hall 8
Time: 9 September, 13:15-14:15 CET

Poster session: Poster Display session
Abstract title: An observational clinical study with RAS peptide vaccine TG01
evaluating immune response, safety and overall survival in patients with non-
resectable pancreatic cancer
Poster number: 1703
Location: Hall 8
Time: 10 September, 13:15-14:15 CET

All posters will be on display for the duration of the Congress and ESMO 2017 be
published online on the ESMO website at 00:05 CEST on Thursday, 31 August 2017.

In addition, the abstracts will also be published in the ESMO 2017 Congress
Abstract Book, a supplement to the official ESMO journal Annals of Oncology.

More information can be found on http://www.esmo.org/Conferences/ESMO-2017-
Congress.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=433348

3 Likes

Her kom vel børsmeldingen du etterlyste @Wildkin :slight_smile: Litt sent eller?

Passer vel fint for å få utviklingen du har spådd, @babyrage :grin:

Før mitt Target på 50 kr nås trenger vi nok positiv interim rapport og bra momentum over en stund. Men jag har lest igjennom all forsking og er meget spent på utfallet. Har lest mye forsking og denne er imponerende.

3 Likes

Nå, hva syns folket om rapporten?

Kjenner ikke selskapet godt nok til å se om det er noe nytt eller bare repetisjon.

Uansett spennende tidslinje med mange triggere fremover!

3 Likes

Triggers, triggers, og återigen triggers.

1 Like

Føler meg trygg på at bunnen er nærme pt. Rapporten er kjent og vi har en potensiell megatrigger rett foran oss.

Ligger på kjøp tett nedover og forventer stigning i ukene som kommer.

Edit: Der fikk jeg handlet. Nå er det bare å leke venteleken.

2 Likes

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=58636333

Noen som ser?

1 Like

Vi må ut av rangen, opp eller ned før vi ser action. Deiligt lavt interesse, øker litt hver dag. Begynner å bli smell fet. Stopp under trendlinje. Snur vi opp ser vi bra nivåer, men kanskje vi trenger en positiv nyhet før vi drar.

1 Like
4 Likes