God start på ferden opp, men fortsatt langt igjen for å ta igjen siste ukers fall kursmessig.
Er denne nyheten nok til å snu psykologien i markedet? Blir jaggu ikke klok på denne bransjen…
Får vel gjenta det jeg skrev tidiligere. Abscopal effekt er det alle drømmer om. Man kunne se dette hos CR pasienten fra melanon studien. Dette er en bekreftelse på at det KAN virker som at dette ikke er tilfeldig. Klarer man å gjenskape dette i en større pasientgruppe er veien til suksess kort.
Dette var vel akkurat det vi trengte 
Ja, det burde den kunne gjøre, uten tvil.
Nyheten + teknisk bilde(oversolgt) + Citibank endelig ute av top 20 OG The bank of new york fortsetter å akumulere og er nå inne på top 20(med andre ord klarte faktisk Targo å få oppmerksomhet fra langsiktige investorer i USA med emisjonen) + at de klarte å lage en forståelig børsmelding om et komplisert tema, som mange har tvilt på. + pre-Asco seminaret og Asco osv. Mye som har skjedd denne helgen/i dag.
Mange er missfornøyd med Øystein når kursen gå nedover. Selvsagt er det frustrerende når kursen går feil vei, men man må ikke glemme at han har skrevet avtaler før. https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2009/09/Aksjesjef-Algeta-avtalen-var-veldig-bra
Øystein Soug has experience from 20 years in international banking industry and biotech. The last six years before joining the Company he was CFO of Algeta ASA, where he built up the functions of Finance, IR, Compliance, IT and HR. During Mr. Soug’s period in Algeta, the company started and completed a 900 patient Phase III trial, licenced its lead drug Xofigo with Bayer, built a US sales organization, launched Xofigo in the US, raised some USD 200 million in the capital markets and was sold for USD 2.9 billion to Bayer.
Uten tvil en dyktig mann, kanskje ikke verdens råeste på presentasjoner men lite som skal til før det er på plass.
Og med lysere tider kommer også selvtilliten tilbake, som kan hjelpe på presentasjonene 
Det er hevet over tvil at han er flink til noe, men kommunikasjon er ikke en av de tingene.
Det å beherske kommunikasjon er alfa og omega for en CEO i ett startup.
Han kunne sikkert klart seg som CBO i selskapet, med da hadde vi mista Wiklund.
Tror Costa hadde våkna med mange hestehoder i sengen om han hadde drevet Nano på denne måten…
Når det gjelder interesse fra USA så er jo overføringen fra Nordea til JPM interessant ? Eller er det bare en teknisk greie der samme beholdning bare får en ny merkelapp ?
Gutta, eller gutten med linjalen fikk rett. Dog med litt drahjelp på morrakvisten. Hvor er det motstand at finde ?
Litt over 11,- 
Såpass ja. Der er der du ligger og vaker i sivet ?
Nei, snittet er 8,08 
Ikke undervurder linjalen 
Traff første target nå på 5.40 (5.39). Hadde ikke forventet det i dag, men det viser jo hvor oversolgt vi var. Regner med vi ikke går høyere enn dette i dag, nå må vi danne en higher low, før vi kan gå videre. Jeg har noen kjøpsordre lenger nede.
Fint med linjalen, men uten nyhet i dag tidlig ville nok ikke linjalen ha truffet like bra 
Det blir litt høna og egget for min del. TA tilsa at vi var på en bunn, jf. analysen min fredag. At vi skulle opp var ikke spørsmålet. At vi fikk en melding som drahjelp / katalysator kan man si var flaks om man vil. Personlig er min erfaring at brudd ofte sammenfaller med fundamentale nyheter, så kan man spekulere i om det er overtro / magi eller flaks. As long as I make money, I really don’t care 
Ja, bare veldig lett å tenke at “nå var jeg flink”
Tenker det samme selv, men vet at det er fordi det gikk som det gikk. Ikke fordi metoden min er perfekt.
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Fersk-oppdatering-fra-Targovax
Hegnar har virkelig slått på stortromma med denne “artikkelen”…
Targovax har gjennomført en studie på mus, som viser at kombinasjonen av Oncos-102 og Keytruda kan redusere føflekkreftsvulster, opplyses det i en børsmelding.