Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ikke overrasket over dagens åpning. Hva sier linjalen idag ? Konsolidering 4,8-5,10 før videre oppgang ?

…dette kan jeg tydeligvis ikke noe om:)

2 Likes

Ja om du var med i 2016 og 2017 så husker du vel at det er kjedelig å stå på utsiden når denne drar til for fullt.

1 Like

Enig, men får en «pump and dump»-feeling nå :s

Kjedelig det da, men kan ikke si meg helt enig der.

1 Like

vi er fortsatt 17% ned på 1 mnd :stuck_out_tongue: skal nok opp mot 6kr idag :slight_smile:

6 Likes

Solid oppgang to dager på rad :ok_hand:t2: Ser vi 6 tallet? Selv om vi er langt unna snittet til de fleste, så gjør dette utrolig godt :+1:t3::rocket:

2 Likes

1 Like

Kjøpte litt Targo

3 Likes

liste

Nå ligger vi bak en gylden sjø, men foran en borende delfin, en strekker seg undervatten, en bueskytter og en unge.

Med andre ord, vi ligger godt an :smiley:

Edit, vi har passert Gylden sjø, kan dette holde til mål, kan dette holde?

4 Likes

Tett løp framme i tet nå. Har delfinen nok utholdenhet til å holde Targo bak seg? Bueskytteren og ungen har gitt opp ser det ut til, men alt kan skje!

2 Likes

Targo som har mista buksa på oppløpet? :laughing:

1 Like

Vi driter i buksa så lenge vi kommer fram :smiley:

1 Like

Det er bra stigning mot slutten av løpet og der har Targovoksen veldig bra feste. Jeg har troen enda. Heia heia :clap:

2 Likes

Efter det forventede (og smertelige) exit af citi er salgsviljen begrænset; der sidder nok et par stykker eller flere, der genovervejer et tabsgivende salg efter den seneste melding om ONCOS-102 + CPI med 70% tumorreduktion.

Jeg kan anbefale at læse op på Mercks køb af Viralytics, der modsvarer en pris over 50,00 NOK / aktie for TRVX (ifølge ledelsen en lav pris). Den seneste melding om abscopal effekt på in-vivo modellerne må give anledning til øget opmærksomhed hos BP og jeg er selv ganske imponeret.

Kan selskabet reproducere noget, der bare ligner disse resultater i et klinisk studie, så er selskabet solgt på et niveau der som minimum modsvarer dét Viralytics kan vise til. Her kan det kliniske program pege på en potentiel trigger …

11 Likes

I tillegg kan man jo se på Boehringer Ingelheim sitt kjøp av ViraTherapeutics basert på prekliniske data.
https://labiotech.eu/medical/boehringer-ingelheim-viratherapeutics/

“The goal is to turn cold tumors — that is, invisible or irresponsive to the immune system — into hot tumors that immune cells can effectively detect and eliminate. According to Boehringer Ingelheim, these combinations have shown “promising results” in preclinical trials.”

Samarbeid har vi med AZ, og skal ikke se bort fra at det kan skje noe liknende med dem, bare med KLINISKE data når de foreligger.

3 Likes

Heldig på langoddsen i går, i tillegg til gårsdagens oppgang. Fikk utvidet porteføljen med 5% i dag med gevinsten… en hel haug aksjer for den nette sum av 200kr fra egen lomme :smiley::rocket: samtidig ble snittet senket ytteligere noen ører :ok_hand:t2:

2 Likes

Samme her, men her var det feriepenger som sto for utvidelsen :slight_smile: Senket snittet en god del i dag ^^

1 Like

Håper for min del den holder seg rolig frem til den 12. :wink:

2 Likes

Denne er lagt ut på kontoen: “Magnus Jäderberg”

Don’t look back in anger…
Passer utmerket i dag :smiley:

8 Likes