Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Skrev i feil tråd nettopp, men hva skjer?

Solgte meg ut på 14.05. Ser nå hvor smart det var! :slight_smile:

1 Like

Tenkte på deg nettopp, du traff greit med den. Men hva skjer? Forstår ikke grunnen til nedgangen…

Sjekk chartet. Det var ganske opplagt den skulle ned. Støtte på 12 kr om det er noen hjelp.

1 Like

Jeg sitter med en mindre post nå og er long. Bryr meg ikke så mye om svingningene neste halvår fremover. Kommer til å øke hvis vi får positive nyheter, spesielt fra Melanomia studien. Denne skal nok opp på sikt, men fortsatt stor risiko. Vil bare være med fra starten.

1 Like

Hehe, jeg har vel så godt som null erfaring med TA…

Jeg og sitter med en liten post, liker bare å følge med og prøve å forstå hva som gjør at kursen beveger seg opp/ned. Skjønner at uten erfaring i TA er det vanskelig å forstå alt som skjer, så bør vel egentlig sette meg litt inn i det.

Anbefaler deg å sette deg inn i TA hvis du vil prøve å forstå intradagsbevegelser og inn og utganger av aksjer. Som du ser traff jeg bra med salg i TRVX på 14.10 og kjøp på Nano på 92.50. Flaks? Nei, TA.

Som Freddy G sier så tror jeg også TRVX skal opp på sikt og ville benyttet anledningen nå på å vekte meg opp, om du har mulighet. Kanskje vente litt til du ser en tydelig bunn. Jeg mener den ligger på 12-tallet et sted.

1 Like

pokker da, stakk den fra meg da…

tja, kommer den som en rakett og etablerer seg over kr 14, eller skal den i bunnen av kanalen ?

Kom og si kjøp / salget mitt var bra. Kom’an, si det :slight_smile:

1 Like

dææææven a flink du var :slight_smile:

1 Like

Du var sykt dyktig! Men det var galskap å plassere pengene Nano :joy:

1 Like
1 Like

Ja, hårreisende… :slight_smile:

1 Like

Fortsetter å stige i dag, 10% opp. Anbefaling fra Investtech om fortsettelse av trenden oppover.

Kun forventninger som betyr noe her. Foreløpig ingen pasientdata, men i følge CEO har de gode indikasjonsdata. Våren 2017 blir avgjørende.

2 Likes

Targovax flyter i et hav av biotech-hype. :slight_smile: Har en liten lyttepost foreløpig.

1 Like

hadde håpet på kjøp nedmot 12, den kjempet lenge mot kr14, spørs om den nå går ned igjen…ser ann litt

Aksjemarkedet vil naturligvis som i alle aksjer inn diskontere varierende grader av suksess i sin prising av et selskap lenge før resultater foreligger (NANO,FUNCOM) og også TRVX.

Sammenlikner en børsverdi mellom to selskaper som forsker på det samme med ulike tilnærminger (NANO børsverdi 4.9 MRD) og Targovax børsverdi 569 MNOK pr fredag 25.11 så er det en “enorm luke” som jeg mener vil tettes noe i tiden frem mot des/jan.

Ser derfor oppsiden i TRVX som en dobling av kurs innen kort tid, derav gikk jeg også inn i denne aksjen nå før helgen.

Har du muligheter til å poste Investtech TA her ?

Targovax AS (TRVX) sluttet opp 4.15% til 13.80 kroner. Den siste uken har aksjen steget hele 39.39%. Det ser også bra ut teknisk. Aksjen anses teknisk positiv på middels lang sikt.