Noen som har sett abstraktet som blir presentert? O20
Har vi troa på at den ender over 5 i dag?
Egentlig ikke. Er alltid en eller annen gjøk som selger unna et par aksjer under… men er lov å håpe
Var forrige uge sidste besøg på 4-tallet? Nu går elevatoren op, og der er mange knapper …
Ja, jeg vil ikke virke grådig.
Jinxet vist 4-tallet - helt ok
Ja, det er mange knapper, og når man tror man er i 1.etasje og det er 40 etasjer derfra og opp, så blir man alltid like overrasket når man oppdager at det var 10 etasjer til under bakkenivået som ikke var der før
Jeg blir særdeles overrasket om vi skulle være ferdig med 4-tallet nå, men gjerne for meg. Jeg har handlet greit under 5 også, og er egentlig forsynt nå med aksjer.
se hvem de trekker frem på listen
Hvorfor bry seg om kursen dag til dag? Volumet er ikke større enn at jeg hadde knekkt kursen om jeg hadde solgt meg ned i dag.
Iløpet av 2-4 mnd får vi vite om vi er helter eller idioter
Det hadde tatt flere uker før jeg kom meg ut med mitt, så dette blir all or nothing, enkelt og greit.
Drømmescenario for i morgen: Børsmelding om sikret finansiering, etterfulgt av melding på Q3 om reduserte kostnader. Så krydret med data på SITC. Meget mulig utopisk, men likefullt magisk!
Endnu bedre: “Selskabet melder i dag til markedet at 3 store BP aktører har indledt budkrig efter 2. cohorte har fremvist 75% CR … aktien stiger aktuelt fra 5,00 NOK til 298,00 NOK. Øystein Soug (CEO) udtaler, at man ønsker en stærk aftale for aktionærerne, men samtidig vurderes det, at dagens kurs ikke afspejler denne præmis. Historien er aktuelt gået viralt i medierne og CNN dækker meldingen direkte fra studiet”
og
“Magnus Jaderberg indstilles til Nobels pris for medicin”
og
“Susanne Stuffers fra ARC er i hastværk set forlade sit kontor med en papkasse”
og
“Verdens største jordbærtærte er aktuelt ved at blive transporteret fra Danmark til Norge, hvor en glad dansker vil overlevere en signeret stykke kage til alle ansatte i selskabet”
Hun har forlatt kontoret. Usikker på om det var med en pappkasse da
Norsk Bulls melder STAY LONG signal.
Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 25.10.2019, 11 days ago, when the stock price was 4.7500. Since then TRVX.OL has risen by +6.53%.
The bulls are in full control. The negative sentiment that led to the last bearish pattern has evaporated. Besides, the signal is suggesting to STAY LONG. It is best to follow the signal and continue to hold this security.
Rart de ikke nevner mesothelioma?
Takk til Timm
ONCOS-102 combined with pembrolizumab is tolerable and appears to induce systemic and lesional immune activation that can lead to objective responses in anti-PD-1 refractory melanomas. An expansion cohort is currently enrolling pts to receive up to 24 weeks of ONCOS-102 injections.