Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hmm… hørte på podcasten nå… tid 54.20 ca… Noen som vet om Einarsson er på tekinvestor? Virker som om han følger med hvertfall… Ikke første gang jeg har merket dette forøvrig…

Ellers… har ikke lest de siste kommentarene over, men 25% ORR på cohort 2 kan de like så godt ha kjennskap til idag. Forøvrig bra at de ikke skaper for høye forventinger til cohort 2 (selv om jeg forventer 50%) :slight_smile:

Har nevnt det før, men oncos 102 i melanoma (ny 6mnd studie ved gode cohort 2 data) må da kunne komme raskere til markedet enn mesothelioma gitt deres utsagn om få pasienter, liten studie og godkjennelse…

3 Likes

(Deleted)

2 Likes

Var det bare jeg som hørte at Thorbjørn Furuseth nevne trippelkombinasjon i mesothelioma? Chemo+CPI+Oncos

Nice! Takk @nordpolen!!

@InVivo, jeg hørte det også :wink: men var opptatt med å banke hodet i veggen grunnen emisjon vs parter tanker…

3 Likes

Når er SITC presentasjonen norsk tid, og vil det være mulig å følge med på den (stream etc)?

1 Like

Var det den som var 00.30 Norsk tid?

6 timer tidsforskjell. 23:30 tror jeg.

Venter dere store nyheter på SITC idag? Om ikke, når blir oppdaterte resultater av pågående studier presentert?

Regner med at dette er det “liveste” vi får:

https://twitter.com/sitcancer

Denne er også interessant:

Edit:

Og denne selvsagt:

https://twitter.com/alexshoushtari?lang=en

25% ORR gjør Shousthari imponert.

4 Likes

https://twitter.com/mcquadeMDLAc/status/1193300484834103302

image

6 Likes

Nogen som kan finde interessant info fra præsentationen i går aftes?

Jeg har netop gennemgået Q3 præsentationen (gennemlæsning af transcript og ser præsentationen for at observere ledelsens emotionelle respons).

Furuset gør en god figur, men det er Soug der tager sejren. Jeg læser ham som værende svært imponeret over 33% ORR og overbevist om, at 2. cohorte vil producere svært imponerende data, der kan og vil bekræfte det signal om efficacy fra 1. cohorte.

Understreger at jeg ikke er klinisk uddannet, men set herfra er min forventning, at 12 injektioner af ONCOS-102 vil producere bedre data end 3 injektioner, særligt når man fortsætter med at stimulere immunforsvaret undervejs ved CPI behandlingen (9 injektioner parallelt med CPI).

Er det muligt at immunforsvaret kan opretholde overdrive i så mange uger efter de initielle 3 behandlinger? ja, naturligvis, men hvis man sammenligner med influenzasymptomer så falder immunaktiviteten efter en kortere periode (1-2 uger), da virus er bearbejdet og reduceret.

Ved gentagne behandlinger opretholder man immunaktiviteten ved hele tiden at fremprovokere signalstoffer fra tumor, der skal bearbejdes og reduceres. GM-CSF transgenet vil gennem 12 behandlinger medvirke til en meget lang periode og ekstrem høj/stabil volumen af immunforsvarets mange hjælpeceller.

Jeg tillægger dette sund fornuft og tænker, at der derfor bør være et rationelt grundlag for bedre resultater af 2. cohorte. Immunaktivering er ONCOS’ mode of action og en væsentlig forlængelse af behandlingen bør medvirke til bedre resultater.

I tillæg har vi ledelsens åbne udmelding om interesse fra BP og invitationen til lørdagens præsentation på SITC, hvor PI benytter lejligheden til at glæde sig over 33% IRR via Twitter.

Det ville være genialt, hvis selskabet kunne præsentere en samarbejdsaftale/partnerskab med AstraZeneca og tage frygten for emission ud af markedet én gang for alle.

8 Likes

image

3 Likes

Meget spennende tider vi er i nå. Torbjørn sa på radium at de skulle høre med KOL hva vegen blir videre - mulig det kommer drypp om de første Melanoma pasientene med 12 injeksjoner her? Bare å spenne seg fast i så tilfelle :rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

2 Likes

Er nok ikke tilfeldig at TRVX nevner nettopp 25%. Som dere ser på slidene, så er det checkmate som oppdaterte markeder med nye resultater. Meldt 5 nov.

Nå kan ikke Soug lenger si at CR er uhørt i denne indikasjonen (diverse utklipp fra børsmeldingen):

Data were presented on the intent to treat (ITT) population of 144 patients receiving combination therapy with CMP-001 and pembrolizumab. Two formulations of CMP-001 were evaluated, either 0.01% polysorbate 20 (PS20, N=83) or 0.00167% PS20 (N=61). The lower concentration of PS20 was found to be less effective. Data were also presented on 24 patients who received CMP-001 monotherapy. Key highlights from these clinical data include: CMP-001 in combination with pembrolizumab

The RECIST ORR in patients who received the 0.01% PS20 formulation was 25% (21/83; 95% confidence interval 16%-36%), including 6 complete responses and 15 partial responses.

Interessant nok, så nevnte vel Thorbjørn checkmate på Q3 og forklarte også hvorfor oncos har bedre ORR. (Se transcript fra @Ramsess for detaljer). De nevner også at lavere dose ga dårligere respons uten å gå ut med ORR for den andre cohorten. Håper det samme vil gjelde for ONCOS og cohort 2, der høyere dosering vil gi høyere respons… :slight_smile:

Link til børsmelding:

2 Likes

Denne var fin! Når en slik person mener både presentasjonen og dataene er “delightful”, da er man på rett vei :ok_hand::ok_hand:

6 Likes

Har du noe formening om når de vil presentere resultatene fra cohorte 2 med 12 injeksjoner?

H1 2020 er planlagt read-out av kohort 2.

2 Likes

Skulle det ikke komme en read-out i Januar?