Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Fra siste børsmelding:
"Mest fremgang har selskapet hatt med studiet på føflekkreft (melanoma), og hvis dataene i del 2 av studien er like gode som i del 1 så vil dette være veldig bra, mener Soug.

-Overordnet responsrate på 33 prosent som vi hadde i del 1 studien er veldig bra, og når vi prater med farmasiselskaper og potensielle partnere, så er de veldig nysgjerrige på disse dataene, men det de venter på er at disse gode resultatene skal bli bekreftet av del 2 i studien, sa Soug."

Potensielle partnere ønsker å se at resultatene fra del 1 blir bekreftet, og med økt dosering så ser jeg på det som en stor sannsynlighet. Som @Whatsthat skriver så blir partner nevnt fryktelig ofte.

4 Likes

Ikke bare er det trvx, men ble ekstra oppmerksom på partner mulighet når einarasson nevnte dette i podkasten for en god stund siden. Dere husker nok forrige emisjon, da kursen var på full fart oppover ca 11 nok og emisjonen landet på 7nok. Nå husker jeg ikke ordrett hva Erik sa i podkasten etter denne emisjonen, men jeg mener/tror han nevnte at en slik prosess tar flere måneder, og når de diskuterer med finansielle aktører, så tar de utgangspunkt i kursen (ca 7) ved diskusjonsstadiet.

En ting jeg ikke forstår er Radforsk og deres rolle. De stiller alltid opp som deltagende part eller garantist i slike emisjoner så da må de da vel også være innvolvert i diskusjonsstadiet?

1 Like

Apropos Einarsson:

Ny Radium:
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-101

1 Like

De er vel involvert på den måten at de sitter i styret?

Ja minst! Er bare å lese om Algeta-eventyret. Slik tar ekstremt lang tid.

Ikke Einarsson/Radforsk (?)…

Du har rett, de sitter ikke i styret lenger, blander, sorry! :sweat_smile:

Sikkert et dumt spørsmål🥴Hvordan vil en evnt.partneravtale se ut? Vil det være en avtale som kun dreier seg om en indikasjon, f.eks mesothelium?

Noen penger up-front, så resten ved completion eller ved delmål.

https://www.nasdaq.com/articles/regeneron-vyriad-to-collaborate-on-new-oncolytic-virus-treatments-for-cancer-2019-11-06

Prakteksempel meldt forrige uke…

8 Likes

60k aksjer mellom 4,95 og 5,30…

Skulle ikke mange aksjene for å komme ned 4,8 igjen. Er ganske lav kjøpsvilje her for tiden. Kunne sikkert dumpet kursen ganske mye om jeg dumpa alt. Trenger desperat en oppdatering fra selskapet snart!

Når sa Soug at de første seks pasientene i cohort 2 var innrullert? Ved q1 eller q2?

Jaderberg sa det ved Q2

1 Like

Om jeg ikke husker feil er det vel ved lengste behandling avlesning ved 27 uker. Burde jo nærme oss for de 6 da.

1 Like

Forventningene til morgendagens presentasjon gir ikke utslag på aksjekursen. Hadde vært fint med litt nytt fra arm 2 :slight_smile: lov å håpe

3 Likes

Håp=skuffelse i biotek

Men sier ikke nei takk til en hyggelig overaskelse :wink:

Det er hvertfall ingen hvemsomhelst som skal presentere der:

Alexander N. Shoushtari, MD

Medical Oncologist

About Me

Education

MD, Rush Medical College

Residencies

Internal Medicine - University of Chicago Medical Center

Fellowships

Medical Oncology - Memorial Sloan Kettering Cancer Center/Weill Cornell Medical College

Board Certifications

Internal Medicine; Medical Oncology

I am a board-certified medical oncologist who is dedicated to treating people with melanoma and developing new treatments for this disease. I work with colleagues across MSK — physicians, nurses, and supporting staff — who all specialize in the treatment of melanoma. As a team, we spend time with our patients and their loved ones to answer their questions and recommend a treatment plan that is best for them.

Read more

My research interests focus on uveal and mucosal melanoma. These less common types of melanoma start at the back of the eye or on hairless surfaces of the body and are genetically distinct from more common skin melanomas. By better understanding these differences, I believe we can improve how we care for people with these diseases. As a junior scientist, my research has been recognized and supported with grants from the Conquer Cancer Foundation and the Ocular Melanoma Foundation in conjunction with the American Association for Cancer Research.

1 Like

Samme som på SITC.

Han er studielederen

En ungsau altså;)

Men tror ikke det kommer data herfra før i 1H 2020