Enda omtrent ingen omsetning, men det tar seg fort opp når noe skjer.
Vært moro med noen banebrytende nyheter i norsk biotek
Noen fete kjøp av ledelse/styre hadde gjort susen
Absolutt. La oss håpe at fraværet av sådan skyldes at de har (positiv) innside info angående kommende nyheter
De vet nok mer enn hva vi gjør , og måten de har opptredd på i det siste gjør iallefall meg positiv tror ikke vi skal sitte og vente på innsidehandel før jul akkurat…
Men volum og interesse burde vel så absolutt ta seg opp ! Ikke mange ukene uansett til vi også får vite mer
Interessant at Thorendahl også er med i Targovax. Antar han kjenner Soug og resten av ex-Alegta gjengen godt.
https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2013/11/algeta-droemmen-gikk-i-oppfyllelse
Noen som vet hvor lenge han har vært med her?
Mener å huske at han har vært med en god stund, dvs, Ihvertfall et par år. Korriger meg gjerne om jeg tar feil.
Han har vært med siden 2016 iallefall og tror nok han er med til lignende oppslag kommer om Targovax… i 2020?
Bra å se at de store fortsatt har troa i Targovax. Ser at MSI laster sine sedvanlige ca 10k og dessuten en JPM konto tar 7k. Ellers reduserer MP Pensjon med 20k og Saxo bank øker med 14k. I sum er topp 50 så godt som uendret.
Har taget 20.000 stk på 4,75 - 4,80 i dagens handel så langt; en fornøjelse at sidde passivt og plukke under 5,00. Der rettes en tak til rette vedkommende i lukkeauktionen
Var det én fra denne tråd, der sparkede kursen tilbage i plus i opløbet?
Har ikke sett denne før, men en grei oppdatering på OCC’s portefølje:
Edison har oppdatert:
CPIs have gained popularity over the past several years, however, a large proportion of patients do not respond to them. Targovax’s oncolytic virus technology is designed to prime immune response to cancers, which offers synergies for use in combination with other immunoncology therapies.
Dette blir RASende festlig!
RAS fra toppen(summit), slik som trvx kursen.
Gratulerer til alle PCIB eiere, håper vi kommer borti noe lignende snart
AZ can take both off my hands in a combo deal worth multiple billion USD
jeg har litt targo oxo - blir sikkert mer snart (før januar )
Sist jeg sjekket har også Targovax et samarbeid med AstraZeneca. Bare studien er fase 2 og pcib er et preklinisk samarbeid.
Nettopp det jeg også tenkte Buffet. Og jeg vil jo også tro at Targovax har løpende dialog med dem, selv om de ikke har kommunisert det utad. Hadde vært interessant å få vite hvordan den studien fungerer i praksis, møtes alle partene jevnlig f.eks selv om studien kjøres av CRI?
Dog veldig moro for PCIB, og aksjonærene at at aktøren bak BP samarbeidet ble kjent. AZ har studier gående med to norske selskaper, det er moro.