Har ikke du nettopp drevet og tradet med ganske store beløp?
det er vi vel ferdig med …
Jeg blir litt forbanna når jeg ser folk skriver at de sitter dønn i ro og latterliggjør folk som selger når de selv driver og trader, man er fryktelig nær å være borte i noe som minner om manipulering av markedet.
Det er helt fair å bare trade i en aksje, det er også fair å gjøre en miks av å sitte med en core position og trade rundt den.
Drive og si at alle skal kjøpe og sitte long når man selv skal skumme fløten blir bare useriøst.
Ja, Mirati har vel ca 450 mil…$ på bok…
Solgt ut av PCIB økt antall på NANO TRVX
Er fornøyd så langt
La oss ikke gå helt av hengslene. Mener aborum har gjort mye viktig for aksjen. Både med tanke på informasjon og også ved støttekjøp. Om han har trader litt for å ha penger til å støtte aksjen senere synes jeg heller det er en positiv ting. Pass på dere selv folkens og nyt oppgangen!
Her ligger også analyser som du kan lese igjennom hvis du vil , ser at det ikke var lenk til pdfene men et google søk hjelper også
Støttekøber aktuelt på 6,70 … har aldrig lagt skjul på, at jeg sidder lang i størstedelen af porteføljen (læs: sidder i ro), men deltager selvsagt i markedet på lige vilkår med alle andre.
@Savepig jeg kan informere om, at der på de handelsdage du nævner, er akkumuleret netto ca. 25.000 aktier trods salget på 5,00; dette er sidste kommentar fra undertegnede på dette tema.
Bra volum i dag. Men vi er enda ikke oppe på kursnivået hvor rallyet startet for over 3 år siden. Mye har skjedd siden den gang.
Ser ut som den har lyst å teste 7ern igjen snart
Spørsmålet er om den bryter 7.2 området. Den har testet motstanden ca. 4 ganger tidligere og slått tilbake
Ligger en algo og handler i aktien pt.; tydeligt at den øretriller, så snart man udfordrer den på prisen …
Så vil du si at dersom den når 7.2 igjen så vil den mest sannsynlig gå over?
Mulig det går 5te gang, siden den har fått drahjelp av resten av biotek indexen, ser ut som det nærmer seg unison enighet om at biotek er på vei ut av en langvarig negativ trend
Synes dette er spennende, enda en mulighet for partner
Så hvis det ikke blir partner ved neste korsvei, så tror jeg ikke de kjører monsteremisjon, men tar en ny 30% i håp om at noe av det de snakker om materialiserer seg.
Begynner å bli en hel del partneralternativer ja!!
Mcap 400 mill
30% er vel maks de har lov til å ta uansett
Da ender vi på 85 millioner aksjer, og cash til å drive til ut i 2H 2021.
Ikke så gale det. Gitt en emisjon rundt kr 7.
Så at Targovax er et binært case som står foran make or brake i januar går jeg ikke med på.