Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg driver å realiserer en del tap nå, og forsøker å kjøpe meg inn igjen på ASK-konto uten at kursen løper fra meg. Solgte meg ut i Targovax i går, og sov meget dårlig i natt. Fikk kjøpt meg inn igjen i dag, dog til en litt høyere kurs enn jeg solgte på. Men det får bare være, jeg kjenner jeg får nesten angst av å ikke være inne nå.

Vi ser det er en som stadig presser kursen ned når den har fått lov å gå litt. Dette er noe jeg også har lagt merke til tidligere. Jeg trodde først det var for å kjøpe mer på lavere kurs, men i dag fikk jeg mer inntrykk av at han faktisk ville ut. Jeg syns det er liten salgsvilje ellers å spore nå. Mulig vi skal ned på en liten snarvisitt på 16-tallet igjen, men med en forhåpentligvis positiv melding skal vi nok fort opp og teste emisjonskursen. :blush:

Jeg vil forøvrig ønske @Oilimp og @Hakon velkommen med her, må si jeg syns det var litt ålreit :wink:

4 Likes

Har vært inne tidligere i år altså så ikke helt ukjent farvann hehe

Må bare spørre her, er ikke immunrespons det de er ute etter, altså en god respons fra immunsystemet? Altså en effekt?
Er ny her så dere får bare unnskylde evt dumme spørsmål :slight_smile:

Ha litt mer tålmodighet denne gangen da, og bli med på en fin reise fremover. 2018 har mye å by på!

Legger inn Dnb sin analyse samt oppdateringen som kom etter Q3. Fint lese stoff for de som har tid til overs :wink:

TRVX-1.pdf (3.7 MB)

TRVX-q3.pdf (472.4 KB)

7 Likes

Leser det jeg kan :slight_smile: Kopierer litt av teksten: The company also announced that it plans to continue with a registration trial for the TG01 in the resected pancreatic indication, even if no partner has been announced.

Har de snakket om å få til en partneravtale, og hva tenker folket om det?
De har jo cash i kassa til slutten av 2019 hvertfall, ettersom jeg forstår, så da trenger de ikke selge seg billig :slight_smile: Kan jo bli lukrativt med en partneravtale vel?

1 Like

Jo, de er ute etter immunrespons! Man kan ikke regne med noen effekt dersom man ikke får immunrespons. Men med effekt data så tenker jeg typ “blir svulsten mindre?”, “lever pasientene lengre?” Hvis du skjønner :slight_smile:

1 Like

Noen som har tilgang til Arctic Securities sin analyse? Hadde vært interessant å lese.

Spørs om du ikke har litt for store forhåpninger. Men sjekk ut hva TRVX sa under Q3 2 November.

Så kan du se hva de skriver under 1 mnd senere.

Her har det altså skjedd noe :slight_smile: Har merket med gult. Jeg kommer til å finkjemme presentasjonene som kommer i morgen ifbm Dnb konferansen.

TRVX har allerede samarbeid med flere store selskaper/institusjoner hvorpå disse dekker størsteparten av utgiftene. I god tid før rakettforskeren fra ARC tok opp problemstillingen om finansiering av TG01 gjorde jeg det samme på HO. Mitt ankepunkt var at om det ikke dukket opp en samarbeidspartner her så ville man risikere en ny emisjon relativt kjapt. Er svært viktig å få på plass en partner/finansiering her.

Vil ikke tror at det kommer kjøp av lisens helt enda, men at det kommer om tallene er gode er det ingen tvil om.

12 Likes

godt observert Krieghoff :+1:

er så deilig å ha så mange flinke folk hær inne som får med seg ALT og ikke minst deler av sin kunnskap og tanker omkring det som skjer :smiley: gjør det bare enda mer kjekt og spennende
TNX :star_struck:

4 Likes

STERK kjøperside her nå. :slight_smile: Dette MÅ jo snart løfte seg av bakken. :star_struck:

1 Like

Dagens presentasjon hos DnB ligger nå ute.

http://www.targovax.com/Investors/Events-and-Presentations/Presentations/default.aspx

5 Likes

06
Skal vi bevege oss litt i dag? :vertical_traffic_light:

forundrer meg at de ikke har oppdatert tidslinjen på readouts, men herregud sånn det kan smelle i H1 2018!! :slight_smile: :champagne::moneybag::moneybag:

Og her slurrer vi på 17,5 … :joy::joy:

spyr snart av 17-tallet … hvem erre som syns det er en god pris a !?! hehe :rofl:

2 Likes

Jeg var veldig glad for å komme meg inn nå, fikk et snitt på 17,01.
Med det som ligger i pipeline, og det som er ventet nå de neste månedene (faktisk nå des-jan-feb bare og!) så virker det som en gavepakke som er for god til å si nei til!
Så da ble en grei bunke Trvx julegaven til meg selv, så får vi se om tallene er røde, blå eller veldig blå her på julaften :slight_smile:

3 Likes

Jeg kjøpte meg inn i går. Magefølelsen sier at vi kan få oppleve noe av det samme ala Nano høsten 2016. Ikke like ekstremt, men ved en dobling er mcap fortsatt under 2 milliarder.

Topp 20 sitter også på over 60% av aksjene.

1 Like

De har oppdater på ett vis. Se at fargen har endret seg fra grønn til lyse grønn :money_mouth_face:

Rett skal være rett, de er endret fra hvit til lysegrønn :stuck_out_tongue: hehe !

Sammenligna fra new york konferansen til DNB sin .

En ting er klart og det er at det nå er 9 børsdager igjen hvor vi venter på 1 readout, før vi tar fatt på Januar og ny readout ventes :star_struck:

Får håpe vi ikke blir for tunge i ræva av all julematen, ,:rocket: må jo klare og ta av :joy:

3 Likes

Er litt opptatt i dag og kun sporadisk på iPad, men skal finkjemme presentasjonen i kveld. Kanskje det er ett gullkorn på lur

Viser TG02 de data vi håper på vil jeg anta at vi får en flott sluttspurt på året. Som du også påpeker så er det ikke så mange børsdagene igjen av 2017.

2 Likes

Ok, jeg leter og studerer posteren for å slippe å spørre så mye, men hva har byttet fra hvit til lysegrønn, hvorfor, og hva betyr det for oss?
(blir litt som unger, hvorfor er sneen hvit mamma? Jammen hvorfooor daaa? :joy: )
Edit: ser det kan være ONCOS-102, hva betyr det da? De dataene som ventes nå før jul?