Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Kvartalsrapport fremføres nå på : http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=77872505 :smile:

1 Like

Jeg er glad for at jeg er blitt mer fortrolig med salgsknappen :joy:

1 Like

Får ikke fulgt presentasjonen, noe spesielt som kommer frem som gjør at kursen faller?

Ryktes mounts i Conan Q4 18. Folk allokerer.

2 Likes

Mounts i Targowax ?

4 Likes

Vet ikke hva jeg skal tenke etter og ha sett presentasjonen. Synes det mangler litt entusiasme. Virker som de egentlig bare fortest mulig ville gjøre seg ferdig. Ellers ikke mange nyheter. Det jeg merket meg:
Det blir en ren fase 2 for TG01 med 3 armer. Totalt 60-90 pasienter
Jeg tolker at det ikke blir rapportert 3 års data for første cohort. Mr Saug poengterte at kun 2 år data blir gitt for hele studiet. Hvorfor??

Savner litt BerGenBio hype. De påstår de skal bli cornestone i cancer behandling. Bare bullshitt og store ord selvfølgelig, men litt hype hadde gjort seg på kort sikt.

1 Like

Kursen gikk ned før kvartalsfremleggelsen var over. Må ha vært en trøstesløs seanse det her…

Magnus Jäderberg melder dårlig effekt på mennesker, så de går over til hest. Nordland, deler av Toten, Island og Mongolia tilsvarer et marked på flere tusen pasienter.

Solid presentasjon. Jeg foretrekker faktisk at de legger seg på en litt moderat linje. Resultatene taler for seg, ingen vits i å hype. “Vi har trolig verdens mest lovende target mot RAS mutasjon, og sikter på å behandle 30% av alle kreftyper.”, sagt med et hverdagslig tonefall. De vet at dette bærer i riktig retning, og trenger ikke fleske til.

10 Likes

Ja, generelt enig i at en moderat linje er å foretrekke. Kommentaren min der er litt sleivete, og bare et lite utrykk for litt venteslitasje

Från HO forumet: "Jag tror att att besked om en fas 2 studie för TG01 kan komma snabbare än många tror. De verkar rätt säkra på att starten ska bli i slutet av året och då måste det till snabba beslut här och nu. Vi talar nog veckor, inte månader. När besked om detta kommer och att de har en samarbetspartner och sponsor så kommer kursen att explodera. Ett sådant avtal är värt kanske runt 200-300 MNOK (motsvarande vad det skulle kosta Targovax att själva finansiera studien). Kan bara gissa att det kan ge en uppgång på 30-40%. "

1 Like

Som på Norsk betyr? :flushed:

er vel helt ok og få ut de som trodde kursen skulle til 30 Kr denne uken :stuck_out_tongue:

Targovax leverer det de skal ! Hauser ikke og gir ikke “falske forhåpninger” … De “bare leverer”

snart fått ut øretrillerne så kan vi stige rolig og jevnt utover våren kanskje ? :slight_smile:

Og en dag … :rocket::sunglasses:

3 Likes

At det letes desperat etter kursdrivende informasjon rundt funcom. Og at det av og til postes i feil tråd :stuck_out_tongue:

1 Like

Og jeg som har blokkert alt av tråder om Funcom, så kommer de jaggu inn på biotek og spammer også! :joy:

4 Likes

Her skriver Redeye litt om hvordan det går med Targovax’ hestebestiging:

"vi kan notera en viss tidsförskjutning i några av studierna jämfört med vad som angavs i Q3’17-rapporten. För att kompensera för viss fördröjning i melanom-studien (den viktigaste) utökas antalet aktiva center med två, och dessutom planeras för interimsdata i slutet av innevarande år (nytt sedan Q3’17-rapporten). "

“Interimsresultat i slutet av 2018 har potential att vara ganska innehållsrik, och därmed ge en indikation på om hypotesen håller, att Oncos-102 kan väcka immunsvar i patienter som inte svarar på behandling med checkpointhämmare. Det blir förmodligen årets viktigaste besked.”

“nästa steg för TG01, där planen är att påbörja en fas II-studie mot slutet av 2018”

Opprettholder kursmål på 32 kr.

7 Likes

http://radforsk.no/productive-year-for-targovax/

3 Likes

Jeg kjøper her i dag. At kursen nå ligger under nivået vi hadde før deriskingen av ONCOS-plattformen er ganske sprøtt. Velger å se på dette som et utrolig gunstig tidspunkt for kjøp.

1 Like

Jag har också ökat. Fantastisk R/R just nu.

1 Like

Har handlet mer selv her også nå. Blir spennende å se hvilken vei den bikker. Store ordre på 16.80, så får man se om de faktisk er reelle eller ei.

Edit: det gikk den veien høna sparker. Over 50.000 dumpa ut på 16.80 :roll_eyes:

2 Likes