Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Off topic: hvor lenge vil det vare? Det er flere faresignaler ute i verden og pris/bok er ganske høy for børsen nå. De amerikanske børsene er ATH, vi er ATH i Norge og mange andre steder i europa. Det luker en korreksjon lang vei. Men når?

1 Like

Teknisk analyse av Targovax

I henhold til det kjøpssignalet som nå er utløst for aksjen så vurderes potensialet for aksjen på 1-3 måneders sikt til å være opp mot 24,00-28,00 kroner.

Det er ellers positiv volumbalanse for aksjen med stigende volum ved kursoppgang og fallende volum ved korreksjoner ned for aksjen.

4 Likes

Hehe, mer hype rundt aksjen :smile:

Har bestemt meg for å avvente denne litt mer, men griner ikke om det viser seg å være feil valg. :slight_smile: Biotech rally på Oslo Børs igjen som i gamle dager. (Q4 2016)

2 Likes

Frister å selge mine 5k og satse på lavere inngang og muligens doble den etterhvert.

Vurderte å selge 20% idag, men hadde håpet å få 20,- for dem eller mer. Så foreløpig sitter jeg i ro :slight_smile: Ble ferdigkjøpt for 2 uker siden, så var ganske heldig med den!

1 Like

Har ikke solgt, på vei til fjells i strålende sol :sun_with_face:

3 Likes

Yup, Det er jo alltid “the golden question” - Når skjer det?
Mange uromomenter nå, men jeg tror det fortsatt tar litt tid før det smeller skikkelig.
Dette er ikke fundamentert i noen større analyse, så jeg kan ta veldig feil.

Det som derimot ikke var feil var at Hypen fortsetter i dag, spørsmålet nå er jo om det fortsetter bittelitt på mandag eller om det går tilbake. Jeg tar en sjans på at det skal bli noen % til :wink: Dette er jo et høyrisk game uansett, så hvorfor ikke gamble litt.

2 Likes

Fantastisk dag! :grinning:
Biotek i dag: :heart_eyes:

2 Likes

Bingotec slo virkelig til idag, ja! :smiley: Har vært ganske rødt i porteføljen de siste 6 ukene så dette må feires med en lettelses-pils eller 3!

2 Likes

Gamble i vei! Husk Targo = lotto. 6 kliniske forsøk, ingen data som grunnlag for oppgangen. Samme med Nano og PCIB på fredag men de har i det minste litt track record å vise til.

Jeg tenker ikke røre Targo før de presenterer noe data, men ser jo for meg det kan bli en pen stigning der frem mot det også :wink:

1 Like

Angrer litt på at jeg ikke beholdt inngangen min på 8 nå ja. :slight_smile: Det som har avskremt meg er uavklart finansiering, ikke helt nok kliniske data, og ceo som sluttet.

Ingen av disse tre er showstoppere alene, men til sammen var de nok siden jeg har to andre caser jeg liker. Hvis trvx får ting på plass kan 50-100 være en helt utmerket inngang.

1 Like

Støtter den @Savepig - statistisk er sannsynligheten for at alle tre biotekyndlinger på Oslo børs nå lykkes er liten. Isolert sett kan de jo det, men jeg kjenner også for lite til teknologien til Targo til at jeg vil satse noen kroner her på lang sikt. Mulig det åpner seg noen swingtrade muligheter i forkant av data.

Mener det kommer noe nå snart?

1 Like

Ja det skal komme noe temmelig snart!
http://hugin.info/171039/R/2065592/775413.pdf

Jeg er ikke superfan av uttrykket “six shots on goal”, det hjalp ikke Clavis veldig mye at de hadde flere skudd på mål. :slight_smile:

3 Likes

Denne ble posted i Nano på shareville, men er vel Targovax som driver med T-celle behandling.? Må kjøre google oversettelse på siden for å lese gebrokken norsk :slight_smile:

Det behøver ikke være et av de norske, vi kjører også som testsenter for mange av de utenlandske medisinene.

Edit:
Ja, Google translate ser ut som de fraktet hans celler til statene for prosessering. Men er jo en helt fantastisk historie, 2 runder med standard terapi feiler, så er det moderne metoder som snur alt.

1 Like

Teknisk (i mangel av noe annet akkurat i dag annet enn masse spennende nyheter fremover :-)).

Tester litt motstand rundt 20 kr og faller som forventet tilbake noen ganger før brudd gjennom, gjerne senere i uka. Neste motstand rundt 24,90 , og neste etter det først rundt 29 kr kan det se ut til. Støtte på nedsiden (intill brudd 20) vil da være rundt 15,50, men trend er klart oppover nå på økende volumer…

Regner med vi ser 30 kr , i allefall intradag innen ganske kort tid her (mnd ?)

3 Likes

Melding i dag.

TARGOVAX ANNOUNCES ENCOURAGING TOP LINE TWO-YEAR SURVIVAL DATA FROM TG01 CLINICAL TRIAL IN RESECTED PANCREATIC CANCER PATIENTS

4 Likes

Dette blir bra :slight_smile: 68% overlevelse.

Er det lov å banne? :open_mouth:
Glad jeg ikke tør å røre TRVX, puuuh! :grinning: