Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

https://newsweb.oslobors.no/message/449638

Robert Burns has resolved to receive his full board remuneration, as determined by the Company’s annual general meeting in 2018, in the form of RSUs and the board of directors has resolved to issue 18,148 RSUs to Robert Burns. Robert Burns holds 28,199 RSUs, 21,235 options and 64,928 shares in the Company.

Eva-Lotta Allan has resolved to receive her full board remuneration, as determined by the Company’s annual general meeting in 2018, in the form of RSUs and the board of directors has resolved to issue 18,148 RSUs to Eva-Lotta Allan. Eva-Lotta Allan holds 51,368 RSUs, no options and no shares in the Company.

Diane Mellett has resolved to receive 1/3 of the board remuneration, as determined by the Company’s annual general meeting in 2018, in the form of RSUs and the board of directors has resolved to issue 6,049 RSUs to Diane Mellett. Diane Mellett holds 50,198 RSUs, no options and no shares in the Company.

Bente-Lill Romøren has resolved to receive 1/3 of the board remuneration, as determined by the Company’s annual general meeting in 2018, in the form of RSUs and the board of directors has resolved to issue 6,049 RSUs to Bente-Lill Romøren. Bente-Lill Romøren holds 20,328 RSUs, no options and no shares in the Company.

Patrick Vink has resolved to receive his full board remuneration, as determined by the Company’s annual general meeting in 2018, in the form of RSUs and the board of directors has resolved to issue 33,155 RSUs to Patrick Vink. Patrick Vink holds 44,286 RSUs, no options and no shares in the Company.

Catherine Wheeler has resolved to receive 1/3 of the board remuneration, as determined by the Company’s annual general meeting in 2018, in the form of RSUs and the board of directors has resolved to issue 6,049 RSUs to Catherine Wheeler. Catherine Wheeler holds 6,049 RSUs, no options and no shares in the Company.

1 Like

Hva tenker du om dette og tidspunktet?

Positivt det da! Har ingen tanker angående tidspunktet, noen andre her som kan fylle inn?

dette kom jo greit frem på GF’en som var 11 April , er jo ingen overraskelse det .

De gir gj.sn av 10 dagers handel som da endte på 14,33 per aksje , så ingen stor rabatt akkurat :slight_smile:

Om en skal synse om noe så er det jo at kursen ble kjørt ned i slutten av Mars , for å og opp igjen 9.April.
Men der har vel “Twitterkongen” skylda tror jeg :stuck_out_tongue: hehe

kan fortelle at på siste komplette liste fått fra Renate idag, så er det 4166 aksjonærer .

3000 av de har mindre enn 3500 aksjer , så utrolig mange små poster her .

Det mest positive er vel da at Euroclear satt igjen med 20786 bare :smiley: :stuck_out_tongue:

6 Likes

her er ned til 50. plass. fikk ikke med hele toppen i bilde

10 Likes

Targovax expects to start an adaptive design pivotal Phase IIb/III study in H2/2018, following read-out of the ongoing two-arm Phase I/II study. While TG1 targets a patient population of about 40,000 patients in the US, China and the EU, the company expects to present read-out data of a Phase Ib study in H1/2019 in patients with colorectal cancer. As 50% of CRC patients carry RAS mutations the target population is estimated at up to 500.000 patients. In lung cancer, in which 30% of patients carry RAS mutations, its quite the same number. Overall, the company’s TG platform targets a third of human cancers.

"Wiklund said that he expects first results from a dose-escalation study of the company’s immunoncology booster Oncos 102 + AstraZeneca’s PD-L1 checkpoint inhibitor durvalumab in ovarian and coloroctal cancer in H1/2018. Thereafter, the partnered oncolytic virus programme (with Cancer Research Institute & MedImmune, AZ’s US biologics arm) is expected to be expanded into a Phase II trial. "

9 Likes

Dette er bra. Da må det komme litt nyheter i juni.

Snart kommer en av de viktigste datapunktene for Targovax og ingen forventninger er priset inn…Dette kan bli ett interessant halvår for Targovax. Jeg er veldig optimistisk til kombinasjonsbehandlingen mellom Oncos-102 og Durvalumab, all teori og prekliniske forsøk støtter oppunder denne komboen.

Det er også veldig interessant at de forventer å starte pivotalt fase IIb/III studiet med TG01, det kan ende med en rettet emisjon hvis ikke partner står klar til å støtte prosjektet. Blir det emisjon vil jeg støtte selskapet og øke min posisjon både fordi jeg tror det er en god investering og fordi jeg ønsker at TG01 skal komme ut til pasienter som kan få nytte av denne behandlingen. Det har vært utrolig liten fremgang innen bukspyttkjertelkreft de siste 30 årene i motsetning til andre indikasjoner. TG01 vil nok få stor oppmerksomhet fremover.

5 Likes

Magnus Jaderberg skal til Radium podcasten mot slutten av mai.
Ref Radium Episode 44,ca 5 min.

Håper det blir en fin timing i forhold til eventuelle nyheter fra trvx.

4 Likes

Da har jeg fått tid til en kjapp gjennomgang av hele listen. Ser at det vertfall er en person som skulle vært inne på top 50 om man hadde slått sammen de forskjellige konti. Vil anta at det dukker opp flere om man finleser. Får se hva jeg får tid til senere.

Men tipp topp tommel opp for god IR service hos TRVX!

1 Like

250418 shareholders.xlsx (301.7 KB)

ble detta riktig? :stuck_out_tongue:

11 Likes

Jøss, en liste som jeg er med på😂
Var utrolig mange med fra under ti aksjer og oppover til 50-100 osv…

1 Like

Det som kalles lyttepost? :ear:

2 Likes

Så ikke ut som de siste 70 kom på lista av en eller annen grunn… men er vel ikke i den enden av lista de fleste kikker ! hehe …

Funfact : Det er 43 stk med 1 aksje ! :stuck_out_tongue: jaja , kan jo alltids bli en 500- lapp om noen år det også :money_mouth_face:

2 Likes

Det er vel folk som vil følge den i porteføljen sin, så sånn sett en god greie det da :wink:

1 Like

Joda , tenkte tanken jeg og :smiley:

1 Like

Kunne ikke dy meg og økte med ytterligere 6k aksjer i dag. Tror nok at det kan bli mye moro i TRVX utover sommeren.
Ha en riktig god helg!

6 Likes

Ikke meninga å “henge ut noen” her … Bare noterer meg at det stort sett er Nordnet kunder som selger. Noen er vel fornøyd med det da :slight_smile:

Mai og Juni er nok de mest spennende mnd Targovax har hatt på lang tid , kan virkelig bli en gamechanger med gode utlesninger nå!

Jeg er lastet og klar ! Syns kursen er overraskende lav , og fylte på senest igår :slight_smile:

targohandel

1 Like

Topp 20, oppdatert 30.04.18

8 Likes