Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

https://magazine.ingentium.com/2018/05/18/oncos-102-mesothelioma-trial-moves-forward/

3 Likes

Den kan jo være grei og huske på :wink: neste uke !

Det er ikke mange dagene igjen av Mai nå heller , og på Mandag allerede stiller Targovax på Redeye Pre-ASCO event i Stockholm .

Fredag neste uke starter ASCO :slight_smile:

Targovax har vært med på mye de siste mnd , og vi nærmer oss sluttfasen av ventetiden! Ingenting som tilsier at det ikke kommer noe resultater før 29 Juni lissom, det kan jo komme når som helst !
Enda er vi nede på laveste omsetning dette året ! Uforståelig :stuck_out_tongue:

Men det er ikke mange selgerne heller ,så det er jo positivt , men hadde trodd interessen skulle være litt større ja …

Ser frem til resultater som SNART kommer :slight_smile:

9 Likes

Godt med noen ord her. Vært stille lenge nå, både fra Targo og her på forumet. :slight_smile:

3 Likes

BOOM!

https://newsweb.oslobors.no/message/452076

10 Likes

Satan, to timer etter at jeg hadde solgt grunnet så ekstrem lav omsetning de siste dagene. Typisk.

1 Like

oisaaaan :stuck_out_tongue: Fantastisk !! :slight_smile:

2 Likes

:pray::sunglasses: nydelig!

selgte på tirsdag selv :stuck_out_tongue: slår aldri feil

dette er en STERK melding !!

The second cohort consists of 13 patients on a reduced dosing regimen, with TG01
injections before and after, but not during, chemotherapy treatment. Two-year
survival rate in the second cohort was 77% (10/13 patients), higher than the 68%
two-year survival rate reported for the first cohort in 2017, as well as
published historical rate of 30-53% for gemcitabine

Her blir det avisartikler verden over , og ny interesse ! Big Pharma vil sikle :smiley:

HOLD!! :slight_smile:

7 Likes

mine er ikke til salgs iallefall :slight_smile:

3 Likes

Nå må vi ikke la det bli SomSa-tilstander her inne, men ja det var en aldeles utmerket melding :heart_eyes:

4 Likes

Hvordan står dette seg mot konkurenter, er det denne typen økning man forventer?

unnskyld da … :stuck_out_tongue:

det er en bra melding .

:stuck_out_tongue:

1 Like

Nå er det fyr i lunta! :rocket: Hold på aksjene folkens! :money_mouth_face: personlig tror jeg vi kan se mot gamle høyder innen kort tid kursmessig.

Dette blir spennende og følge med på fremover :grin::sunny:

Posetiv medieomtale skal en heller ikke se vekk i fra

3 Likes

Hva sier Stuffers om disse dataene?

3 Likes

Har bare lest raskt igjennom meldingen da jeg er ute og sager og planter og bare har med meg en gammel galaxy s3 men…
90% av pasientene viste imunaktivering.
Det høres da meget bra ut.

2 Likes

Til dere som nettopp har solgt skjønner jeg ingenting, det er jo nettopp disse dataene vi har ventet på i hele 2018, og som var meldt skulle komme i 1H 2018. Personlig hadde jeg ikke ventet disse før i juni. I tillegg er de bedre enn ESPAC studien som er standarden. Hadde forstått det hadde dere solgt på dårlige resultater eller mistanke om dårlige rapporter.

Men det er en ærlig sak å selge, samt om det var andre plasser dere ville investere istedet. Men ift min tolkning av caset så skjønner jeg det ikke å selge før resultatene kommer…

Ellers om noen skulle tvile på TG plattformen, er vel det her en ganske sterk finger opp i ras****. Verste er jo at mange mener ONCOS er det eneste som hadde verdi i dagens kurs, ref Stuffers analyse. Så kan man jo legge sammen 2 og 2 når det ser ut til at både ONCOS og TG plattformen kan bli en suksess.

Gratulerer til alle som er inne!

7 Likes

But muh teknisk analyse :scream:

Update:

Finnes litt å gå igjen på kort sikt.

4 Likes

sitter på jobb , og får bare fulgt med sporadisk …

Kom fra ett møte istad og kursen var i 17 ! Ble LITT hypa opp , men ingen usannheter i mitt tidligere "somsa inlegg heller " :wink:

Bare for og si en ting : Tenk å kunne handle denne på 17-18kr med alt vi nå vet !

Det er faktisk Insane !

Og uansett , gratulerer til de som har solgt med gevinst kanskje endelig :slight_smile:

3 Likes