Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

nevnte vi sponset av SOTIO :rofl:

Nå starter ballen og rulle ja … Spennende tider !!

1 Like

Når det gjelder TG01 så bør det nevnes at for kohort II er det etter to år

  • 77% overlevelse
  • mOS ikke ferdig beregnet ennå
  • ingen bivirkninger å snakke om
  • færre behandlinger vs kohort I (15 injeksjoner før og etter gemcitabine).

I kohort I var det 68% overlevelse, mOS på 33,1 mnd og her ble det gitt 36 behandlinger før, under og etter gemcitabine noe som resulterte i tilfeller av allergiske reaksjoner.

Dosering i kohort II skal benyttes i neste fase. Når SoC gemcitabine i ESPAC4 - studien alene har mOS =27,6 mnd og mOS for begge kohortene i TG01 er opp 0,3mnd til 33,4 så betyr det at alle data for kohort II blir bedre enn I og enda bedre en gemcitabine alene.

Nå sier jeg ikke at jeg kommer til hyle halvnaken i fjæra sammen med småmåsen pga resultatene fra i dag, men med litt sjampis innabords ville jeg vurdert det seriøst :champagne: :v:️:sunglasses:
Dette er gode resultater goddammit!

5 Likes

Jónas Einarsson Retweetet RADFORSK

Dette er oppmuntrende resultater for selskapet, oss og ikke minst for pasientene.

https://twitter.com/JEinarsson

6 Likes

Gratulerer til alle dere med meg som har klart å holde ut en lang, nedadgående kursutvikling. Måtte vi omsider klare å snu kjerringa å dra denne dit den hører hjemme nå :clap::blush:

Jeg var egentlig fullastet, og vel så det i Targo, men jeg må innrømme at det frister å banke inn litt mer nå. Har fått jobba snittprisen min ned til 17,45 - så jeg er omsider i pluss igjen. Her er det bare å holde :+1:

Om noen kommer over en topp 50 liste til uka, hadde det vært moro å sett hvem som er på kjøpern.

3 Likes

Pcib rapporterte vel oppmuntrende signaler fra FDA angående progresjon pivotal fase II.

Bgbio…? Nei, si det annet enn det klassiske forventningsrushet til biotec-selskaper. Jeg er ikke veldig imponert over resultatene deres til nå, for å si det mildt.

1 Like

SOTIO starts Phase I/II trial of DCVAC in combination with ONCOS-102: https://twitter.com/toppenhaug123/status/999749161724588035

1 Like

Dagens to meldinger er jo ikke mindre enn magiske. På forsiden av FA i morgen :grinning:

10 Likes

Der kom den positive medieomtalen også… må muligens justere opp mitt kursmål for morgendagen :thinking: skal vi si 23prosent opp i morgen? :money_mouth_face:

2 Likes

Er ikke så nøye når man har en sifret inngang :stuck_out_tongue_winking_eye: Men når det er sagt så synes jeg Trvx fikk altfor dårlig betalt for jobben som ble gjort i 2017. Satser på litt mer pang i 2018 :tada:

3 Likes

Sant nok :grin: tror endelig vi som har vært mest tolmodige får se litt av rosinen i pølsa :joy: begynte selv å kjøpe på rundt ca9kr men er nå på tosifret i snitt :+1:

7 Likes

Blir spennende å følge med i dag ja. Trodde den skulle gå mer i går, men markedet trenger kanskje litt tid på å absorbere det hele. Gratulerer til alle som har holdt ut iallefall!

3 Likes

Jeg var klar til å handle i går rundt klokka 15, men DNB var nede. Litt bitter for det i dag. Skal se om jeg kan kjøpe ved åpning, men tror kursen åpner opp.

1 Like

kjedelig med Dnb altså !! Den har svidd for meg flere ganger … Men heldigvis fullastet her nå , så det var helt ok og bare følge med på Nordnet som er en mye mer stabil plattform ! :slight_smile:

Enig ang kursen @Gjertsen84 , men gårsdagens melding ga meg VELDIG mye mer ro i kroppen , og jeg er skråsikker på at ved utgang av 2018 , så kan vi le av 15-20 Kr :wink:

Diskutert meldingen med flere investorer igår utover kvelden igår , og de er samstemte om at dette var en melding med krutt i , og veldig betryggende for videre utvikling !

Kursen kommer … den må komme etterhvert som resultatene kommer!

Har det egentlig vært EN dårlig melding fra Targovax siste året ? Nærmeste jeg kommer på er forsyvning i noen utlesninger ! :stuck_out_tongue:

***Solid ledelse *** :key: :blush:

5 Likes

Fra Investtech i dag

2 Likes

Enig i at kursen kommer når resultatene kommer. Og det som kom i går var meget oppløftende i så måte.

Når det gjelder selve kursutviklingen så er nok den preget av at aktørene p` OSE primært fokuserer på olje, fisk, shipping, industri og finansaksjer. Når vi da er inne i en periode der oljeprisen er på full fart oppover og etterspørselen etter fisk er på et historisk høyt nivå, bør ingen av oss være overrasket over at farmasiaksjene vandrer i «skyggenes dal». Men det skal vi ikke bekymre oss for mye over, for vår tid kommer når BP virkelig tar tak i det norske kreftmiljøet. Hittil er det bare Algeta som er solgt, men det drøyer nok ikke lenge før det kommer nye oppkjøpsraid. Og da vil TRVX utvilsomt være en av kandidatene såsom vil være et interessant oppkjøpsobjekt.

Mennjeg for min del håper at aktørene på OSE våkner i tide til å få med seg oppturen vi hat i vente. Men jeg tror nok det begynner å haste for det kommer nok flere hyggelige meldinger utover i 2018.

Og som en på HO kommenterte i går;»hvorfor kjøper ikke BP flere av de norske selskapene som driver med kreftforskning da de er priset som pølseboder og har fantastiske potensiale?»

5 Likes
8 Likes

De lovande resultaten kommer dock troligtvis leda till att vi behöver justera upp våra förväntningar för TG01 (översyn av tidigare förväntningar inledd). Inför gårdagens besked uppgick vårt motiverade värde till 32 NOK per aktie.

5 Likes

https://www.redeye.se/live/pre-asco-2018

Noen som har tid, eller skal følge dette idag? :innocent:

1 Like

Det er vel på Mandagen eller ??

Ahh ja, my bad! Jeg hadde noe andre greier oppe som viste 25 mai. Men uansett noen som har planer om å følge? :slight_smile: