Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

4 Likes

Rakk ikke å få kjøpt mer i dag, håper ikke raketten går før lunsj mandag. :slight_smile:

1 Like

Nesten glad jeg ikke hadde anledning å sjekke kurs før børsslutt, at kursen skulle svakt ned hadde jeg overhodet ikke regnet med…

Mandag skal jeg kjøpe 2-3 lodd i MHG og Equinor samt alt for mye sprit. Kanskje klarer jeg forstå hva som skjer på OB da.

God helg til folket! :racehorse: :brain: :baby_bottle:

3 Likes

Ser Targo skal til Radium igjen i episode 50 for å kommentere meldingen.

Kilde: FB

1 Like

Jepp. Tror nok det kan vise seg lukrativt å sitte på sine TRVX aksjer de kommende ukene. Nyt den kommende oppturen og solen! Begynner å bli tørt i Bergen og svømmehuden har for lengst sprukket.

2 Likes

Tok en haug med aksjer på denne meldingen. Fikk kastet meg inn på 17,20. Nu kør vi, grabbar

3 Likes

Norwegian Pancreatic Cancer Vaccine Drastically Improves Survival

Jeg håper dette kommer ut til pasienter så raskt som mulig. Når vi ser så tydelige tegn på effekt gjentatt i både 1. og 2. cohort, i tillegg til studiet som startet i 1993, så taler mye for at TG01 gir økt overlevelse uten alvorlige bivirkninger.

When we compare these
data with the corresponding data from the vaccinated patients,
the different 10-year survival is striking with 4/20 patients in
the vaccinated group vs. 0/87 patients in the nonvaccinated
group
http://s21.q4cdn.com/825317772/files/doc_downloads/publications/peptide-reviewed/Wed-n_et_al-2011-International_Journal_of_Cancer.pdf

The news confirms Targovax’s Phase I/II findings from last year, in which 13 (100%) patients treated with TG01 survived for one year after surgery. The current findings suggest TG01 could enhance the effectiveness of existing treatments for pancreatic cancer.

Patients diagnosed with pancreatic cancer have a particularly poor prognosis, in part because the disease is often not detected until it is already quite advanced. Pancreatic cancer is most often treated with surgery, radiation therapy or chemotherapy. Nonetheless, less than 1% of pancreatic cancer patients survive for more than ten years.

https://labiotech.eu/targovax-pancreatic-cancer-vaccine/

7 Likes

Kombinert med at cohort II har færre behandlinger og null observerte AE’s (altså enklere behandlingsregime) vs cohort I og SoC gem…

Hvis ballen ikke begynner rulle nå så vet jeg ikke mine arme råd. Annet enn å selge alt annet av papirer samt div overflødig løsøre i garasjen og gå all in.

6 Likes

Så velgi bra ut. Overskriften er jo virkelig flott. Skulle gjerne ha vært inne her. Vanskelig å ha penger til å være litt overalt. Får se etterhvert :slight_smile: Kanskje se om inngangsmuligheter dukker opp på senere tidspunkt i en roligere periode.

Abstract
Oncolytic adenoviral immunotherapy activates the innate immune system with subsequent induction of adaptive tumor‐specific immune responses to fight cancer. Hence, oncolytic viruses do not only eradicate cancer cells by direct lysis, but also generate antitumor immune response allowing for long‐lasting cancer control and tumor reduction. Their therapeutic effect can be further enhanced by arming the oncolytic adenovirus with co‐stimulatory transgenes and/or co‐administration with other anti‐tumor therapies. ONCOS‐102 has already been found to be well tolerated and efficacious against some types of treatment‐refractory tumors, including mesothelin‐positive ovarian cancer (NCT01598129). It induced local and systemic CD8+ T‐cell immunity and up‐regulated programmed death ligand 1. These results strongly advocate the use of ONCOS‐102 in combination with other therapeutic strategies in advanced and refractory tumors, especially those expressing the mesothelin antigen. The in‐vivo work presented herein describes the ability of the oncolytic adenovirus ONCOS‐102 to induce mesothelin‐specific T‐cells after administration of the virus in BALB/c mice with mesothelin‐positive tumors. We also demonstrate the effectiveness of the IFN‐γ ELISPOT assay to detect the induction of T‐cells recognizing mesothelin, hexon and E1A antigens in ONCOS‐102‐treated mesothelioma‐bearing BALB/c mice. Thus, the ELISPOT assay could be useful to monitor the progress of therapy with ONCOS‐102.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/jmv.25229

5 Likes

3 uker siden sist jeg la ut oppdatering her, men heller ikke vært noen bevegelser av interesse før siste oppdatering som ble lagt ut i dag. For første gang siden september 2017 ser vi at Statoil Pensjon gjør noe. I september reduserte de sin beholdning, mens de nå har økt.
Denne listen tar vel for seg bevegelser frem til og med onsdag(?) i forrige uke. Så kan jo bli enda mer interessant å se neste liste. Evt ei topp 50 om noen får den.

4 Likes

Takk @blaahval :smiley: Det er Onsdag ja .

Siste fulle aksjonærliste la jeg ut 26. April. Tror det er greit og la denne uken passere, kanskje også neste til etter ASCO før det blir hentet ny :slight_smile:

Edit : Andre må jo såklart gjøre det før om de vil :stuck_out_tongue:

1 Like

Morning Brief fra Redeye :slight_smile:

A taste of Chicago
Later this week, 40 000 of the most prominent people within oncology are gathering in Chicago at the yearly ASCO event. How are the Life Science companies in our Universe affected by the latest research in the field of cancer treatment?

Today at 09:00-12:00 AM you are welcome to live stream our Pre-ASCO event with Alligator Bioscience, BioInvent, Cantargia, Isofol Medical, LIDDS, PledPharma and Targovax. The companies will present clinical projects and discuss current trends in the oncology area.

We wish you a great day!

Ludvig Svensson - Editorial team

3 Likes

Lenke til Live-stream:
https://www.redeye.se/live/pre-asco-2018

Gratis, men man må opprette en konto :slight_smile::upside_down_face:
Targovax ca. kl 10:50

2 Likes

Tja, ser vi antydning til positivt momentum nå…? Jaggu på tide :slight_smile:

2 Likes

No jinx pls

3 Likes

Sorry, dette går til helvete :wink:

Dårlig nytt i den streamen? Siden kursen plutselig stupte

intet nytt vel , så da får traderne noia da vettu :stuck_out_tongue: Hadde vel forventa world braking news :rofl: