Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg oppfatter det slik at Targovax i fase 2 studiet vil kombinere
TG 01 med en checpoint inhibitor og at det er denne kombinasjonen som man har mest forventninger til?

Developing cancer vaccines is no easy task. For example, Bavarian Nordic terminated a Phase III cancer vaccine study after results showed it was not effective when used on its own. While Targovax’s results are promising when used with chemotherapy, we have yet to see how TG01 fares with other treatments like checkpoint inhibitors.

For så vidt, men det viktigste blir å se forbedret respons sammen med SoC gemcitabine (og capecitabine?) sammenlignet med SoC alene.

Sånn sett blir det vanvittig spennende å se utviklingen i TG01 Cohort II pancreatic cancer, siden antall R0/R1 pasienter er tilsvarende (faktisk litt bedre) for TG01 sammenlignet med ESPAC-4 studien.

Vi må derfor ikke få rapportert mOS (median Overal Survival) i år altså. Bra for pasientene og bra for oss :sunglasses:

Det er smått fantastisk at de i oppsummeringen av ASCO klarer å sammenligne dataene fra TG01/pancreas med forventet levetid med ubehandlet pancreatic cancer på 5 måneder…

Skulle akkurat til å kommenter det…ikke første gang det er unøyaktig tull fra de

Resected pancreas fase 2, emisjon eller partner?
Skulle tro at dette blir avklart før man sender inn søknad til regulatoriske myndigheter?
Senest 1. september?

Tja, TRVX har vel nesten som policy at det skal ha partner inn på delprosjektene, så personlig håper jeg nesten at rette selskap dukker opp og tar regningen.

1 Like

RT 15,50 vi er nå tilbake der vi var FØR resultatene av kohort 2.

8 Likes

Dont do it, @UMVS! Snitt heller ned!

1 Like

Don’t worry! Har sittet her en stund og har blitt ganske herdet :smile: Jeg ville bare syte litt. Mitt mål har hele tiden vært å sitte til jeg vet resultatene av TG02 + CPI og Oncos + CPI, altså H1 2019 om guidingen holder. Så tar jeg det derifra.

2 Likes

:slight_smile: Godt å høre. Det er bedre å vente til kreften tar deg, enn å møte løpet av en pistol.

Jeg har en liten langpost selv. Ellers har jeg tradet litt de siste par ukene, og dratt noen tusenlapper :slight_smile:

Jeg er svært enig i det at kursen falt til 15,50 er helt på jordet. Markedet har rett and all that jazz, men c´mon da! Synes det lukter litt bevisst nedpressing av kurs - jeg kjøpte hvertfall et lite nedsnitt til kr 15,50 per aksje, så får vi se hvor det går.

1 Like

Så lenge en kommer klar børskrakk neste par årene så er jeg ikke nevneverdig bekymret pdd ang investering i Trvx og Nano som er min portefølje.
Håper litt på synkende oljepris og liten oppjustering av styringsrenta egentlig.
Oljeprisen har jo luktet på 80 en stund men får håpe den ligger i 70 sjiktet neste året helst to! :sunglasses:

Siste ukens endringer i topp 20:

4 Likes

Noen forklaring bak dette da, tror vi? :sweat_smile:

Dette er vel såpass minimale utslag at man neppe kan lese noe fornuftig ut av det.

Den grønne er kanskje våres danske venn aborum og de røde ser ut til å være småsparere som er missfornøyd med skattesmellen😉

2 Likes

Brukbar opptur i dag på ingenting. Spørsmålet blir da om den skylden at noen aktører hadde tilgang til positiv info som ennå ikke sluppet i markedet. Kommer det en børsmelding før åpningen i morgen?

2 Likes

Tror den gikk opp fordi den tok i mot på støtten i tillegg til økt oppmerksomhet pga fin melding i NANO. Og den er fundamentalt underpriset.

Targovax og Nano korrelerer ofte på både gode og dårlige dager.

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/453406

3 Likes

Au da…