Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Otroligt köpläge här idag. Vi kommer inom någon dag vara tillbaka på gårdagens nivåer. Vilken tradingdag.

En reaktion som dagens slakt hade kanske varit motiverad om Targovax hade misslyckats i någon fas men det har de ju inte. De ändrar på strategin i syfte att fokusera på onkolytiska virus som är det absolut hetaste idag.

Min tro är att man gör detta för att man redan har någon som uppvaktar företaget - ett Big Pharma bolag som dock bara är intresserade av ONCOS.

Det blir en spännande sommar och personligen har jag hela tiden hävdat att Targovax kan bli uppköpt innan året är slut.

The market is stupid.:joy:

1 Like

Korrekt. Markedet tar alltid feil når det gjelder biotech, klarere “buy the dip” finnes ikke :slight_smile:

1 Like
1 Like

Gikk du glipp an telefon konferansen så finner du den her, http://www.targovax.com/Investors/Events-and-Presentations/events-and-webcasts/event-details/2018/Targovax-Company-update/default.aspx

Setter de TG plattformen til null da med det nye kursmålet og kun ser verdi i oncos? Hvilken LOA har de satt det kursmålet etter?

Redeye tok TG01 ut av sin analyse og satte kursmål fra 32,- til 20,- I de analyser jeg har lest så langt om TRVX har ikke ONCOS-102 hatt noe særlig kursverdi. Skal se om jeg finner LOA senere i dag.

Vil anta at det kommer oppdatert analyse fra DNB på både TRVX og NANO i dag. For se hvem som kommer først :slight_smile:

4 Likes

Mener å huske at DNB låg inne med 5% LOA for TG01

Edit: For Malignant mesothelioma (ONCOS-102) var det rundt 10%

Kunde inte motstå köpläget i Targovax idag. Sålde halva innehavet i Nano för att finansiera. Galen överreaktion i Targovax idag - bra för alla som vill in och har likvider:money_mouth_face::money_mouth_face:

Helt vill overreaksjon. Har kjøpt meg opp en del til her.

3 Likes

En kjedelig nyhet og et velfortjent fall i aksjekurs.

Eneste positive tolkningen er at de pynter bruden. Det er lettere å kjøpe et rendyrket selskap. Slik at
dersom BP kun er interessert i oncos-viruset er veien til salg av hele selskapet kortere.

Trvx har gått stadig lengre ned på gode nyheter så det er jo nesten en selvfølge at man skulle ned i dag.

Om man tar seg tid til å lytte på hva de sier så faller brikkene litt mer på plass. Det er jo ikke noe som er galt med selve tg plattformen. Husk at det er ca 30% av all kreft har ras mutasjoner. Selskapet har patenter på dette langt frem i tid og man skal ikke utelukke at noen med en litt større pengebinge kunne være interessert i dette :grinning:

Herre min hatt hvor elendig 2018 har vært for min del. Tidsmessig hadde det vært mye mer lukrativt å samle tomflasker på den tiden jeg har brukt på å lese meg opp på norske biotek-aksjer.

Beklager midlertidig sutring… :skull: :crazy_face:

Om det er noen trøst så har jeg fulgt norsk biotek siden 2015. Valgte å stå utenfor Pcib på 7,5kr og Bergbio på ca 20kr. Så vet hvordan det føles.

For å toppe det så valgte jeg å stå utenfor Algeta på ca 9 kr også… Mye mer penger i olje må man vite…

4 Likes

Hoppet inn i TRVX på 13,73 i håp om at den skal snu :stuck_out_tongue:

Venter vi mesatheliom update ila juni?

Ventes ikke noe på den fronten nå så vidt jeg husker i farten.

Men d vi venter på er FPD i prostata sammen med sotio. De meldte første pasient rekruttert i går og vi vil få melding så snart denne er dosert med oncos

Jeg venter på inside kjøp.

1 Like

Det bør komme.