Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ser framför mig samma resa som PCIB inom kort;)

Har nu sålt mitt resterande Nano innehav och ökar istället upp i Targovax. Kommer bli en grym sommar.

1 Like

Edison idag:

On 12 June, Targovax announced a strategic decision to move away from developing TG01, a neoantigen cancer vaccine for pancreatic cancer after new data with FOLFIRINOX set the bar for overall survival too high. With median overall survival of pancreatic cancer patients approaching five years, such a long clinical trial is beyond the capabilities of a relatively small biotech company, according to Targovax. We have removed pancreatic cancer from our valuation, which is now NOK1.31bn or NOK24.9/share (vs NOK33.8/share previously).

7 Likes

Här är den positiva analysen från Edison i sin helhet:

3 Likes

Liker verdsettelsen til Edison hvor de etter å ha fjernet TG01 får en verdsettelse på 24,90 pr aksje gitt 10% sannsynlighet i 3 produkt:

Gitt at man tar utgangspunkt i denne verdsettelsen så forventer markedet nå at det kun er 6% sannsynlighet for at produktene lykkes.

Andre onkolytiske virus har blitt solgt for langt mer enn dagens TRVX-verdsettelse på litt under 700 millioner.

Mine aksjer selges ikke til dagens kurs da risk/reward fortsatt er god.

7 Likes

Vekta ned i dag å solgte ca 10k aksjer med tap, så nå kommer det nok en partnermld på oncos i løpet av noen dager🤷‍♂️ Frykter denne må finne det nye nivået sitt, om det blir tilbake til mellom 15 og 18 eller om vi skal en plass mellom 9-12 vet jeg ikke. Ser litt forskjellige meninger ang neste datapunkt. Selv trodde jeg ikke vi kunne vente noe før melanomdata i slutten av året. Er det noe jeg har glemt?

1 Like

Har hatt en lyttepost her. Den vokste litt, men nå er den blitt noe tynnere. Så det er fremdeles en lyttepost.

Beholder den ørlille lytteposten jeg og.

Må da være en kjøpsmulighet dette?

2 Likes

Har kjøpt etter å ha vært ute en stund.

Snart ned 20% på en uke… håper ledelsen kommer med en raskere melding enn det som ble børsmeldt.

Mer enn det. 27% ned denne uken står det hos meg. Jeg håpet på en rekyl og har bare fått med meg 14 av de, men svir det også.

Kan fort gå ned på 10 tallet. Negativt momentum når det norske markedet ikke forstår seg på årsaken og betydningen av TG01 er en dårlig kombo. Jeg er klar til å kjøpe meg ytterligere opp, men avventer utflating.

Blir nok enda et kjøp her ja.

Jeg solgte med tap på den dårlige nyheten. Ingen inside kjøp er et dårlig tegn. Regner med at de må ned til 10 NOK for å hente mer penger til våren 2019.

De har nok cash nå til å komme lengre enn 2019, nå som TG01 er lagt på is

Jag tror vi vänder här på 12. Ypperlig risk/return. Kan bli en resa likt PCIB:)

Enig, synes Targovax er sterkt underpriset, men er likevel redd vi må lengre ned enn 12 kr. Var overrasket over salgslysten og ikke minst forståelsen av meldingen som kom etter å ha pratet med endel aksjonærer. Det virker som om mange tror selskapet skal gå under og overraskede mange kjøpte basert på TG01. Jeg er selv overbevist om at det er Oncos-102 verdien ligger i og TG01 kommer nok til bruk også, kankjse gjennom en utlisensiering. Partneravtale kan komme i løpet av 2018.

Dumpet det jeg hadde, Den skal visst lenger ned på kort sikt…

Det er etter min mening fortsatt mange spennende triggere i Targovax.
Problemet er at vi trolig ikke får noen viktige data før jul.
Selskapet har tidligere kommunisert at melanomstudiet ville være det viktigste i 2018. Ut fra siste Radforsk podcast oppfatter jeg det slik at det er H1 2019 som gjelder.
Samtidig fremholdes Mesothelioma studiet nå som det viktigste studiet.
I tilllegg har vi de t sponsede studiene i ovarian/collectoral ( Ludwig Institute/Medimmune) og prostate Sotio.

Dersom Melanom oppfyller gode date for proof oc concept vil jeg tro at selskapet fort kan bli kjøpt opp.

Svikter det her har vi fortsatt Mesothelioma. Suksess med denne kreftformen bør kunne gi en stor oppside fra dagwens kurs.

I tillegg har vi de to sponsede studiene.

En liten mulighet ligger i nye studier med sponsor i TG plattformen hvis TG 02 gir gode reultater i H1 2019 for collectoral kreft.
Jeg synes risk/reward fortsatt er god. Men de neste månedene, kanskje 2 år blir en tålmodighetsprøve.

1 Like