Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Fin handelsmulighet her nå som fokuset er på nano. Jeg sitter komfortabelt i 2017 med 1/3 i TRVX og tror på gode avkastningsmuligheter så velger å sitte stille med store deler av innsatsen. Tror mye av fokuset som til nå har vært rettet mot nano vil vende mot TRVX med kommende meldinger.
Når det er sagt har jeg en mindre post i Nano også.
Det blir noen utrolig spennende mnd’er for oss…

1 Like

Foreløpig brutt motstanden på 24,- som den har prøvd seg på flere ganger i det siste. Blir spennende og se om den klarer og slutte over 24,-.

Hva er neste motstand om den holder seg over 24 ved børsslutt?

Er en en del motstand i underkant av 25,- Så blir veldig bull den dagen den slutter over 25,-

1 Like

Nytt forsøk på brudd av motstand ved 24,90 nå i dag. Brytes denne nå etter lengre tids forsøk så utløses nytt kraftig kjøpssignal her med kurser og ny motstand et sted mellom 28,50-29,80 i mine chart (liten historikk derav det «brede» kursmålet i det korte bildet)’
.

2 Likes

Ser lovende ut dette! :slight_smile: Greit plaster på såret hvis vi kommer oss mot 28, etter den blodrøde NANO-tirsdagen…

3 Likes

Ser veldig bra ut.:slight_smile: Har vært hissig på testing motstanden de siste dagene. Mitt første mål er og slutte over 25,-.

1 Like

Er bare å se når jeg er ute av Targo. Da er det are å gå all in. Da er det :rocket: oppover :slight_smile:

1 Like

Ser bra ut nå med mulig brudd på 25kr. Jeg sitter long i TRVX for kan ikke finne bedre risk/reward på oslo børs nå. Oppsiden bør være 6-10k% her på noen år ved utsalg og gode data. Nedsiden på 100% vurderer jeg ikke som overveiende sansynelig, men har kun 1/3 inne om alt skulle gå galt. Lykke til

3 Likes

Ser sykt sterk ut teknisk.

Jeg avventer dog robuste forskningsresultater.

2 Likes

På vei opp mot 30. Det bør vel være nok for denne gang? Jeg solgte meg ut altfor tidlig, kunne sittet 1,50 til… Men men… I disse røde dager, er alt blått flott!

2 Likes

Blir nok en sterk dag i Targovax idag! :smile: Mine tanker går til dem som solgte seg ut for en uke siden!

2 Likes

Hva tenker du @tine om veien videre? Jeg lurte på å selge i går, men det ser ut til at det bare er å sitte. Har ikke så stor post (har blitt 10-15% av porteføljen), for lite til å trade…

Ellers sykt lite fokus på TRVX her da :slight_smile:

Solgte denne for noen uker siden. Kjøpte tilbake i dag etter at jeg satt på toget mellom 15 og 23 sist gang. :v: Planen var egentlig å vente på en korreksjon. Men ser ut som det er et stort moment i denne nå og høy omsetning.

Jeg så på denne på 8-9 kroner, kjøpte første på 12-14 kroner tror jeg det var, høyeste kjøp var vel over 20, snitt på 17,25…
Tenker jeg blir med til 100 før jeg selger :wink:

1 Like

Stemmer med mine charts i bevegelser så langt på denne tråden.

Har nådd motstand nå og vil sannsynligvis falle tilbake noe i neste uke med ny kanal med støtte ved 25 kr og motstand rundt 29,50 ( liten historikk, men antatt). Tidligere motstand blir ny støtte etter klassisk Teknisk Analyse.

Mange som ser på denne som er livredd for å gå glipp av det neste “algeta” eller nano om du vill. :wink: . Husk at det er vidt forskjellige selskaper. Biotech er inn om dagen. Bare se til Sverige og “hypen” rundt fingercard og gambling selskap(ene).

1 Like

Jeg er kanskje i overkant optimist når det kommer til både Targovax og Nordic Nanovector bare så det er sagt, har ca like stort antall aksjer i begge selskapene per dags dato.

Det er mange mulige triggere utover våren som kan gjøre at kursen skyter til værs, har tatt dette fra Berlinmannen HO (muligens Duigjen/SomSa?):

1) 10th Annual European Life Sciences CEO Forum & Exhibition:
Helsekonferanse i Zurich fra 6.-7. mars, hvor Magnus Jaderberg skal presentere Targovax.
2) Oncolytic Virotherapy Europe Congress 2017:
Helsekonferanse i London 13.-14. mars
3) BIO-Europe Spring 2017 - 11th International Partnering Conference:
Helsekonferanse i Barcelona 20. mars
4) Q1-presentasjon torsdag 11. mai
5) Forventninger i forkant av Targovax sin presentasjon på verdens største kreftkonferanse ASCO i juni, hvor Targovax mest sannsynlig skal presentere selskapet og således legge frem betydningsfull informasjon.
Posisjoneringen tenker jeg vil begynne tidlig i mai (muligens før), ettersom denne meget spennende begivenheten finner sted i juni.
6) Selve Targovax sin deltakelse på helsekonferansen ASCO i juni. Her vil jeg tro vi vil få en grundig gjennomgang av data knyttet til studien TG01. Vaksinen ser ut til å innebære svært gode resultater etter 2-års overlevelse. Resultatene vi nylig fikk fremlagt er fantastiske og Targovax selv kaller det for en milepæl.
Forhåpentligvis, og i mine øyne sannsynligvis, vil Targovax presentere enda mer oppløftende nyheter rundt dette på ASCO-kongressen i juni 2017!
7) Q4-presentasjon torsdag 24. august
8) Posisjoneringen i forkant av den særdeles spennende høsten vi har i vente, hvor jeg tenker vi kan forvente mengder av gode nyheter på løpende bånd. Akkurat denne posisjoneringen antar jeg vil starte for fullt i august.

Det er nok mye høyere risiko i Targovax kontra Nano, men tror en kan få god avkastning utover våren - så frem til at resultatene står til forventningene. Har en “strategi” om å ta litt gevinst underveis for å redusere risikoen i aksjen, men blir vel slik som med Nano - tar ikke sjansen på å selge noe i frykt for å gå glipp av en sinnssyk opptur! :stuck_out_tongue: Nå synes jeg SomSa på HO har noen ekstreme regnestykker for hva prisen kan bli, men håper på at vi nærmer oss 80,- før nyttår :slight_smile:

5 Likes

I mine chart «overshooter» den nå forvenet motstand ved ca. 29,50, skal da få et mindre pullback snart (men ypperlig kjøpsanledning)…

Jeg har drøyt dobbelt (2,2x) så mange aksjer i TRVX (17,5 kr) som i Nano (54,4 kr).

Det er nok konferansen neste uke som drar opp kursen nå. Potensielt mange triggere. Spørs om det ikke er lurt å flytte over noe fra PCIB til TRVX nå…

2 Likes