Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Funker fint her

Her også.

Takk. Ser ut til å være et nettleserproblem. Over til Explorer, så gikk det greit.

Rett før de kuttet feeden var det noen som ville diskutere aksjekursen… noen andre som fikk med seg det? Er noen tilstede?

Det virket som Hegnar hadde forstått det i går, men i dag et de på det vante igjen.

1 Like

(Spol til 28:55)

Sendte denne til e24 i går, fikk ikke noe svar :stuck_out_tongue:

1 Like

Sier litt om journalister i Hegnar.no …ELENDIG…

2 Likes

TRVX: ONCOS 102-SIKKERHETSSTUDIE FULLFØRT, VIL KOMMENTERE TG-STRATEGI I OKT

	11:11
	Oslo (TDN Direkt): Sikkerhetsstudien for Oncos 102 malignant pleural mesothelioma fase I/II er fullført med gode resultater, og den randomiserte studien med 30 pasienter er i gang.

Det går frem fra selskapets kvartalspresentasjon torsdag.

Sikkerhetsstudien viste at behandlingen er godt tolerert i kombinasjon med kjemoterapi. Studien viste for øvrig også immunaktivering og klinisk aktivering i flere av pasientene i studien, som omfattet seks pasienter.

Selskapet har nå startet en randomisert kontroll-studie hvor rekrutteringen pågår. Studien vil gi responsdata for 30 pasienter, og selskapet vi se på en mulig kombinasjonsarm med CPI.

Selskapet planlegger også en utvidelse på ytterligere 60 pasienter i den randomiserte studien, slik at det samlede datagrunnlaget bli 90 pasienter. Dette kan potensielt brukes som basis for en søknad om betinget godkjennelse for legemiddelet.

For TG-vaksinen vil selskapet komme tilbake til hvilken krefttype de vil fokusere på ved selskapets kapitalmarkedsdag i oktober 2018, og trekker frem bukspyttkjertel-, endetarm- og lungekreft som kandidater.

Selskapet venter randomiserte data fra Oncos 102 mesothelioma-studien for 30 pasienter i første halvår 2020. For melanoma-studien ventes midlertidige data andre halvår 2018. For TG-studiene på endetarmskreft i kombinasjon med Keytruda og med PD-1 ventes en oppdatering første halvår 2019.

BNS, [email protected]

4 Likes

Onkolyiske virus er i vinden, og sånn sett ser Targovax ut til å være godt posisjonert dersom dem klarer å slå igjennom med gode effektdata. Fase 1 resultatene er lovende. Melanoma dataene slik jeg ser det kan bli vendepunktet fra selskapet. Jeg forstår dem håper dem å se x’antall pasienter som igjen responderer på CPI etter å fått ONCOS-102 ( gjøre kalde tumorer varme) og klinisk effekt som redusering av tumor.

Vedrørende mesoteliom studien, er jeg ganske sikker på( med forbehold) at Jaderberg nevnte på en radium podcast at en av pasientene fra studien tidligere ikke hadde svart på SoC, som nå svarte igjen med hjelp av ONCOS viruset. Vet ikke om dette har blitt diskutert, men dette håper vi å se mer av i Melanoma studien!

I tillegg ser jeg på SOTIO samarbeidet som veldig spennende med FPD. Eierne dems har store ressurser og ut ifra hjemmesiden klare til å investere i de riktige mulighetene. Kapital har forsåvidt MedImmune/aztrazeneca også.( en annen partner i klinisk fase) Etterhvert vil begge disse partneren sitte på data i kombinasjon med ONCOS.

Joda, det kan skje mye spennende i dette selskapet etterhvert. Beviser man gode nok data vil man ha sjansen til å seire til slutt.

3 Likes

Sitter med gigantisk papirtap her. Mange i samme båt. Mange er nok inne med en del for å prøve å ta igjen det tapte. Ofte en farlig strategi. Blir spennende å se hvordan dette ender.
Trodde 12 var en bra inngang, men nå er det enda mer papirtap på de ekstra investeringene også. Hvor stor er sjansen for at Targovax lykkes egentlig ?

Samme båt som deg. Tørr ikke å selge med tap. Går heller ned med skipet tenker eg.

35% ned her. Støttekjøpte på 12,xkr ingen suksess enda :joy:

la inn ordre på 10kr her om dagen, kom så aldri så langt ned etter at jeg la inn ordre.
Always catching the falling knife!

Lurer på hvor stor sjansen, sånn rent objektivt sett, er for at de lykkes?

Sitter også med tap, kjøpt på topper og bunner! Snitt på 15,70. Har fortsatt tro på at det vil gå i pluss! Melanom studiet med interim dataer i løpet av noe få mnd, og en troverdig plan for Tg01 i OKT vil hjelpe de fleste over på plusssiden!

Grunnen til min investering i Targo er at jeg synes ledelsen er solid og prøver ikke å gjøre noe til noe som ikke eksisterer.

2 Likes

har vel snitt på ca 18, er vel oncos jeg håper skal bli kjøpt opp, går ned med båten vist ikke, samme med nano og pcib

Minus 53% here. Maybe snitt ned below 10…

Er nok mange som er i samme båt her. Ingen hadde vel sette dette skje for 1-2 år siden. Det verste er jo at det på ingen måte er resultatene fra forskningen som er dårlig, som tilsier hvorfor kursen er som den er idag. Men igjen, dette gjør det kanskje tryggere å sitte med papirtap enn i mange andre aksjer tenker jeg. Men som sagt det forutsetter ok resultater for melanoma nå i 2018, og det ser det jo ut som det går mot.

2 Likes

syns ikke at det er så ille at de la TG på is, det var Oncos jeg først og frems kjøpte targo for og nå kan de bruke alle ressurser på det, nå er det bare og krysse fingrene for at Oncos blir en suksess

Ja, mange har vel hele tiden ment at det er ONCOS plattformen verdien ligger i. Til og med før ny SOC. Men vi vet vel tidligst iløpet av 2019 om den plattformen slår an. Selskapet selv virker jo å ha veldig roen og troa, ref uttalelser fra ledelsen og disse rad podcastene.