Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ser at melanomstudien er oppdatert 17 sept på https://clinicaltrials.gov/ct2/show/record/NCT03003676?term=Oncos102&rank=2

Nå står det completion date June2020😐 Betyr det at vi akkurat fikk servert 1 års forsinkelse eller er det jeg som misforstår noe? Hvis det er tilfelle er det vanvittig svakt at de ikke informere. Spesielt når rekruttering ble spesifikt spurt om på siste Q presentasjon.

2 Likes

Stemmer vel med Q2-rapporten dette såvidt jeg kan se.

Nei, det stemmer ikke. Skal komme data herfra før jul:
MelanomaComb. w/KEYTRUDA®, 2H 2018 Interim immune and ORR data.

Isåfall er det snikmelding av en forsinkelse.

Ser det samme, i Q2 står det 2H 2018. Men på linken clinical trials ser jeg 2020 også hmm

I Q1 står det full dataset 1H 19. Dette er ikke nevnt i q2 rapport. Den tabellen som ble gitt i q1 er tatt bort fra q2 presentasjon

Hvis Targovax serverer enda en skuffelse nå, så blir det nok å bytte til Immnucum for min del.

Interim data er varslet i H2 i år så det kommer nok som planlagt. Mulig studien planlegges utvidet ?

Får håpe det er grunnen! At de skal ha inn flere pas en de 12 som var planlagt

Interim kommer i H2, der kan umulig ting ha forandret seg siden Q2. I tillegg vet vi at minimum 4 pasienter allerede har vært i studien i godt over 6 mnd.

Konkurransen i Melanom er jo høy, så kan jo selvsagt være at det tar lengre tid enn ventet å rekruttere fulle 12 pasienter.

Samtidig vet man jo at de samarbeider med et av de ledende kreftsentrene i USA, og på pasienter som ikke har noen alternativer( responderer ikke på CPI), skulle man tro at hastigheten skulle vært høyere.

Hadde vært interessant å stilt det spørsmålet til ledelsen.
Det kan godt være(forhåpentligvis)vat de ser så lovende resultater og at de derfor utvider studien.

Edit: Står fortsatt 12 pasienter på Clinical trials. Noen som har dialog med ledelsen og kan forhøre seg?

2 Likes

Man er i fase 1 og forventer avlesning av intermin data H2-2018 gjelder fremdeles. At end dato er i 2020 er vel helt innenfor om man skal gå fase 3 helt ut.

Edit: Er jo bare å sjekke fremdrift for de andre indikasjonene. Dette er ikke noe man snekkrer sammen iløpet av noen uker :stuck_out_tongue:

2 Likes

Skjønner ikke dette svaret. Et fase1 studiet er et eget studiet, som avsluttes før neste fase. Når det nå står at fase 1 studiet skal avsluttes june2020 er vi forsinka.

Ville vært forsiktig med å trekke forhastede konklusjoner her. De har meldt interim rapportering vedr proof of concept i høst og det kan potensielt gi store utslag på kursen.

Spørs hvor lenge du ønske å følge pasientene dine det. Kan jo være at du vil ha oppfølging lengre for å sjekke data over lang tid.

Tar den👍 Skal ikke krisemaksimere!

Enig med @krieghoff her. Jeg sendte uansett en e-post til Renate for å høre litt om status.

3 Likes

Tror du er inne på noe her, vet at f.eks Nano har studiestans (?) I 2025 på noen studier, men de skal være ferdig flere år før det.

3 Likes

nettopp :slight_smile:

2 Likes

WTF!! 128 000 aksjer til salgs på 10.18

Sånn ca hva skjedde nå egentlig?

Borte igjen nå?

Ja, jden lå der en liten stund, før den førsvant