Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Någon vill skrämmas för att plocka billigare aktier. Detta säger mig att good news är på väg. Kanske redan i veckan.

Tja… det var jo forholdsvis mye som ble dumpet der da nå da. Meyerløkka har jo tradet denne en del opp og ned, og har jo akkumulert ytterligere på det som fremkommer på topp 20 fra i går. Mulig de som leker seg fremdeles, men da er det ikke mange kronene de tjener på leken.

Edit: Da er visst salgsposten på 160 000 tilbake på 10.48 :expressionless:

Manipulation helt klart. Svagare händer lämnar och starkare tar över. Klassiskt. Låt er inte luras att sälja.

Jeg har agnet mitt ute og fisker. Fikk en pen bunke aksjer i fanget nå iallefall, så får vi se om det blir ytterligere ned mot 9kr eller om 10 klarer å stå i mot :sunglasses:

Skribent på HO mener det er skatterelatert salg. Kan være enig i det da det fortsatt er mulig å kjøpe tilbake billig før oppgangen kommer.

Ser ikke ut til at de største har fått panikk. Meyerløkka AS fortsetter kjøpene…


Kilde: Stocktalk.no

4 Likes

Tipper nedgangen i dag er grunnet oppdateringen på clinicaltrials.gov som indikerer ytterligere utsettelser, men dette er ikke bekreftet av selskapet ennå…

Den ble oppdatert i går 17.september. Burde isåfall ikke dette vært pressemeldt allerede?

Kanskje de som selger trenger penger til Pcib emisjonen :thinking:
Mange teorier.

Haha, det fungerer ikke slik at man oppdaterer en nettsiden med “utsettelse” før det børsmeldes til aksjonærene. Da skal det bli god stemning på neste Q presentasjon for å si det slik.

Ser ut som to studier er oppdatert på clinicaltrials.gov siste dagene…

Unresectable Malignant Pleural Mesothelioma
Endring datoer:


Ny site:

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02879669?A=6&B=7&C=merged#StudyPageTop

Advanced or Unresectable Melanoma
Endring dato:


Ny site:

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03003676?A=5&B=6&C=merged#StudyPageTop

Er bare noen uker siden selskapet hadde Q2-presentasjon, så hadde det vært snakk om utsettelse så skulle dette ha blitt meldt. De som selger på dette vil nok bli skuffet :wink:

1 Like

Burde vært pressemeldt dette synes jeg

2 Likes

Der er anticipated primary completion endret fra July 2018 -> Juni 2020.
Hvis dette er riktig så er det ikke et godt signal.

1 Like

Se kommentarer ovenfor om bl. a NANO sine studier mht sluttdato. July 2018 visste vi jo allerede var feil…

Hvis de ikke klarer å rekruttere 12 pasienter før juni 2020 så er det litt skuffende.

Kan det være at de utvider studien fra fase 1 til å bli et fase 1-2 studie og derfor rekruterer flere pasienter og utvider tiden?

Tenkte det samme jeg også, men det står fortsatt 12 pasienter oppført.

Står jo registrert som fase 2 ferdig 2020 i plansjen🧐

Oi, den er faktisk litt spennende!:man_shrugging::thinking:

Du mikser vell ikke med Mesotheliom nå? Det er nemlig fase 2.
Melanoma er i utgangspunktet fase 1, noe jeg fortsatt ser på Clinical trials.

Targovax har nemlig det siste året guidet Mesotheliom fase 2 resultater H1 2020.

Angående melanom har selskapet altså ikke meldt om noen forsinkelse, og vi VET det er minimum 4 pasienter inkludert fra børsmeldingen i starten av året. Det tar som kan kan se i Clinical trials ca 6 mnd å lese av de viktige parametrene (safety, ORR,PFS osv) som studien tar for seg. Med andre ord har de nevnte pasientene( såfremt de er i live) passert dette for avlesning. At de ikke har kommet enda tyder vell på at dem venter flere pasienter i nærmeste fremtid for å oppnå et større grunnlag, eller at man holder på å kvalifisere dataene. Med andre ord kan man sitte på snarlig essensiell informasjon selv om pasientgrunnlaget er 4, 6, eller 8.

Det ser vell også ut som de har åpnet nytt senter, og kan jo selvsagt være at de utvider studien, men står altså fortsatt 12 pasienter på siden.

3 Likes