Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Tja, selskapet er jo tindrende klar på at TG01 fungerer. At de vil se nærmere på samspill med cpi er jo en nobrainer. Hadde ikke tulle-folfirinox’en vist seg til å gi god effekt i samme indikasjon der TG var kommet lengst så ville vi i dag fulgt med på kvartfinalen i champions league. Nå må vi forhåpentligvis og midlertidig nøye oss med andre omgang i kampen Nest/Sotra - Fyllingsdalen.

Ras -mutasjoner var fremhevet som flaskehals for kreft allerede på slutten av 90-tallet da jeg bannet meg gjennom forelesninger og betongklosser av opslagsverk om molekylærbiologi.

Blir litt grinete hvis de litrene med blod, svette og studielånfinansiert øl var “bortkastet” :confused:

4 Likes

Ja, det blir spennende å se hva de kommer med nå snart!

De skal jo presentere resultater fra TG-01 studien og det virker som selskapet har stor tro på de resultatene. jeg ser ikke for at de skal fly inn en ledene ekspert for å presentere noe dårlig data på et program de skal legge ned.

1 Like

Targovax KOL Event
Thursday, October 11, 2018
12:00 PM Eastern Time

https://www.webcaster4.com/Webcast/Page/359/27513

Kohort to var jo faktisk veldig oppløftende, og ser man Kaplan Maier plotet på side 22 på lenken under så det lovende ut for Kohort to(få pasienter). Og det er vell oppdatert mOS som blir spennende å få en oppdatering på, etter blant annet endring av dosering. Da får vi nok vite R0/R1 fordelingen også. Men vi vet det er sammenlignbart med Espac 4, dog med langt færre pasienter.

Nå vet vi jo at Folfirinox tok innersvingen på Targovax ( dessverre), men Daniel Palmer er jo en av de ledende innen feltet, så blir spennende å høre hva han har å si. Som du sier LarsmKn, ledelsen viser en stor tro på de resultatene. Dette er også viktig dokumentasjon i videre diskusjoner.

De første tre pasientene har vell straks vært inne et år i TG02 som monoterapi i colorectal også.( med tumor). Resultatene der kan ha stor betydning. Kombinasjonen med CPI som er i del 2 av samme studie, er som det blir nevnt ovenfor, en nobrainer. Colorectal, er faktisk en veldig spennende indikasjon som fort kan bli utforsket videre.

3 Likes

Ja, det er smått utrolig.
For 570m så kan du få denne pipelinen:


Altså til ca 1/3 av prisen til BGBIO, 1/5 av prisen av NANO eller 1/2 av prisen til PCIB.
Jeg sier ikke de andre er dyre, syns faktisk de er billige, men Targovax er grisebillig!

Etter melanomresultatene de nettopp ga ut så syns jeg risk/reward her nå er blant de beste av biotech på OSE.

11 Likes

Det er jeg helt enig med deg i! Jeg tittet godt på “pipelinen” i går, og Targovax er jo virkelig i spydspissen på der interessen nå er stor, på onkolytiske virus, og nettopp det å forsterke CPI og andre kombinasjonsbehandlinger.

I tillegg har de 200 mnok på bok ref sist Q, så de klarer seg på den kapitalen en stund til. En del av studiene de kjører er jo også delvis eller helt sponset av partnerne som kjører studiene.
De fleste av studiene som er drevet av partnere er nå godt i gang også, slik både dem og Targovax etter hvert sitte på en god del mer data.

CR på Melanoma gav meg et oppløftende svar!

2 Likes

Håller med dig om det. Därför obegripligt att folk säljer på de här nivåerna. Just nu verkar dock inte många vilja sälja under 11. Rimligtvis borde vi stiga mot 13 i nästa vecka och kanske vidare uppåt veckan efter (efter deras CMD på måndag). Jag är redan fullinvesterad i Targovax men för den som står på sidolinjen så menar jag att det är ett mycket bra köpläge.

Stadig noen som kjøper poster på 5K og 10K.
Slik har det vært lenge nå.
Må jo være positivt det :+1:

2 Likes

Samtidig er det noen som selger poster på 5K og 10K også :wink:

1 Like

Riktig det, men 1 kjøper og 5 selgere siste 12.39.11 hvor kjøper utløser salget.
Og det er positivt :+1:

Kan virke som om det er mange som har gått lei i TRVX og skal for enhver mulighet ut for å henge seg på andre biotek, kanskje spesielt PCIB ift emisjon. Noe jeg egentlig ikke fatter etter siste tids nyheter. Ingen snakker om TRVX. Det gjenspeiler kanskje også kursen, men av alle på biotek nå så er jeg enig med @larsmkn at risk reward er svært oppløftende i targo kontra andre akk nå.

Men mtp emisjon så så vi jo godt hvilket tak det la i Targovax på 20kr. OG at det samme kan skje i PCIB ser jeg ikke bort ifra om de helt store resultatene lar vente på seg.

1 Like

Nå skal medisinsk forskningspersonell på banen og supplere og kommentere de foreløpige resultatene som TRVX har lagt fram der altså en av 6 pasienter fikk respons med kombobehandling Oncos Keytruda. Nå kjenner ikke jeg direkte relasjonen mellom de som nå skal legge fram utdypende resultater fra Oncos Melanom studien og TRVX ledelsen, men jeg mener absolutt at dette er en riktig og viktig fremgangsmåte. Det jeg tror er at sindige forskere kan antyde en mulig sammenheng, men jeg er nå i tvil om de kan konkludere noe entydig ut fra det materiale som foreligger PR. dags dato. Det ville i så fall overraske meg for forskningsstanden løper sjelden løpsk og utsetter seg ikke for påstander som seinere blir tilbakevist sånn uten videre.
Når det gjelder TG sporet så skal Soug oppdatere markedet. Vel; min erfaring er at dette er litt «bukken som passer havresekken « og jeg har en rekke ganger påpekt en overivrig bruk av superlativer derfra på et litt for tynt grunnlag. Mine forventninger til det som nå skjer fremover i TRVX er derfor oppsummert nøytralt med et plusstegn fordi det er lovende, men ennå for lite konkret dokumentasjon.

3 Likes

Det siste punkter ditt med at det er Soug som skal oppdater rundt TG medfører ikke riktighet. Bare til å sjekke børsmelding og ta ett kjapt søk på Google så finner du nok fort ut hvem mr Palmer er :grinning:

1 Like

Ok; det var nok denne delen av pressemeldingen som jeg hadde i bakhodet:
«Øystein Soug, CEO of Targovax, will give an update on the TG mutRAS neoantigen vaccine development strategy.»
Men helt riktig det med Palmer og TG01; han har riktignok vært sterkt involvert i TG utprøvningen; men er absolutt en kapasitet som man lytter til. Det blir spennende.

2 Likes

Syntes denne lenken, som omhandler ONCOS-102 og hva de har oppnådd så langt med viruset, er helt knall.
http://www.targovax.com/Pipeline/oncos-adenovirus-based-cancer-immunotherapy/default.aspx

Gleder meg til neste uke! :smiley::+1:

4 Likes

Targovax går upp till över 12 och vips så blir väldigt många höjdrädda. Amatörer. LOL. Inom kort kommer många att önska att att de inte hade sålt. Bolaget är superbilligt på 12, väldigt billigt på 15 och rätt billigt på 20 också. :joy:

2 Likes

Er det bare meg eller er det andre som ser den manglende oppmerksomheten Trvx får om dagen…?

Update torsdag om oncos/keytruda/melanoma og update TG-plattform neste uke på cmd.

Begge eventer anser jeg som tildels svært interessant. Bl.a fordi selskapet nå må komme på banen igjen for ikke havne i selskap med natto/biotec ph/abt (no offence osv).

Håper og tror vi får noen svar på torsdag :slight_smile:

Jeg både håper og tror at med flere"bekreftende" svar på de kommende eventene, vil det være “bekreftende” nok til at flere vil ta en bit av kaka. Ikke nok med at ledelsen står og presenterer, men vi vil høre om resultatene fra internasjonalt ledende medisinske ressurser, som ikke har direkte tilknytning til selskapet. Deres meninger og veiledninger vil selvsagt en god del, i hvert fall for min del.

Har dere noen tanker til hvorfor selskapet kjører live-sending med ledende eksperter i NY?
Et utfall av dette kan være å virkelig få Targovax eksponert på kartet internasjonalt.

" Another must-have oncolytic virus asset for big pharma "
http://www.evaluate.com/vantage/articles/news/snippets/another-must-have-oncolytic-virus-asset-big-pharma

Interessen er stor for teknologier som kan forsterke CPI og andre eksisterende behandlinger. Virus er som vi alle vet “hot” om dagen, og jeg skulle være svært så overasket om Targovax personlig ikke merker dette. Boehringer Ingelheim kjøpte nettopp et selskap for ca 2.mrd som man ser i lenken ovenfor, med det som utad ser ut som prekliniske data.
Targovax har solide safety dokumentasjon på over 150 pasienter, fullført fase1 på 10 evaluerbare pasienter, foreløpig 1/6 CR på refractory melanom og i gang med randomisert studie på Mesotheliom. I tillegg pågående kombinasjonsstudier med Sotio og Medimmune/Astrazeneca.

Her er forøvrig et gammelt abstract fra den ene 68-år gamle pasienten i vårt fase 1 studie. Interessant å lese.

https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.4161/21624011.2014.958937

6 Likes

Ikke det helt store forventningsrallyet foran morgendagen nei!