Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ja funker fint hos meg nå

Jeg hører klart hva som blir sagt, men jeg ser bare slidene. Ser dere de som snakker?

slides ser jeg, men ingen lyd. snodig…

Byttet fra Chrome til Edge og vips var lyden på plass

Er det noen som ser de som snakker?

Eller er det bare presentasjonen og lyd?

Kun presentasjon og lyd

Edit. Skulle selvsagt gjerne sett noen ansikter og uttrykk men.

1 Like

Enig. Hadde vært greit med litt kroppsspråk på en videofeed ved siden av

Jaja. Nå skal vi ikke klage for mye! :slight_smile: Bra av TRVX å sette i stell dette, og veldig bra at vi får lytte.

2 Likes

Kunne ikke bedt om et bedre iniativ @NickIsMyNick :slight_smile: Targovax skal ha cred for dette.

2 Likes

Til dere som sliter med lyden, prøv å gå inn på nettsiden til Targovax og registrer deg på nytt, det hjalp meg.
https://www.webcaster4.com/Webcast/Page/359/27513

Hva synes dere som får sett? Har ikke mulighet til å få fulgt med.

Sjekk HO

nesten rart det ikke ligger en auto-ban på en sånn kommentar :stuck_out_tongue:

Lurer på om jeg forstod det rett. Sa siste foredragsholder at det var god progresjon generelt hos alle som fikk injeksjon med Oncos-102, men at denne stoppet opp etter at tredje injeksjon var over…?

Hvis så er det pinadø ikke rart at de øker antall injeksjoner drastisk. Himmel og hav!

Haha. Må være lov å henvise når det tross alt ligger god info i tråden der. aborum bla har peiling

Lov å henvise til alt bortsett fra HO :stuck_out_tongue: Samme med utlegg på jobben… det meste går igjennom bortsett fra resturantbesøk på egon :stuck_out_tongue:

1 Like

Bob le plast,
Forsto det samme! Videre også derfor de har lagt inn injeksjoner igjennom hele doseringsløpet. Dette viste de godt på sliden, now som gjør meg utrolig spent og optimistisk

Er det en uskreven regel her inne?:sunglasses:

til en viss grad :wink:

1 Like

Hmm…vet ikke om jeg liker det helt. Er det rasjonelt og viktig så er det vel greit å se litt der også. aborum bla skriver mye der og lite her