Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Blir som å prute, hvis folk er villige til å kjøpe for det han presser prisen til, er det fulllt lovlig. Man velger selv hva man er villig til å betale for aksjene.

Ny melding dag. De har pratet om dette ved flere anledninger, nå er i hvertfall søknaden sendt. :slight_smile:

TRVX:SENDER SØKNAD OM OVERFØRING TIL HOVEDLISTEN

Oslo (TDN Finans): Styret i Targovax har besluttet å søke om overføring fra Oslo Axess til hovedlisten. Søknaden blir sendt 17. mars.

Det opplyses i en melding fredag.

HFJ [email protected]

2 Likes

Spennende

3 Likes

Hva betyr det i praksis om de er oppført ene eller andre plassen?

Det blir flere aktuelle kjøpere til aksjen. Utenlandske aktører, mange fond etc. For oss betyr det sånn sett ingen endring, blir akkurat som før.

Bare jeg som tenker at det kan være greit å komme på hovedlisten før emisjon?..

Emisjon er nok uungåelig i nær framtid (2017/2018) om de fortsetter/øker kostnaden, nåke me berre må håpa på at dri gjer! Det kosta penger å drive forskning, men så lønner deg seg også veldig når man treffer bra, og her ligger det jo utrolig mye spennande resultater å venter fra Targovax i 2017 :slight_smile:

Jeg tenker det er veldig positivt å komme på hovedlisten før emisjon. Lettere og få fylt emisjonen til en høyere pris. Mange fond som kun handler selskaper på hovedlisten, gylden mulighet for de og få litt volum. Blir spennende når det evt. blir, de har nok penger til Q2 2018. Det haster ikke, blir nok etter noen fine medlinger med bra resultater.

Hovedlisten er nok meget vesentlig ja.

Det gikk fortere enn jeg hadde trodd :slight_smile:
Hovedlisten i morgen…

Styret i Oslo Børs vedtok å ta aksjene i Targovax
ASA opp til notering på Oslo Børs.

Targovax ASA vil fra og med 23.03.2017
overføres fra Oslo Axess til Oslo Børs.

Source Url: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=423167

4 Likes

Tipper vi ser en rettet emisjon innen kort tid, kurs 22 ish.

Jeg har hatt avklaring av finansiering som en viktig grunn til at jeg enda ikke er inne.

3 Likes

Bare å finne frem fjelldollars og gjør seg klar :slight_smile:

Spennende tider nå!

Aksjen reagerte fin fint nå i starten :wink:

Det der gikk fort A$$. Hyggeligere å sitte inne enn å være ute av denne aksjen :smile:

1 Like

Folk på HO påstår at de har vært i kontakt med selskapet; Det sies at selskapet ikke kommer til å gjøre en emi i forbindelse med overføringen :money_mouth:

Trur på ingen måte at management kommer til å gjøre det. (De ønsker en høyest mulig kurs)

Her er for ordens skyld et utklipp fra 2016 rapporten om opsjonsprogramet for ansatte.

Liker at det er utstedt opsjoner på 37,6 til de ansatte

  • Forstår godt at du ønsker å avvente grunnet usikkerhet i forbindelse med finansieringen. MEN hvis du ser på top20 listen så er det mange investorer med finansielle muskler eks. Healthcap. Det er grunnen til at jeg ikke er redd for finansieringen framover.
1 Like

Trur ikke det kommer noen emi FØR etter GF. Der ligger retten til å utstede 10% nye aksjer i selskapet.

Jeg er ikke bekymret for at Targovax ikke vil klare å finne innhente finansiering i fremtiden, men erfaringen tilsier at jo lenger tid det tar før dette kommer på plass jo større kjøpsmulighet blir det, f.eks ref PCIB og Episurf emisjonene.

Til og med i tilfellet rundt emisjonen til NANO som på det tidspunktet hadde over en halv milliard på bok (dog det kan godt hende det ville blitt et helt annet forløp uten dahle sitt innsidesalg) har det blitt ganske stort oppstyr og en del spekuleringer om at når det blir gjort en emisjon, så vil det bety at selskapet tror at kursen har nådd en topp.

3 Likes

Ser poenget, men om de skal utstede 10% nye aksjer tipper jeg Soug ønsker en høyest mulig kurs

1 Like

Ny hjemmeside;

http://www.targovax.com/Home/default.aspx

Minner om livesending med Soug på facbookgruppa norske aksjer i dag kl 12.30. Det vil etter presentasjonen bli mulig å stille spørsmål direkte via chat. Man må melde seg inn litt i forkant for at admin skal rekke å akseptere forespørsel.