Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Betryggende !

Det her er bare trist å følge med på :slightly_frowning_face:

Tja, når de jobber med samme indikasjon så er de vel konkurrenter.

Dog skal det sies at Oncos-102, som adenovirus, også er en potent aktivator av TLR-9. Dvs Oncos aktiverer samme “immunforsvar” som Dynavax/SD-101, men Oncos har det lille ekstra ved at det dreper kreftcellen.

Samma det, nitrist utvikling okke som.

Är det bara jag som köper idag? Kunde inte låta bli;)

1 Like

Trist utvikling, må tilbake til nov-16 for samme kurs.

De flesta av dem som säljer idag gör det säkert med förlust. Tror att många kommer att ångra sig.

Kan bli kul om Meyerlökka ska köpa tillbaka sina drygt 300.000 aktier;)

Droppet 50% med grovt tap. Legges i skuffen.

Timmuno som selger 30142, er Jon Amund Eriksen, COO i trvx. Er ikke dette innsidesalg? Er det meldt? Er listen feil?

1 Like

Listen er korrekt iallefall, dobbeltsjekket her nå. Jeg gikk bakover i historikk til og med 2017. I løpet av denne tiden har Timmuno ikke foretatt seg noe som helst, bortsett fra nå i begynnelsen av september da det ble solgt 8240 aksjer. Da ble det heller ikke børsmeldt noe.

Innsidesalg? Jeg ville jo tro det, men helt sikkert noen her som kan svare mer bekreftende evt på dette.

1 Like

Han er ikke en av innsiderne:


https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/TRVX.OSE/insiders

2 Likes

Jon Amund Eriksen, inventor of the TG technology and Co-founder of Targovax

Takk for info. Han var insider til i fjor eller tidligere i år, sist gang han ble nevnt i en melding som innsider var juli 2017 tror jeg.

Hvis han begynner å storselge “under radaren”, så kan man ganske trygt kalle det en krise…fasiten får vi vel ikke før i neste uke.

2 Likes

Takk for grundig research.

1 Like

Tror ikke vi skal bli livredde av dette. Jeg vil tro at dette er en liten bekreftelse på det jeg egentlig har håpet på (selvfølgelig med bismak, men nå etter asco) at targvax fokuserer penger og ressurser kun på oncos.

Da holder cash lengre og vi trolig kan få til mye bra på oncos. Så tar egentlig dette rolig da det er snakk om TG.

Rent kursmessig datt kursen 30% på tg nyheten når den først ble sluppet, så tror personlig at kursen ikke skal så mye ned på dette.

Han har kanskje skatt som må betales?

At what level does trvx become too cheap to ignore???

Now? :P…

Not if its going to drop 6% per day…

Føltes ihvertfall mye bedre å sitte i Targovax nå, enn det gjorde for bare noen uker siden. De to siste events var for meg mildt sagt oppløftende med mye bekreftende informasjon. Papirtapet er selvsagt stort akkurat nå, men velger å se fremover.

Generell nedgang i hele biotek sektoren i Norge er det også. Sikkert flere som ser på denne perioden som en passende tid for å investere.

2 Likes

Hvis meyerløkka skal ut med 300000 aksjer til så går d vertfall nedover. De står sikkert for mesteparten av volumet samt alle SL som følger med

2 Likes