Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jag går all in. Här och nu.
Once in a lifetime i Targovax.
Rekylen upp kommer bli brutal.

4 Likes

Lykke til Forza! Måtte hell og lykke følge deg på din vei!

1 Like

Et bud ligger uansett over 40kr, det er jo bare 2 milliarder ca. Altså, ingenting for topp 3 oncolytisk virus i verden.

2 Likes

May the forze be with you :wink:

2 Likes

Ikke for å være frekk, men dette har du messet om ca daglig, og ofte flere ganger daglig, siden aksjen var i ca 20 kr. Mister litt troverdighet siden du aldri kommer med noe fundamentalt, bare “jippi, nu fyker den opp snart!”

4 Likes

Vill inte heller vara fräck men går jag tillbaka till dina inlägg i ämnet så hittar jag inte mycket “fundamentalt” där. Så eftersom du inte tycker att jag skrivit något vettigt så undrar jag om du tycker att du själv bidrar med något? :slightly_smiling_face:

2 Likes

Jeg følger ikke Targovax så tett mer, solgt meg ut derfra sist vinter.
Så jeg er ikke oppdatert på hvordan det ligger an fundamentalt her, derfor skriver jeg heller ikke noe på denne tråden lenger. Bortsett fra i dag.
Beklager hvis du tok det ille opp, men det blir fort litt ensformig med sånne bull-utsagn hele tiden uten noe fundamentalt å backe det opp med.
Nå er det godt mulig jeg har oversett innlegg fra deg hvor du kommer med sånt, da beklager jeg :slight_smile:
Ønsker for øvrig at Targovax skal lykkes, moro for alle investerte her inne, og for norsk biotek! :+1:

Jag hoppas och tror att Targovax har en chans. Jag har som sagt gått all in idag och nu får det bära eller brista. Vill önska alla aktieägare lycka till!!:slightly_smiling_face:

1 Like

Der henger jeg med deg!
Skulle kanskje ikke blandet meg inn, skjer for lite ellers så man får altfor god tid til å irritere seg over småting :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Tror nok folk flest synes at bioaksjer begynner å bli billige. Venter bare at børsene omkring på kloden skal roe seg så vil vi nok se en rekyl oppover. Ikke i morgen men kanskje senere i uka ?

1 Like
2 Likes

https://www.sotio.com/klinicke-studie/nadorove-onemocneni-prostaty/klinicke-studie-faze-i-ii

Hva tenkte du på?

Trenden är stark. Hoppas att Targovax blir en av vinnarna.

1 Like

4. til 6. desember 2018

Boston, MA

Noen som har fått en oppdatert liste med topp 50 nå? @Inkognito666

Jaja…

Tragisk! Hvor lavt skal vi? Cash alene gir vel en kurs på ca 3 kroner…

Yes, idag ser vi the big shakeout. Vi har nu täckt gapet från 2016. Här vänder det.
Jag gick kanske all in lite för tidigt men det är svårt med timing.
Helt fantastisk R/R härifrån om du frågar mig. Det är sådana dagar man ska köpa. Jag köpte några tusen till idag men mina likvider är härmed slut.:joy:

1 Like

Her er liste pr 22/10:


Kilde: Stocktalk.no

15 Likes