Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Stort sett Meyerløkka som har stått for hele kursfallet, og kanskje noen småinvestorer. Ganske oppsiktsvekkende da en privat investor i tillegg har økt med 100k i samme periode. Den personen må sitte på et pent snitt på såpass med aksjer.

Dette vitner jo ikke akkurat om en krise. Takk for deling @Inkognito666, dette gir vertfall for meg et tryggere innblikk over situasjonen i TRVX.

1 Like

Et kjapt søk på meyerløkka AS sier meg : Dette er ikke en «large player» med mye kapital. Det som slår meg er at de har tatt altfor mye risk å har kanskje havna i en likviditesskvis å må ut. I 2017 hadde de 1.7 mill i resultat, 1.8 mill i egenkapital og 5 mill i gjeld. Noen som kan mer en meg om dette kan sikkert kommentere, men det kan virke som de har vært en smule overeksponert i targovax og ikke tålt kursfallet.

2 Likes

Targovax ASA: Announcement of third quarter 2018 financial results

Oslo, Norway, 26 October 2018 - Targovax ASA (OSE: TRVX, Targovax), a clinical
stage biotechnology company developing immune activators to target hard-to-treat
solid tumors, will announce its third quarter 2018 results on Thursday, 1
November 2018 at 07:00 CET.
The results report, and the presentation will be available at www.targovax.com
in the investors section from 07:00 CET.

Øystein Soug, Chief Executive Officer of Targovax, will host an online
presentation for investors, analysts and the press at 08:45 CET. The
presentation can be followed
here (https://www.facebook.com/AXExposure/videos/279295392691286/), or at:
https://www.facebook.com/AXExposure/videos/279295392691286/

For an elaborate presentation of the Targovax strategy, please visit
targovax.com for a replay of the 15 October 2018 Capital Markets Day.
For further information, please contact:
Renate Birkeli, Investor Relations
Phone: +47 922 61 624
Email: [email protected]
Media and IR enquires:
Andreas Tinglum - Corporate Communications (Norway)
Phone: +47 9300 1773
Email: [email protected]
Simon Conway/Stephanie Cuthbert - FTI Consulting (International)
Phone: +44 20 3727 1000
Email: [email protected]
About Targovax

Activating the patient’s immune system to fight cancer

Targovax (OSE:TRVX) is a clinical stage biotechnology company developing immune
activators to target hard to treat solid tumors. Immuno-oncology is currently
one of the fastest growing therapeutic fields in medicine.

Targovax’s lead product candidate, ONCOS-102, is a genetically modified
oncolytic adenovirus, which has been engineered to selectively infect and
replicate in cancer cells. It is used as a therapeutic cancer vaccine and has
been shown to activate the immune system to generate tumor-specific immune
responses. In phase I trials, ONCOS-102 induced both local and systemic innate
and adaptive immune activation, which has been associated with clinical benefit.
ONCOS-102’s lead indication is mesothelioma, where the virus is currently being
tested in a randomized phase II trial, with a phase Ib safety lead-in cohort.
Another trial, in advanced melanoma, is expected to produce important proof of
concept data for checkpoint inhibitor refractory patients.

Targovax is also developing a neo-antigen cancer vaccine targeting tumors that
express mutated forms of RAS - mutations known to drive cancer. The TG vaccine
program has shown a signal of efficacy in a 32-patient trial with TG01 in
resected pancreatic cancer. A next generation product candidate, TG02 is
currently tested as monotherapy and will also be tested in combination with
KEYTRUDA®(an anti-PD1 check point inhibitor, CPI)

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=462161

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181026.OBI.20181026S44

Finansiell kalender

Finansiell kalender for Targovax ASA

REGNSKAPSÅR 2018

01.11.2018 - Kvartalsrapport - Q3
14.02.2019 - Kvartalsrapport - Q4

REGNSKAPSÅR 2019

09.05.2019 - Kvartalsrapport - Q1
22.08.2019 - Halvårsrapport
07.11.2019 - Kvartalsrapport - Q3
13.02.2020 - Kvartalsrapport - Q4

09.04.2019 - Ordinær generalforsamling

Denne informasjonen offentliggjøres i henhold til kravene i Løpende
forpliktelser.

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=462164

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181026.OBI.20181026S47

1 Like

Ny oppdatering på topp 20. Timmuno har fortsatt å selge litt, men det stopper forhåpentligvis her. Meyerløkka har ikke helt uventet kjøpt litt på dippen etter å ha dumpet ut.

36

7 Likes

TARGOVAX: På torsdag kl 0845 presenterer børsnoterte Targovax sitt Q3-resultat via vår IR-løsning. Sendingen går live på Facebook. Du kan registrere din interesse for å følge presentasjonen her https://www.facebook.com/AXExposure/videos/279295392691286

Hvad kan der komme af nyheder som kan få kursen op?

Partner på TG.

Mest håndfaste er jo kvartallsrapport nå på torsdag. Kanskje en oppdatering på guiding/tidslinje fremover. Evt nyheter om TG plattformen.

Komplette ORR data for Mesothelioma kan man forvente iløpet av 1H 2019.
SAMT
Safety data og immunaktivering av de prekliniske studiene i TG 02

Snakk om partner er sålangt bare ønsketenkning. Ja de kan annonsere partner, men igjen det er like stor sannsynlighet at ikke skjer. Men at det vil løfte kursen er vel ikke noe tvil.

Tja, det er vel ventet oppdatering på noen av studiene som gjøres av eksterne partnere. Men det er vel litt ut på nyåret mest sannsynlig.

Har sittet rolig i båten lenge, men må innrømme at jeg begynner å nære frykt for hvor dette bærer. Jeg stusser over at det er så lite blest rund Oncos-102, men alt til sin tid, heter det vel. :thinking:

Jeg kom inn i denne aksjen på 20 tallet, og da hadde vi mindre lovende resultater og proof of concept enn vi har idag. Skal sies at da var TG plattformen oppe å gikk enda, før man tok en liten usving ift forminioltrxxxx(?) eller hva det heter.

Men nå er jommen TG plattformen ikke utelukket likevel, og vi er på 8 kr av alle ting. Hadde mye gått til helvete hadde jeg vært svært bekymret og sikkert tatt tapet. Men man kan ikke selge her før dårlige resultater blir lagt frem. Imo…

Men tror hele bransjen må få et løft først. Håper NANO kan brøyte vei å skape litt blest nå i mnd skiftet og mot desember.

2 Likes

Dette er vel H1 2020?

Godt at man har fordelt eksponeringen mellom Trvx og Nano da. :slight_smile: Så jeg krysser fingrene for at Nano blir et lokomotiv for bransjen, og at vi får noen fine resultater fra T. når den tid kommer. Jeg har som deg Kraakko alt for høyt snitt til å selge meg ut nå. :slight_smile:

1 Like

TRVX kan plutselig overraske. Greit å ha en posisjon.

1 Like

Ser at jeg har sett feil på Pipeline oversikten fra TRVX, så det stemmer 2020 heller ja. Bra du la merke til det, beklager den!

Da er det nok helst data fra partnere på Oncos siden så er det neste i 2019.

Sånn rent kursmessig har ikke akkurat et lodd i Targovax vært en innertier for dem som ble med ned fra toppen. Den duppet vell ned nær 80% fra toppen for under en uke siden. Mange har nok gått på en smell og tatt store tap.
Hadde jeg realisert nå, hadde jeg selv gått på en smell. Dog ikke mer enn jeg har råd til, og samtidig har jeg spredd egga med Nano, og litt PCIB.

Fundamentalt sett vil jeg jo derimot si at Targovax fremstår som attraktivt. Jeg for min del fikk veldig gode svar på de to siste eventene. Så gode svar at jeg er optimistisk på veien videre. ONCOS- 102 har en pipeline som er særdeles imponerende, og kommer med svært viktige datapunkter i 2019, 2020. Vi har allerede fått validert konseptet i Melanoma, og
vi får håpe at nå som de øker dosefrekvens vil gi bedre resultater i pasienter som ikke har andre fungerende alternativ. Da kan vi virkelig snakke om noe ekstraordinært!
7 pasienter var vell også innrullert i studien med Astrazeneca. Ref R Podcast, sa vell Jaderberg noe slik at de var i en særdeles fin posisjon, som har muligheten til å designe videre studier sammen med nettopp dem.

Samtidig ble jeg oppmuntret av å høre dr.Palmer under CMD dagen. Jeg tolket han som veldig positiv over resultatene, og særlig kombinert med bivirkningsprofilen. Han skal være en nøytral uavhengig tredjepart og er “hands on” og følger pasientene hver dag, så hans ord veier tungt for meg.
Disease-free survival var jo imponerende, hakk i hæl med Folfirinox, som vi vet har sterke bivirkninger og som det blir nevnt en selektert pasientgruppe.
At de nå går så langt som at de offentlig bekrefter at de har interesse for og blitt kontaktet mtp å ha med vaksinen i studier kjørt av en tredjepart, validerer resultatene vi nå har vært vitne til. Det er bedre å bruke tid på å finne riktig strategi, enn å gjøre noe som ikke er grundig gjennomtenkt og til det beste for aksjonærene. Vær glad for resultatene man har oppnådd så langt! Gode resultater vil gi muligheter.

Jeg liker jeg strategien om å satse mesteparten av midlene på ONCOS- 102, der vi vet interessen internasjonalt er stor, og man har en “spydspiss” strategi, med en path to market i Mesotheliom. Da kan pengesekken også rekke lenger.

Tipper Ca 165-170 mill på bok ( etter Q3), og mcap på 460 mill. Jeg vet ikke jeg?

Jeg blir ihvertfall sittende, og er overbevist om at selskapet gjør sitt aller ytterste for å ivareta og øke aksjonærverdiene, og ikke minst hjelpe flest mulig pasienter mot et bedre liv.

Ønsker Targovax medaksjonærer en fin uke.

11 Likes

Fint innlegg! Takk! Bare 1 kommentar som jeg ser går igjen, ikke bare på forum, men også sagt av ny CFO på siste radium podcast. Og det er at PI sa at han skulle spise hatten sin hvis ikke ORR økte. Det gjaldt ikke targovax sitt studiet, men den store fase 3 studien av T-VEC som leses av i 2019. Der sa han at han ville spise hatten sin hvis ikke den studien viser bedre respons en keytruda alene. Men når det er sagt, PI var særs positiv til økte doseringer med Oncos. Syns bare det var rart at CFO sa dette når det strengt tatt ikke er riktig.

2 Likes

Takk for presisering @Sleeperts

editerte innlegget nå :slight_smile: