Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Targovax (TRVX)

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff296b453d0>

Riktig som du sier her… Har tradet på mellomlang sikt i en del år med god avkastning før mitt kjære TRVX dukket opp​:sweat_smile: Tror på oppkjøp de neste årene og har derfor valgt å sitte stille​:rocket::rocket:

Traderen fortsetter i kjent stil, ellers lite spennende å melde nå i topp 20.

Takk @blaahval

Godt å se at Healthcap og Radiumhospitalet ikke kaster kortene på disse nivåene. De to viktigste langsiktige investorene Targovax har i mine øyne. Selv kaster jeg heller ikke kortene nå. Stålsetter meg for et spennende 2019.

Hva skjer i 2019?

ONCOS :

• ONCOS-102 Oppdaterte ORR og immundata fra første kohort i Melanom studien.
  • ONCOS-102 i samarbeid med Sotio. Forventet update.
  • ONCOS-102 i samarbeid med Medimmune/Aztraseneca, forventet update.
  • ONCOS-102 - Formidling av 3 nye virus, med tilhørende musedata.

TG:

• mOS for kohort 2.
  • Oppdatering rundt mulig kombinasjons-studie® kjørt av tredjepart.
  • TG02 - monoterapi data fra studien som kjøres i Australia.
  • TG02+cpi + musedata

TG02 kjøres vel i kombinasjon med CPI i Australia?

Slik jeg forstår det er første del kun mono(TG) , men skal i del to kombineres med CPI(Keytruda) .

I dag fanget jeg kniven i Targovax. Gjenstår å se hvilken ende av kniven jeg holder i :wink: Ser fremdeles ganske trist ut teknisk, men satser på det tidligere støtteområdet markert i gult:

Kan ikke skjønne annet enn at lite positivt skal til her for å gi markant kursutvikling, så satser på det :slight_smile:

Ikke mye positivt her om dagen. Tenker på hver nye low at nå kan den vel ikke gå lengee ned, men jo det kan den. Er det ikke noen nyheter før 1H19 skal vi vel fort enda lengre ned også…

Mange som sitter med høye papirtap nå! Antagelig flere som ryker på tvangssalg. Sitter selv i den første kategorien og håper det er en lottokupong med lykkelig utfall en dag i fremtiden (6 sifret “tap” pt)

46450879_10217525451676729_7817537332868808704_n

Har heldigvis ikke ledig kapital å handle for. Den er bunnløs nå. Siste dag på 7 tallet? 6 neste…

Skjønner godt at det er smertefulle dager for lojale investorer. Den nekter blankt å bunne ut.

Da jeg impulshandlet nano i 2016, var kursen rundt cash hvis jeg husker rett. Cash pt i targo er ca 160+ mill, dvs kurs 3,04. Kursen skal sikkert ikke til 3, men den skal nok et stykke på veien ser det ut som.

Jeg ser det samme, men forskjellen er at jeg forventer at den bunner, og så bruker noen dager på bunn… så jeg avventer at fallet faktisk stopper opp, eller at det blir trigget et stort volum (indikerer rekyl).

Hvis den ikke etablerer seg vesentlig under 7.2, kjøpe om 2-4 uker eller hvis det blir stort volum kanskje?

Ja, egentlig helt enig med deg i at bunnen evt kan holde seg en stund, men dette kan vel også se ut som en shakeout? Tenker uansett at det er du som følger «boka» her, mens jeg i større grad gambler. Jeg kjøpte mer på 7,45 i dag faktisk. :blush:

Kjøpte i dag.
Kun på magefølelse og spekulasjon.

Tok en liten post på 1500 aksjer her på 7,55 :stuck_out_tongue:

Absolutt, men jeg kommer ikke til å se forskjell på en shakeout og en bulltrap, så jeg avventer :slight_smile:

I took more today too. [email protected] 7,5. Snitt ned…:exploding_head:

Begredelige tall vist under. Man lurer på når bunnen er, men at selskapet virkelig har fått kjørt seg enormt er det ingen tvil om. Tror man skal kunne tjene greit om man kjøper på disse nivåer, men samtidig virker interessen svært lav, og bunnen per nå endeløs. Dette vet vi kan snu fort ved riktig nyhet. Men igjen, her må man nok fort smøre seg med litt tålmodighet for faste investorer. Har holdt meg unna kjøp da jeg akkurat nå har mesteparten av verdien i Nano, og litt PCIB, men jeg må nok inn med enda litt mer i Targovax også på disse nivåene snart.

Endring siste måned -34.92%
Endring siste tolv måneder -50.47%
Endring siden nyttår -55.54%
Endring fra topp -77.50%

16/11-2018 07:00:06: (TRVX) Targovax to present at NeoAg Summit 2018

Vis børsmeldingen

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181116.OBI.20181116S4