Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

46450879_10217525451676729_7817537332868808704_n

4 Likes

Har heldigvis ikke ledig kapital å handle for. Den er bunnløs nå. Siste dag på 7 tallet? 6 neste…

Skjønner godt at det er smertefulle dager for lojale investorer. Den nekter blankt å bunne ut.

Da jeg impulshandlet nano i 2016, var kursen rundt cash hvis jeg husker rett. Cash pt i targo er ca 160+ mill, dvs kurs 3,04. Kursen skal sikkert ikke til 3, men den skal nok et stykke på veien ser det ut som.

2 Likes

Jeg ser det samme, men forskjellen er at jeg forventer at den bunner, og så bruker noen dager på bunn… så jeg avventer at fallet faktisk stopper opp, eller at det blir trigget et stort volum (indikerer rekyl).

Hvis den ikke etablerer seg vesentlig under 7.2, kjøpe om 2-4 uker eller hvis det blir stort volum kanskje?

2 Likes

Ja, egentlig helt enig med deg i at bunnen evt kan holde seg en stund, men dette kan vel også se ut som en shakeout? Tenker uansett at det er du som følger «boka» her, mens jeg i større grad gambler. Jeg kjøpte mer på 7,45 i dag faktisk. :blush:

1 Like

Kjøpte i dag.
Kun på magefølelse og spekulasjon.

Tok en liten post på 1500 aksjer her på 7,55 :stuck_out_tongue:

1 Like

Absolutt, men jeg kommer ikke til å se forskjell på en shakeout og en bulltrap, så jeg avventer :slight_smile:

2 Likes

I took more today too. 1400@ 7,5. Snitt ned…:exploding_head:

Begredelige tall vist under. Man lurer på når bunnen er, men at selskapet virkelig har fått kjørt seg enormt er det ingen tvil om. Tror man skal kunne tjene greit om man kjøper på disse nivåer, men samtidig virker interessen svært lav, og bunnen per nå endeløs. Dette vet vi kan snu fort ved riktig nyhet. Men igjen, her må man nok fort smøre seg med litt tålmodighet for faste investorer. Har holdt meg unna kjøp da jeg akkurat nå har mesteparten av verdien i Nano, og litt PCIB, men jeg må nok inn med enda litt mer i Targovax også på disse nivåene snart.

Endring siste måned -34.92%
Endring siste tolv måneder -50.47%
Endring siden nyttår -55.54%
Endring fra topp -77.50%

2 Likes

16/11-2018 07:00:06: (TRVX) Targovax to present at NeoAg Summit 2018

Vis børsmeldingen

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181116.OBI.20181116S4

Ingen som skal ha de siste 1167 aksjene på 7,69? Spent på om det dukker opp nye 60k til salgs når den posten går.

1 Like

Købersiden er pæn i dag, Forholdstall bud/tilbud: 3.35.

RSI har været i bund og den har været under nedre bollinger bånd.

1 Like

Hei igjen folkens :slight_smile: Blitt en stund siden siste innlegg, men det er en liten ting jeg la merke til i markedsverdi mot aktiva i Targovax. Tenkte at noen her kanskje har noen tanker om dette:

Markedsverdi: 418M
Egenkapital: 507M

Hmm.

4 Likes

@nordpolen
Selvsagt, my bad.

Redigert dette bort.

https://www.nordnet.no/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/nyckeltal.html?identifier=1302524&marketplace=15&inhibitTrade=1

1 Like

Presentasjonen ligger nå ute.

4 Likes

Nja, det var vel ikke helt det jeg spurte om:

P/B:
NANO - 5,38
TARGO - 0,78
PCIB - 16,65
PHOTO - 3,78
BERGIO - 4,52

Jeg ville bemerke denne forskjellen. Om du synes den er uinteressant er jeg kjempe interessert i å høre hvorfor. Edit til innlegget under: Ok :slight_smile:

Så vidt jeg kan se er det et nytt punkt på slide 20 tror jeg. Står at de planlegger targovax sponset trial i advanced PC. Kanskje med CPI? Det er interessant, bukspyttkjertelkreft som ikke kan opereres har vel noen mnd overlevelse, så her kan jo resultater komme kjapt. Håper de sier noe mer om dette snart. Noen som vet?

2 Likes

TG01 - A Neo-antigen Specific Peptide Vaccine
Targeting RAS Mutations in Solid Tumors

• RAS mutations, a well characterised neo-antigen and
therefore a most attractive target
• TG01, a 7 peptide vaccine able to cover 98% of RAS
mutations in pancreas cancer
• Encouraging phase II clinical data using
• TG01 in combination with adjuvant chemotherapy in
resected pancreas cancer

1 Like

Litt på siden kanskje og jeg beklager men handler om det vi investerer i.
Dere har sikkert sett innslaget og jeg fant ikke det nøyaktige klippet så se fra 15:50

3 Likes