Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Targovax (TRVX)

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff29afccc60>

Ingen som skal ha de siste 1167 aksjene på 7,69? Spent på om det dukker opp nye 60k til salgs når den posten går.

Købersiden er pæn i dag, Forholdstall bud/tilbud: 3.35.

RSI har været i bund og den har været under nedre bollinger bånd.

Hei igjen folkens :slight_smile: Blitt en stund siden siste innlegg, men det er en liten ting jeg la merke til i markedsverdi mot aktiva i Targovax. Tenkte at noen her kanskje har noen tanker om dette:

Markedsverdi: 418M
Egenkapital: 507M

Hmm.

@nordpolen
Selvsagt, my bad.

Redigert dette bort.

https://www.nordnet.no/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/nyckeltal.html?identifier=1302524&marketplace=15&inhibitTrade=1

Forskjell på EK og cash. :slight_smile:

Presentasjonen ligger nå ute.

Nja, det var vel ikke helt det jeg spurte om:

P/B:
NANO - 5,38
TARGO - 0,78
PCIB - 16,65
PHOTO - 3,78
BERGIO - 4,52

Jeg ville bemerke denne forskjellen. Om du synes den er uinteressant er jeg kjempe interessert i å høre hvorfor. Edit til innlegget under: Ok :slight_smile:

Absolutt ikke uinteressant. Mitt svar var til @Cinvest :slight_smile:

Så vidt jeg kan se er det et nytt punkt på slide 20 tror jeg. Står at de planlegger targovax sponset trial i advanced PC. Kanskje med CPI? Det er interessant, bukspyttkjertelkreft som ikke kan opereres har vel noen mnd overlevelse, så her kan jo resultater komme kjapt. Håper de sier noe mer om dette snart. Noen som vet?

TG01 - A Neo-antigen Specific Peptide Vaccine
Targeting RAS Mutations in Solid Tumors

• RAS mutations, a well characterised neo-antigen and
therefore a most attractive target
• TG01, a 7 peptide vaccine able to cover 98% of RAS
mutations in pancreas cancer
• Encouraging phase II clinical data using
• TG01 in combination with adjuvant chemotherapy in
resected pancreas cancer

Litt på siden kanskje og jeg beklager men handler om det vi investerer i.
Dere har sikkert sett innslaget og jeg fant ikke det nøyaktige klippet så se fra 15:50

Jeg vurderer noe som dette, ergo en 12-14 måneders posisjon, men jeg vil se om det ser ut som aksjen har bunnet eller ikke, for alt jeg vet kan dette være en kort stopp på veien ned.

Men neste måned… ja, hvis den ikke har gått for høyt, eller sunket under 7.

Det blir jo veldig grov skisse, jeg må se litt mer på det og lese litt mer om hva man tror skjer neste 12 måneder … det kan jo være at den hverken går opp eller ned, men finner sitt nivå i ett år og da er den heller ikke interessant å eie.

Noe av grunnen til at jeg vil avvente litt er at jeg har vært lurt inn i aksjen før, og kommet meg ut med ett mindre tap. Men jeg vil helst ikke ha ett tredje mindre tap i samme aksje fordi “det må da gå opp nå?” :slight_smile:

Jeg kikket litt på den @Jcp og det ser jo absolutt ut som et greit nivå å kjøpe på, for en langsiktig posisjon. Det er ikke noe jeg ville gjort, men det er en ascending wedge på både daily og weekly og et historisk støttenivå - fib. sier også den har retracet mer enn normalt.

Men jeg tenker hva de må ha levert for å fortjene dette. Har det vært utsettelser? Noen studier som har feilet? Emisjon? Jeg aner ikke, men chartet sier i allefall at aksjen har vært sur lenge og kan forbli sur lenge. Vil helst se noen flere uker med handel - som du sier - og evt. brudd over 10 kr for en entry. 10 kr tror jeg blir massiv motstand når en snur.

Daily:

Weekly:

Double Check. Ting har tatt tid og ett studie var antatt feilet. Men de har cash til drift til å rette skuta :blush:

Jeg tenkte på dette, men jeg tror jeg ser på 10kr som så stor motstand at jeg heller vil komme meg inn på ett punkt som har 25% - 30% økning før 10kr nås, ergo 7.5 - 8 som maksimal kurs. Da føler jeg oppsiden opp mot 10 er stor nok til å kunne forsvare risikoen, i stedet for å vente på brudd over 10, og så sitte ned igjen.

Det er det fine med TA - man trenger ikke vite dette, chartet sier jo helt klart i fra :smile:

Meyerløkka fortsetter, hvordan de kan klare å tjene penger på dette er for meg et under. Nå styrer de likevel kursen opp og ned som de vil virker det som.

Targovax deltar på DnB konferansen 12.des
https://www.dnb.no/healthcare

7,3 blah

Ja, det er ikke akkurat oppløftende.