Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ja søren, jeg så på feil linje i farten.

Spent på fortsettelsen her nå. Selskapet er ned snaue 80% fra toppen, og det ser ihvertfall ikke særlig positivt ut utad.
Jeg velger å beholde Targovax i skuffen. Verdiene der nå er minimale uansett. Satser på at Melanoma evner å vise til minimum 1 CR til i 2019, og at kombinasjonsstudiene med Astrazeneca samt SOTIO viser gode data i løpet av 2019(edit). I tillegg håper jeg de definerer videre strategi med TG.

Som aksjonær blir man litt “målløs” av å se slike tall, og stillheten som er rundt selskapet, men det kan endre seg fort på riktig melding.

Hadde gjort seg med noe positivt før vi er på 5 tallet…

Defintivt @ByebyeHO. Skulle Targovax ryke ned mot 5 tallet i disse tider hadde det faktisk ikke overasket meg helt når ting er blitt som det er blitt og med børsuro i markedet, men det håper jeg virkelig ikke det skjer.

Hodet mitt har fokus på 2019 akkurat nå, så får vi se.

Her er forøvrig litt faglig snacks for dem som ønsker å lese seg litt opp på fase 1- studiet med ONCOS-102.

" Phase I study with ONCOS-102 for the treatment of solid tumors – an evaluation of clinical response and exploratory analyses of immune markers"

https://www.researchgate.net/publication/296680771_Phase_I_study_with_ONCOS-102_for_the_treatment_of_solid_tumors_-_an_evaluation_of_clinical_response_and_exploratory_analyses_of_immune_markers

I dag røyk jeg dessverre på (manuell) stop-loss her da kursen falt gjennom mitt definerte støtteområde. Spørs om det var det beste stedet å selge, men plan er plan…

Da er vi i samme båt.
Med et snitt på 21,5 er det ingen hennsikt for meg og selge heller.
Håper oppkjøp/partner i 2019.

Virker ikke som Einarsson har mistet troen men de er jo inne men alikevel…
Onkologiske virus ble jo i podcast omtalt som en missing link og Targo var blant de som lå lengst fremme.

Personlig har jeg avskrevet de få tusen aksjene jeg har men hvem vet.

Ikke godt å si hvordan det går videre her egentlig. De må komme med en plan for tg-plattformen som er en plattform som faktisk virker. Spørsmålet er jo kanskje om noen høyt opp burde vært bytta ut. Håper styret følger nøye med på utviklingen iallefall

Blir spennende å se om styret gjør noe. Dette er litt krise, vi trenger å vise verdier. Vi må ha inn mer penger om ikke lenge ( 2020 er ikke lenge til i biotec verden). Hvorfor har det blitt sånn, har targovax vært for passiv? Hvorfor tror ikke markede på targovax? Er det ledelsen eller feil strategi? Ikke vet jeg, men det er tydelig at de fleste utenfor targovax ikke tror på dette. Synd! Men livet går videre🤙

Er det ikke Oncos som nå ligger fremt i Targo-pipen, og som vi bør ha forhåpninger til?

1 Like

Min personlige mening om TRVX.

Dette er selskapet som virkelig kan overraske.
Snart uten verdi???sjekk mcap.

Grunnen til at selskapet ligger i en endesløs negativ fallende kurve er kanskje at markedet tolker TG-platformen som feilet.
Hær er der nok en missforståelse ute å går. Selskapet la TG-platformen delvis på is pga konkurransesituasjonen endret seg og at kapital til å følge opp denne nye konkurrenten blir i drøyeste laget for selskapet.
Altså , det er et åpent spørsmål hvor god TG-platformen er i samenligning med denne nye konkurrenten.
TRVX er altså ikke utkonkurert på grunnlag av data og mye spennende kan fortsatt skje innen denne platformen.
Det er heller ikke hvem som helst som står for opphavet til denne teknologien.

Så fikk selskapet den "unskyldningen de trengte for å gjøre oncos platformen til sin spydspiss og siste resultater var jo veldig spennende.

TRVX er et annet selskap i dag og det har markedet ikke fått med seg.

Dagens prising hører ikke hjemme i et biotekselskap med nye lovende produkter.

Når det kommer til finansiering så se på historikken.
TRVX går ikke til sine småaksjonærer og ber om kapital.
De har hvær gang klart å trekke inn større investorer og klarer nok det igjen og det skjer sansynligvis ved frigjøring av gode studieresultater.
Kursen vil jo påvirkes men vi kan jo ikke gå under null :slight_smile:

Skulle selskapet vært prisgitt videre drift av sine aksjonærer så hadde selskapet vært historie for lang tid siden.

Den siste CR’n var en spesiell affære.
Jeg satser 20K i et vinn eller forsvinn scenario her.

Lykke til

3 Likes

Er det egentlig noe å se frem til her, før et godt stykke ut i 2019?

Kanskje ikke.
Eller, en mulighet til å hamstre aksjer…

Seff. :slight_smile: Men tenkte helst på om vi har noen triggere i kikkerten, som kan løfte oss ut av sumpa!
Så vidt jeg har fått med meg, så er det vel ikke noe før 1H 2019.

Nei, det er riktig.
Men jeg håper at kursen holder seg lav frem til da, og at NANO går til himmels!
Da blir det SCHWINGTRADE!

2 Likes

Om ikke annet kan man ihvertfall glede seg til at det skal skje endel spennende i 2019.

2 Likes

Da er vi to med samme “nasty” plan.

image

1 Like

Det som er interessant mtp kursutviklingen i TRVX og NANO, er at kursene har vært bortimot koplet opp mot hverandre, noe som har gjort swingtrading med nevneverdig uttelling til dels vanskelig. Men nå ser det ut til at de er uavhengige igjen. Så det lover godt for fremtiden!

https://www.edisoninvestmentresearch.com/?ACT=18&ID=22746&LANG

7 Likes

“Our updated valuation is NOK1.41bn or NOK26.8/share compared to NOK1.31bn or
NOK24.9/share previously”.

Oppjustert kursmål hvor TG01 er heller ikke inkludert i verdsettelsen

Greit å ta med disclaimer: “This report has been commissioned by Targovax and prepared and issued by Edison, in consideration of a fee payable by Targovax”.

6 Likes