Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Targovax (TRVX)

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff2a5165f68>

Er det mindre sannsynlig at TRVX skal lykkes pga lav kurs nå?

Det er bare å hanke inn billige aksjer på disse nivåene. Enten går alt i dass, eller så blir det himmelferd!
Jeg har somlet til meg over 10k aksjer de siste ukene. Ikke alt har vært på dagens nivå, men jeg har klokkertro på at det vil lønne seg i det lange løp.
Husk at for øyeblikket får du 11 TRVX for 1 NANO.

Completely agree, but the timelines for these companies are now dramatically different in my opinion. But 11 for 1 now sounds mighty tempting.

Lurer på om jeg skal benytte sjansen til å snitte ned enda mer i TRVX jeg også nå. Kjøpte litt mer på 11.50, noe som viste seg å være litt tidlig, men nå sitter jeg med følelsen av at ting straks kan være på vei til å snu :thinking: I biotek har det en tendens til å dra på skikkelig når det først snur, og da er det greit å ikke være etterpåklok og komme halsende etter.

Det er en grunn til at du får 11 for 1 :sweat_smile:

Ja, det er det, men poenget mitt er at for noen måneder siden var vi helt nede i 1 NANO for 3 TRVX. Og det var ikke fordi NANO var så sterk for å si det mildt.

Jeg forventer ikke at denne dippen i TRVX vil vare evig, og et partnerskap eller andre gode nyheter kan få kursen til å hoppe heftig.

Men, ja, jeg forventer at NANO kommer til å stige heftig de neste par ukene, og det er nok ikke fullt så sannsynlig at TRVX stiger like mye, eller for så vidt stiger i det hele tatt, ennå. Men vent til kursen i NANO har toppet, og folk begynner å flytte penger tilbake. Da kan det hende at man kan kose seg over å ha kjøpt aksjer til spottpris, som nå blir betydelig mer verdt.

Og en annen ting: Hva skal til for å tidoble prisen til NANO?
Og hva skal til for å tidoble prisen til TRVX.

Selvfølgelig kan man risikere å sitte igjen med skjegget i postkassen, men det gir deg i alle fall en sjanse til å få solid uttelling for pengene dine.

Jeg sitter fortsatt på 92% av NANO-aksjene mine, men har økt antall TRVX-aksjer med 30% siste ukene.

Jeg skal ikke selge alle NANO-aksjene mine uansett, men noe av de skal jeg putte inn i TRVX. Og jeg kommer nok til å vente på en god del høyere NANO-kurs før jeg selger mer.

image

Jeg hentet denne illustrasjonen fra NANO-småprat-tråden.

Den er nok dekkende for både NANO og TRVX. Men de er på forskjellige steder ift hverandre. Og klarer man å time dette riktig, så kan man få en herlig fremtid…

Tenker på det samme.
Gikk ut av Trvx på 16 kr, men mulig det settes noe Nanogevinst inn, virker veldig lav nå, kursen her!

Hadde jeg satset alt fra NANO nå, så hadde jeg vært godt inne på topp 50 i TRVX… Gitt at jeg hadde klart å handle til dagens sluttkurser.

Såpass!
Bare for moro skyld, hvor mye aksjer har topp 50/100? :slight_smile:

Den som ligger på 50. plass har 99.000 aksjer i siste oversikt iallefall.

Litt mindre nå. En med 120000 aksjer forsvant ut forrige uke.

Kilde: Stocktalk.no

Ja søren, jeg så på feil linje i farten.

Spent på fortsettelsen her nå. Selskapet er ned snaue 80% fra toppen, og det ser ihvertfall ikke særlig positivt ut utad.
Jeg velger å beholde Targovax i skuffen. Verdiene der nå er minimale uansett. Satser på at Melanoma evner å vise til minimum 1 CR til i 2019, og at kombinasjonsstudiene med Astrazeneca samt SOTIO viser gode data i løpet av 2019(edit). I tillegg håper jeg de definerer videre strategi med TG.

Som aksjonær blir man litt “målløs” av å se slike tall, og stillheten som er rundt selskapet, men det kan endre seg fort på riktig melding.

Hadde gjort seg med noe positivt før vi er på 5 tallet…

Defintivt @ByebyeHO. Skulle Targovax ryke ned mot 5 tallet i disse tider hadde det faktisk ikke overasket meg helt når ting er blitt som det er blitt og med børsuro i markedet, men det håper jeg virkelig ikke det skjer.

Hodet mitt har fokus på 2019 akkurat nå, så får vi se.

Her er forøvrig litt faglig snacks for dem som ønsker å lese seg litt opp på fase 1- studiet med ONCOS-102.

" Phase I study with ONCOS-102 for the treatment of solid tumors – an evaluation of clinical response and exploratory analyses of immune markers"

https://www.researchgate.net/publication/296680771_Phase_I_study_with_ONCOS-102_for_the_treatment_of_solid_tumors_-_an_evaluation_of_clinical_response_and_exploratory_analyses_of_immune_markers

I dag røyk jeg dessverre på (manuell) stop-loss her da kursen falt gjennom mitt definerte støtteområde. Spørs om det var det beste stedet å selge, men plan er plan…

Da er vi i samme båt.
Med et snitt på 21,5 er det ingen hennsikt for meg og selge heller.
Håper oppkjøp/partner i 2019.

Virker ikke som Einarsson har mistet troen men de er jo inne men alikevel…
Onkologiske virus ble jo i podcast omtalt som en missing link og Targo var blant de som lå lengst fremme.

Personlig har jeg avskrevet de få tusen aksjene jeg har men hvem vet.

Ikke godt å si hvordan det går videre her egentlig. De må komme med en plan for tg-plattformen som er en plattform som faktisk virker. Spørsmålet er jo kanskje om noen høyt opp burde vært bytta ut. Håper styret følger nøye med på utviklingen iallefall

Blir spennende å se om styret gjør noe. Dette er litt krise, vi trenger å vise verdier. Vi må ha inn mer penger om ikke lenge ( 2020 er ikke lenge til i biotec verden). Hvorfor har det blitt sånn, har targovax vært for passiv? Hvorfor tror ikke markede på targovax? Er det ledelsen eller feil strategi? Ikke vet jeg, men det er tydelig at de fleste utenfor targovax ikke tror på dette. Synd! Men livet går videre🤙