Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

5 Likes

Sånn at det ikke er noen tvil, Edison har utarbeidet denne analysen på komisjon fra TRVX.

Innholdet holder like fult en god gjennomgang av selskapet og dets verdier slik jeg ser det.

2 Likes

Bra plan! :+1::sweat_smile:

3 Likes

3 sider med blanda drops

https://labiotech.eu/?s=targovax

1 Like

A Pilot Study of ONCOS-102 Followed by Pembrolizumab Immunotherapy in Patients with Melanoma that Has Grown after Pembrolizumab or Nivolumab

Full Title

A Pilot Study of Sequential ONCOS-102, an Engineered Oncolytic Adenovirus Expressing GM-CSF, and Pembrolizumab in Patients with Advanced or Unresectable Melanoma Progressing after PD1 Blockade

https://www.mskcc.org/cancer-care/clinical-trials/16-1107

5 Likes

Meyerløkka ute av lista, så gjenstår det å se om de heller vil figurere litt under radaren topp 50 eller om de vil helt ut nå. Lista tar vel for seg handel frem til og med onsdag, så resultatet av torsdagens handel med større volum vil vi ikke se før neste mandag igjen. Jeg antar en del tradere benyttet muligheten til å selge seg ned.

3 Likes

Bra! Håper mayerløkka holder seg unna.

Oncolytic Virotherapy Summit 2018

fra 4. til 6. desember 2018

Boston, USA

This two day conference attracts private and publicly listed Healthcare Companies and Life Science organizations, institutional and private investors, innovation scouts and other industry participants.

Nordic American Life Science Conference – NY

28 november

Jeg er overbevist om at denne aksjen skal opp før eller siden

1 Like

Takk for den TRVX-investor!
Første og eneste TA jeg har virkelig har forstått! :rofl: :rofl::rofl:

Selv sliter jeg om dagen.
Har over 60% tap og vurderer og dumpe mine aksjer til fordel for og laste opp mer i BGBIO eller NANO.

Den andre delen av meg sier hold grunnet onkologiske virus sin hype.
Håper på partner/salg i 2019.
Det skjer jo spennende ting i selskapet.

TRVX er min minste posisjon av de tre.

Vurderer snart og be @Fornybar lage en slik spørreundersøkelse om hva dere synes jeg bør gjøre.

Det er umulig å si hvilke om noen av TRVX, PCIB og NANO, BGBIO som til slutt lykkes. Man kan alltids snakke om LOA etc men terningen kan likevel rulle feil vei. Det jeg har gjort er at jeg har mine favoritter her PCIB og NANO, men jeg er med i alle sammen ovenfor i tilfelle jeg tar feil.

Generelt er hvilke aksjer som er mest populære (les best kursutvikling)en funksjon av snarlig kommende triggere, med mye sell on news.

Mest i NANO her.
BGBIO på andre og TRVX på tredje.

Ble litt på siden av TRVX tråden det her men det er jo ikke akkurat så mye aktivitet her uansett.

Tror jeg lar TRVX aksjene stå som et lodd.
Får ta fra cash beholdning om jeg skal laste opp i BGBIO eller NANO.
Mer sannsynlig at jeg kjøper i BGBIO enn i NANO akkurat nå.

Er vel rundt der jeg også, men jeg selger ikke nå. Det burde jeg jo ha gjort for lenge siden, men nedsiden nå vurderer jeg som såpass liten at det blir vente, håpe og se. (og be). :-):innocent:

2 Likes

Det er vel TG platformen som har brakt oss ned på dette uvirkelige kursnivået og det er vel Oncos-plattformen som skal heve oss opp igjen.
Altså , en har nesten ervervet seg “et nytt selskap uten å betale noe for det”.

Å si hvor dette ender er jo helt umulig men å selge nå ender lett opp med å selge helt på bunnen.
Kjøper en i tillegg NANO på dagens nivå så kan en lett treffe en topp.
Da får kapitalen virkelig bein å gå på.

Men tror en på kolaps og at TRVX vil gå nedenom og hjem så selger en selvsagt.

Det positive med TRVX om en kan bruke slike uttrykk er at der er ingen dårlige nyheter / red flags på oncos-platformen og at oncolytic virus er et meget ettertragtet omrøde for BP.

lykke til

2 Likes

syns fordelingen din ser bra ut :smiley: sitt i skuta drikk kaffi og se på twitch.tv :smiley: #kanskjeofftopic

2 Likes

https://labiotech.eu/tops/biotech-startups-failure-advice/

Les dette og forstå hvilken unik og dyktig ledelse TRVX besitter.

https://www.edisoninvestmentresearch.com/?ACT=18&ID=22746&LANG

Sett igjennom analysen til Edison, og den ser fin ut den. Gjort av analytikere som ser ut til å ha utdannelse innen medisin. Kursmålet er jo milevis fra nåværende, og jeg er spent på hva som skal til for at vi beveger oss skikkelig oppover. En dobling er 15-16kr, ganske utrolig.

Cash-balansen minker, men de hadde pr 30.09 173 millioner på bok. Holder dem ihvertfall gjennom viktige datapunkter i 2019.

Spent på fortsettelsen her. TG- kohort to viser knalldata, og med minimale bivirkninger. Håper de klarer å anskaffe en partner som kan kjøre en større studie videre. Det tror jeg vil slå positivt ut i markedet.

Onkoytiske virus er hot, og med flere oppkjøp på det som ser ut som kun prekliniske data, skulle en tro at med det datagrunnlaget Targovax har med safety på over 100 pasienter, og kliniske resultater å vise til skulle skape noe interesse.
Under KOL ble det nevnt at de per da, hadde rekruttert 7 pasienter i kombinasjonsstudien med Astrazeneca/Medimmune. Data der kan bli utrolig viktige.

Syntes Edison tar opp noe interessant her :

" Correlation between ONCOS-102, mechanism of action and response: the patient with
complete response also showed the greatest relative increase in pro-inflammatory cytokines
(during the injection days) and intratumoural CD3+, CD4+ and CD8+ T cells (when measured
at week three and week nine), which are biomarkers for innate immune response and immune
activation in the tumour respectively (Pt 01-001-05, Exhibit 1). However, it cannot yet be
attributed with certainty that this increase in T-cells seen at day 22 is due to ONCOS-102, as
pembrolizumab was also given prior to day 22. Lower levels of intratumoural T cells were
observed in two patients, who received a lower dose of ONCOS-102 (less than three
injections), which also points to a correlation"

Med 1/6 CR er bra. Klarer vi minimum 2/12 CR, ( helst en eller to til) er det svært bra.

1 Like

Dette er en av de to studiene vi jan vente nå i begynnelsen av 2019 om vi er optimistiske sant? Tror du det kommer noe info på 3 mnd her? isåfall vil kanskje dette være på nyåret, eller mot våren for 6 mnd. Spennende.

Forhåpentligvis kommer det kanskje mer info om rekruttering nå i desember på konferanse.

Ellers skjønner jeg at mange blir litt apatiske mtp siste tidens utvikling, sitter vel i samme båt, men som flere peker på ovenfor så er det ingen “red flags”, ingen negative resultater som på egen forskning som gjør at man er der man er. Noe årsaken i all hovedsak burde være. Venter egentlig bare på å snitte mer ned i TRVX :smiling_imp:

1 Like

Og mcap på 400 mill… hmmmmmm nå ble til og med jeg overasket.

Min fokus har vært 100% på Nano, men kanskje jeg bør lese meg litt opp på Targo.

2 Likes