Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Noen som forøvrig har sett på siste topp 50 hvor mye Meyerløkka hadde igjen? @Inkognito666
Personlig selger jeg ingenting som flere andre her også skriver. Jeg regner ikke med vi vil få noen store nyheter på denne siden av nyttår, men jeg tar gjerne en positiv overraskelse. Jeg regner dog med at noen aksjonærer pines ut og kaster kortene, så jeg blir å finne med fiskesnøret ute fremover.

2 Likes

Dette vet vi ihverfall fra meldingen som kom fra CRI 11.07.2018:

NEW YORK, July 11, 2018 — Ludwig Cancer Research and the Cancer Research Institute (CRI) announce the initiation of a clinical trial to evaluate the combination of ONCOS-102, an experimental anti-tumor virotherapy, with the checkpoint blockade antibody IMFINZI® (durvalumab) for advanced ovarian and colorectal cancers.

The Phase I/II trial, which has completed enrollment and the safety evaluation for the first patient cohort,

Hvor mange pasienter kohort 1 bestod av er jeg usikker på( de nevnte jo 7 hittil i OKT), men studien kan rekruttere så mange som 78 pasienter. Om det kommer en oppdatering i H1 eller H2 2019 har jeg ikke peiling på. Håper selvsagt noe nytt kommer i H1 fra kohort 1

Here you go:


Kilde: Stocktalk.no

Meyerløkka har ikke akkurat tradet så veldig bra…

9 Likes

Takker! Det må vel kalles en rimelig mislykket inntreden fra deres side. Jeg antar de benyttet volumet som var torsdag/fredag til å selge seg ytterligere ned (evt helt ut).

J.P.M inn på lista for øvrig. Jeg har full bok som ble tatt ut i midten av august, der fant jeg de kun med en konto og i underkant av 17.000 aksjer. Kan bli interessant å se om de kommer til å øke ytterligere fremover.

2 Likes

28/11-2018 07:00:08: (TRVX) Targovax is invited to present at upcoming investor and industry conferences

Plejer DNB at have succes med at udvælge potentielle børsraketter?

TRVX er nævnt som 1 af 10 potentielle børsraketter udvalgt efter DNB´s metode.

3 Likes

Har ikke tilgang artikkelen, men kan du dele litt hovedpunktene de argumenterer for?

Nej det har jeg ikke, fandt det i facebookgruppen Norske Aksjer. XIinvestor skriver i en kommentar nedenunder at DNBs metode bygger på at vælge nytårsraketter blandt årets børstapere.

"DNB Markets rangerte i fjor de aksjene i hovedindeksen som i midten av desember hadde falt mest i løpet av året. Porteføljen besto for det meste av «small cap» og «mid cap»-aksjer som forskningen har vist gir den optimale januareffekten.

Som i alle oppskrifter blir det fokus på «small cap» og «mid cap». Men rene pennystocks med karakter av opsjonsprising skyr vi som pesten."

1 Like

Ved du om de plejer at have succes med at udvælge deres nytårsraketter?

Logikken er muligens at folk selger seg ut for å realisere tap/pynte på porteføljen på slutten av året, og at aksjene derfor bør være underpriset.

Ser en på trenden siden TRVX “ble børsnotert” juli 2016 så var kursen NOK8,05.
Dagens lav var 7,98 og i øyeblikket 8,22.

Vi er altså nede på kurs “ATL” og selskapets verdi er mnok 436.

Kanskje dette er punktet hvor NOKERNOK.

Ser vi bunnen av kursfallet nå siden mars 2017 hvor ATH kursen var NOK 28,3?

1 Like


5 Likes

Du verden. Også sånn helt ut av det blå!
image

6 Likes

Nydelig :smile: Litt irritert på meg selv, vurderte å fylle på litt i dag tidlig, men valgte å vente litt… så ikke denne komme. Invitasjonen til å presentere i NY som la grunnen for stigningen, og / eller at DN lanserte de som en nyttårsrakett?

Måtte gnikke meg i øyene og titte et par ganger ekstra på kursen etter børsslutt idag. Nesten blitt uvant med oppgang :wink: Volumet var jo ikke voldsomt, så vi får se om det fortsetter i morgen, eller om det bærer ned.

Jeg trodde det var Jaderberg som skulle holde foredrag på Annual OV SUMMIT i Desember, men ser jo nå ut som det er Wiklund som skal holde dette. Jaderberg er ihvertfall fortsatt frontet på hjemmesiden dems.

2 Likes

Skal ikke mye til för TRVX flyr himmelhöyt, for kursen er utbombet og salgsviljen har lagt seg.
De som velger å sitte en stund nå vil få en fantastisk avkastning om data fortsetter å komme.
TRVX er sansyneligvis börsens heteste oppkjöpskandidat med oncos.

3 Likes

Sendte en forespørsel til TRVX om muligheten for at konferansen ----Nordic-American Life Science Conference, NYC, US----- blir sendt som Webcast / video.
Der er jo oppgitt at der skal være et debattpanel / spørsmålsrunde etter foredragene.
Svar følger

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sent: onsdag 28. november 2018 11.21
To: Renate Birkeli <[email protected]>
Subject: Nordic-American Life Science Conference, NYC, US

Hei

Blir det webcast av denne forelesninen og påfølgende diskusjon / spørsmålrunde?

Der ville vært mye mere å hente for investors / andre med live webcast/podcast enn en rapport.

mvh

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hei

Jeg sjekket med konferansen og de sier at det kommer til å laste alle presentasjoner og videoer til https://dnb.meetmax.com/nlifescience18

Fra arrangøren:

«Presentasjonene blir ikke lastet opp før fredag eller starten på neste uke.

Og så kommer videoen så fort den er klar»

Kind regards,

Renate Birkeli

1 Like

Bra fart her i dag, ser ut som 7-tallet og kanskje 8-tallets dager er over!

1 Like

Vet ikke hvorfor men syns denne uforklarlige oppgangen stinker litt meyerløkka. De har jo gått inn, oog ut ganske kjapt tidligere.

Men for all del, godt å se litt positiv retning på kursen