Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Targovax (TRVX)

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff294b08798>

"DNB Markets rangerte i fjor de aksjene i hovedindeksen som i midten av desember hadde falt mest i løpet av året. Porteføljen besto for det meste av «small cap» og «mid cap»-aksjer som forskningen har vist gir den optimale januareffekten.

Som i alle oppskrifter blir det fokus på «small cap» og «mid cap». Men rene pennystocks med karakter av opsjonsprising skyr vi som pesten."

Ved du om de plejer at have succes med at udvælge deres nytårsraketter?

Logikken er muligens at folk selger seg ut for å realisere tap/pynte på porteføljen på slutten av året, og at aksjene derfor bør være underpriset.

Ser en på trenden siden TRVX “ble børsnotert” juli 2016 så var kursen NOK8,05.
Dagens lav var 7,98 og i øyeblikket 8,22.

Vi er altså nede på kurs “ATL” og selskapets verdi er mnok 436.

Kanskje dette er punktet hvor NOKERNOK.

Ser vi bunnen av kursfallet nå siden mars 2017 hvor ATH kursen var NOK 28,3?

Du verden. Også sånn helt ut av det blå!
image

Nydelig :smile: Litt irritert på meg selv, vurderte å fylle på litt i dag tidlig, men valgte å vente litt… så ikke denne komme. Invitasjonen til å presentere i NY som la grunnen for stigningen, og / eller at DN lanserte de som en nyttårsrakett?

Måtte gnikke meg i øyene og titte et par ganger ekstra på kursen etter børsslutt idag. Nesten blitt uvant med oppgang :wink: Volumet var jo ikke voldsomt, så vi får se om det fortsetter i morgen, eller om det bærer ned.

Jeg trodde det var Jaderberg som skulle holde foredrag på Annual OV SUMMIT i Desember, men ser jo nå ut som det er Wiklund som skal holde dette. Jaderberg er ihvertfall fortsatt frontet på hjemmesiden dems.

Skal ikke mye til för TRVX flyr himmelhöyt, for kursen er utbombet og salgsviljen har lagt seg.
De som velger å sitte en stund nå vil få en fantastisk avkastning om data fortsetter å komme.
TRVX er sansyneligvis börsens heteste oppkjöpskandidat med oncos.

Sendte en forespørsel til TRVX om muligheten for at konferansen ----Nordic-American Life Science Conference, NYC, US----- blir sendt som Webcast / video.
Der er jo oppgitt at der skal være et debattpanel / spørsmålsrunde etter foredragene.
Svar følger

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sent: onsdag 28. november 2018 11.21
To: Renate Birkeli <[email protected]>
Subject: Nordic-American Life Science Conference, NYC, US

Hei

Blir det webcast av denne forelesninen og påfølgende diskusjon / spørsmålrunde?

Der ville vært mye mere å hente for investors / andre med live webcast/podcast enn en rapport.

mvh

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hei

Jeg sjekket med konferansen og de sier at det kommer til å laste alle presentasjoner og videoer til https://dnb.meetmax.com/nlifescience18

Fra arrangøren:

«Presentasjonene blir ikke lastet opp før fredag eller starten på neste uke.

Og så kommer videoen så fort den er klar»

Kind regards,

Renate Birkeli

Bra fart her i dag, ser ut som 7-tallet og kanskje 8-tallets dager er over!

Vet ikke hvorfor men syns denne uforklarlige oppgangen stinker litt meyerløkka. De har jo gått inn, oog ut ganske kjapt tidligere.

Men for all del, godt å se litt positiv retning på kursen

Ser ut til at jeg gikk i superskurk-fella.

Har du en snedig plan. Ikke snakk om den… Og ikke bli for grådig…

Solgte du ut av Nano eller sitter du inne enda? :slight_smile:

Tror faktisk at kursen vil falle igjen litt i Targo, så du rekker nok å komme inn igjen :wink:

Nei, sitter enda. Har ikke solgt noe. Men ville kjøpe mer for NANO-aksjene mine.

Vi var jo helt oppe i 12 trvx for 1 nano…

Næste modstand ligger i 11,31 (netfonds trendkanal) eller 11,60 (næste modstandsniveau i 4-trader.com)

Unner spesielt trofaste aksjonærer som har stått i det mens det har blåst som værst, denne oppgangen. Man skal selvsagt være veldig forsiktig med å skrike ut at den nedgangen er over, men føltes ihverfall godt å se at det er litt liv i aksjen igjen og at flere der ute ser potensialet.

Selv har jeg ikke(kanskje dessvere) solgt en eneste aksjene siden vi var på 14-15kr og valgt å stole på det selskapet har levert og at vi besitter verdier i teknologiene våre. Til tider har det vært meget tungt å «stå» i det, men det har nok mange følt på.

Uansett, jeg er sikker på at selskapet like mye som oss, eller kanskje mer, ønsker å skape gode resultater for pasienter og aksjonærene, og gjøre selskapet til en attraktiv investering.
Gleder meg til 2019, og håper det blir innbringende.

Skal vi videre opp etter dagens korreksjon? Noen seriøse forhåpninger om onsdagens presentasjon?

Skal nok videre opp. Tipper nedgangen i dag skyldes flere fond som solgte seg ut, siden TRVX tas ut av hovedlisten på OSE.